Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:05

Jolliegirl schreef:
Ik kan het wel hebben als ik pb's krijg.. Ik vind het enkel irritant en onbeschoft..

Maar idd.. Er zitten hier jeugdige gebruikers..
En dan sexueel getinte vragen/opmerkingen, en om foto's vragen bijvoorbeeld... Dat gaat gewoon echt te ver imo...

Dat had ik dus gehad ;) Ik ben wel wat gewend, maar kom op, ik vond het op 1 april geniaal en super gezellig als grap, maar het slaat een beetje door.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:06

Noooh iedereen heeft het over meisjes van 10 die vieze pb's krijgen. Maar als diezelfde meisjes van 10 een topic openen dan zit half bokt klaar om haar virtueel te slachten. Nooooh internetlogica <3

Szan

Ik ben heel erg benieuwd naar HOE iedereen dat Tweakers weg wil hebben dan?
Biks & Bytes verwijderen? Dat lost hier niets op, zal alleen de toestroom van nieuwe leden verminderen.
Tweakers op Bokt bannen? Gaat wel heel erg selectief dan: niet iedere Tweaker is een vervelend, ongeïnteresseerd en vervelende-PB's-sturend Bokt-lid.

Ik snap het probleem helemaal niet. Krijg je vervelende PB's, dan geef je die toch zoals altijd aan bij de mods, zodat zij actie kunnen ondernemen naar dat betreffende lid? Om nu massaal alle Tweakers die hier lid zijn te gaan verwijderen, zou ik echt not done vinden. Leven en laten leven, Bokt is nog altijd een open forum.
Edit: eens met troi!
Laatst bijgewerkt door Szan op 03-04-13 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Mano88

Alexandra_ schreef:
Zat al te wachten: Wanneer gaan ze zeiken? :D

Slaat nergens op dit joh, lekker slotje op dit topic.

*\o/* Eens met deze post..
Bokt wordt net zo hard verziekt door 'klagers', áltijd wel iets om over te klagen... Je kan ook denken 'het is maar een forum' :)

GamblersCup

Ik had geen idee van de 1 april grap, tot ik dit topic opende. Ik vroeg me al af waarom bokt zo vreselijk langzaam is, super irritant! En steeds uitloggen, nog irritanter. Kan me niet schelen wat de oorzaak is (ik heb geen last van tweakers, wat zijn dat eigenlijk?!?), maar dit kan vast de bedoeling niet zijn. Ik hoop dat ze gauw de boel dumpen zodat we weer gewoon vlot verder kunnen bokken, zonder 10 keer opnieuw in te moeten loggen en 5 uur moet wachten totdat eindelijk een volgend topic eens wordt geopend.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:07

Lente schreef:
Ik vind het super gezellig met de Tweakers en echt heel leuk dat dit contact gesmeed is. Men had voor zover ik weet bij zowel ons beheer als dat van Tweakers niet verwacht dat dit zo groot zou worden.

Vervelende mensen kan je melden bij de Tweakermods (MueR bijvoorbeeld is er eentje die hier ook zit, en letrow volgens mij?) en dan worden ze keihard aangepakt.

:j
Hier sluit ik mij bij aan.

Anoniem

lieveli schreef:
Noooh iedereen heeft het over meisjes van 10 die vieze pb's krijgen. Maar als diezelfde meisjes van 10 een topic openen dan zit half bokt klaar om haar virtueel te slachten. Nooooh internetlogica <3

Afkraken of om naaktfoto's vragen en over seks praten in niet zulke nette taal zijn 2 verschillende dingen imo.

Typfoutje
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-04-13 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Wat is nu het probleem met mannen die zich aanmelden? De laatste jaren is dat al aan de gang alleen nu zijn het er iets meer. Hoe bekender bokt hoe meer het zal voorkomen. Het is toch een grote verzameling vrouwen hier, waarvan een deel vrijgezel. En wil je die topics niet lezen, gewoon niet aanklikken. Ik ben niet geinteresseerd in bv topics over psychische stoornissen of het gebruik van de juiste bandage of setje. Die open ik ook niet.

Eikels die om foto s vragen meteen melden bij het team, die krijgen vanzelf een ban. En ook dit is jaren bezig. Idioten heb je overal.

letrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:08

Als je last hebt van een tweaker, stuur dan een bericht naar een mod hier of naar MueR van Tweakers, dan kunnen ze er wat aan doen. Heb is een leuk initiatief maar helaas zijn er altijd een paar die er niet goed mee om kunnen gaan en die hebben dan een waarschuwing of tijdelijke ban nodig.

Blijf er dus niet mee lopen, misdraagt iemand zich, meld het dan.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:08

lieveli schreef:

Ach ja, een meisje vertellen dat ze beter niet op haar tweejarige pony kan rijden of haar vragen of ze haar speciale plekje wil aanraken, is inderdaad echt helemaal hetzelfde. :')
Laten we aan beide kanten van de lat niet doorslaan. We gaan geen Tweakers fusilleren, maar we gaan grove, sexuele berichten ook niet goed praten he.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:09

GamblersCup schreef:
Ik had geen idee van de 1 april grap, tot ik dit topic opende. Ik vroeg me al af waarom bokt zo vreselijk langzaam is, super irritant! En steeds uitloggen, nog irritanter. Kan me niet schelen wat de oorzaak is (ik heb geen last van tweakers, wat zijn dat eigenlijk?!?), maar dit kan vast de bedoeling niet zijn. Ik hoop dat ze gauw de boel dumpen zodat we weer gewoon vlot verder kunnen bokken, zonder 10 keer opnieuw in te moeten loggen en 5 uur moet wachten totdat eindelijk een volgend topic eens wordt geopend.

Dat is inderdaad vervelend. Maar daar kunnen de nieuwe users verder niks aan doen.

Hoewel ik snap dat het vervelend is seksueel getinte berichten te krijgen, vind ik de reacties hier wel overtrokken. Maar wellicht is dat omdat ik alleen maar leuk met de nieuwe jongens heb gebabbeld.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:09

Ik vond het een hartstikke leuke grap, heb er nu ook geen last van, maar snap dat die opdringerige nerdjes strontvervelend zijn!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:10

Christiene

simpel toch, dan maar je profiel op prive zetten, namen en paarden eruit.. iedereen gezellig anoniem... tot die hype weer over is. :\

delerium

Tweakers zijn, net als Bokkers, mensen die een forum kunnen waarderen. En binnen die groep Tweakers zijn er een (flink) aantal leden die op Bokt dingen vinden die ze op Tweakers missen (en dan heb ik het niet alleen over vrouwelijk schoon), en die wellicht inderdaad niets met paarden hebben.
Of dat een reden is ze buiten te sluiten? Ik vraag het me (op persoonlijke titel!!!) ontzettend af.
Er is altijd een percentage Bokkers dat niets met paarden doet, dat verandert niet. Integendeel: wie weet zitten de eerste Tweakers straks ineens te paard.

Either way; een Tweaker is ook maar een mens en ik vind persoonlijk dat iedere Tweaker welkom is. Net zo hard als dat iedere relschopper wat mij betreft een maatje 42 onder zijn/haar hol krijgt. Tweaker of niet.

Nogmaals: als er iemand zich misdraagt: ga niet zelf een wellus/nietus aan, probeer iemand niet over alle grenzen heen af te bluffen, maar gebruik je PB en roep hulp in. Niet omdat we niet geloven dat jij het niet aankunt, maar omdat we willen voorkomen dat Bokt voor onzuivere types een visvijver wordt.

Wat betreft het delen van facebook/telefoon/whattsapp-gegevens; wees behoedzaam!!!

MueR

Als iemand last heeft van de Tweakers, stuur mij even een berichtje met hun naam en "overtreding" (maar meld het vooral ook aan de Bokt mods!!). Screenshots er bij is helemaal ideaal (zo doe je dat). Ik kan uiteraard niets doen aan de gebruikers hier op Bokt, maar je mag er van uit gaan dat mensen die hier over de schreef gaan naar aanleiding van de 1 april grap, ook op Tweakers nog even aangesproken worden of een sanctie krijgen.
Laatst bijgewerkt door MueR op 03-04-13 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

amoj schreef:
lieveli schreef:

Afkraken en om naaktfoto's vragen en over seks praten in niet zulke nette taal zijn 2 verschillende dingen imo.

Nee vind ik niet. In beide gevallen wordt zo'n kind onrechtmatig behandeld. Ik vind het prima als we nu met zijn allen opkomen voor de belangen voor het kind maar laten we dan ook lief zijn als ze ene topic openen.

Zijn er trouwens al kinderen van 10 gevraagd naar hun orgasmes of lopen we gewoon op de zaken vooruit?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

karuna schreef:
Wat is nu het probleem met mannen die zich aanmelden? De laatste jaren is dat al aan de gang alleen nu zijn het er iets meer. Hoe bekender bokt hoe meer het zal voorkomen. Het is toch een grote verzameling vrouwen hier, waarvan een deel vrijgezel. En wil je die topics niet lezen, gewoon niet aanklikken. Ik ben niet geinteresseerd in bv topics over psychische stoornissen of het gebruik van de juiste bandage of setje. Die open ik ook niet.

Eikels die om foto s vragen meteen melden bij het team, die krijgen vanzelf een ban. En ook dit is jaren bezig. Idioten heb je overal.

Dit is inderdaad geen nieuw fenomeen. Ik meen me ook als eens een invasie van FOK!ers te herinneren. Lighten up, haal adem en bok lekker verder.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:11

Mooi gezegd, Delerium +:)+

Urbanus

Gini schreef:
lieveli schreef:

Ach ja, een meisje vertellen dat ze beter niet op haar tweejarige pony kan rijden of haar vragen of ze haar speciale plekje wil aanraken, is inderdaad echt helemaal hetzelfde. :')
Laten we aan beide kanten van de lat niet doorslaan. We gaan geen Tweakers fusilleren, maar we gaan grove, sexuele berichten ook niet goed praten he.

Ik praat het nergens goed geloof ik, correct me if I'm wrong.

JasmijnJoy

amoj schreef:

jeetje wat een reacties staan daar tussen."Paardenchiks zijn altijd wel makkelijk en lekker" Of iets dergelijks. En: "Wat gaan we een 13jarige hosselen?"
Nou, zo denken ze dus over ons!En ict, en paard. goede combi? :? 8)7

En bokt is weer lekker traag, als de tweakers weer wakker worden.

GamblersCup

Maar Delerium, kan er iets gedaan worden aan het feit dat bokt niet-leuk-meer langzaam is en dat mensen steeds uitgelogd worden?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:12

Wat doen kinderen van 10 uberhaupt op bokt met sommige vergaande topics over sex, lesbiennes, afvallen enz. Is dat zoveel erger of beter?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:13

Dubbel.. als het te ver gaat, hoort niet, gelijk bannen zeg ik, maar vind okk dat eenbpaar zich aanstellen. Je hoef niet elk topic aan te klikken

MueR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:13

GamblersCup schreef:
Maar Delerium, kan er iets gedaan worden aan het feit dat bokt niet-leuk-meer langzaam is en dat mensen steeds uitgelogd worden?

Bart zal dat maar even moeten bevestigen, maar de servers zijn juist een stuk minder gaan zweten :)