What's up met p.un.tjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: What's up met p.un.tjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 13:25

Ik ga het even in de groep gooien achter de schermen, omdat we hier geen beleid voor hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 13:31

Maar hoe kun je iemand opzoeken dan? Als ik mijn naam google dan vind je mij niet terug op bokt. Alleen op facebook. En de stichting van mijn ouders. En foto's van in Amerika.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 13:48

Als je je eigen naam gebruikt op Bokt zou je wel makkelijker te traceren zijn.
Of als je iets schrijft over iemand die je kent met een wat aparte naam. Dan is dat makkelijk terug te vinden.
Zo heeft mijn pony een naam die zelden op deze manier geschreven wordt en is dus heel makkelijk te traceren. Daar maak ik geen probleem van. Hoewel via Google valt het nog mee.

Zelf erger ik mij altijd wat aan de puntjes in woorden.. Maar ik zie het inderdaad ook steeds vaker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 13:51

Dyonne schreef:
Als je je eigen naam gebruikt op Bokt zou je wel makkelijker te traceren zijn.
Of als je iets schrijft over iemand die je kent met een wat aparte naam. Dan is dat makkelijk terug te vinden.
Zo heeft mijn pony een naam die zelden op deze manier geschreven wordt en is dus heel makkelijk te traceren. Daar maak ik geen probleem van. Hoewel via Google valt het nog mee.

Zelf erger ik mij altijd wat aan de puntjes in woorden.. Maar ik zie het inderdaad ook steeds vaker.

Gebruik alleen mijn voornaam. Maarja er zijn zoveel mensen die mijn naam hebben. En voor de rest moeten werkgevers ook maar net weten hoe je paard heet, lijkt mij tenminste.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 13:52

Klopt en dan nog is de vraag of het zo erg is als ze iets van je terugvinden op Bokt.
Of je moet je zo negatief uitlaten erover. Maar ik geloof niet dat mijn werkgever er een probleem mee heeft dat ik in mijn vrije tijd op Bokt zit.

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:00

Wat een gedoe zeg;

Ik zit hier op Bokt gewoon onder mijn eigen, officiele voor- en achternaam en zorg dat er niets op internet terecht kom waar ik ooit op aangesproken kan worden. Overal op internet gebruik ik gewoon mijn echte gegevens, heb gewoon niets te verbergen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:33

Ik denk niet dat als je werkgever de weg naar bokt heeft gevonden weet waar het knopje "alle berichten van gebruiker" weet te vinden. En dan nog... tja... wat heb je hier gezegd?

Paardennamen zijn weleens opgespoord op bokt en wat er roe leidde dat een potentiële koper toch afhaakte omdat er bv een jaar eerder een topic was over "paard heeft dit en dat, wat kan het toch zijn" topics.