ik tel dr nu ook weer 6ik gok erop dat het druk is achter de schermenMArga kun je het nog ongeloofwaardiger typen?
Marga schreef:Dat de teamleden wat stiller zijn normaal klopt. Wij zijn allemaal enorm teleurgesteld dat het fout is gelopen.En dit moeten we geloven. Snap dr geen snars van
Marga schreef:Dat de teamleden wat stiller zijn normaal klopt. Wij zijn allemaal enorm teleurgesteld dat het fout is gelopen. Dat het fout gelopen is dat we jullie niet geloven ? haha
Iejoorr schreef:01San schreef:Of vermomd als nieuwe gebruiker manJa al die mannen snap ik ook niet...Ik ook niet het is 1 april..geen 14 feb
_coquette_ schreef:Welke 14 bezoekers zitten om 0.30 op 2de paasdag op bokt?! Alle on-ingelode modjes?!
Fennee schreef:Marga schreef:Dat de teamleden wat stiller zijn normaal klopt. Wij zijn allemaal enorm teleurgesteld dat het fout is gelopen. Dat het fout gelopen is dat we jullie niet geloven ? hahaJij bent nog wel scherp
xStephanie schreef:_coquette_ schreef:Welke 14 bezoekers zitten om 0.30 op 2de paasdag op bokt?! Vieze mannetjes Of mensen die bij 't inloggen altijd aanklikken dat ze niet als 'online' willen staan (of hoe dat ook heet).. (Denk ik... )
_coquette_ schreef:Fennee schreef: Dat het fout gelopen is dat we jullie niet geloven ? hahaJij bent nog wel scherp Zeker, wie gelooft dit nou serieus haha
Ik ben normaal nooit online midden in de nacht, maar wilde wel bij de lancering van de 1 aprilgrap zijn. Nu zit ik dus veels te moe met een beteuterd gezicht dit topic te lezen Toch maar naar bed dan