Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:FlameHorse schreef:santiana met kleine letters. Ze reed M springen met een of andere pony en dan heeft ze een zangersheide pony en daar gaat ze dan BIXIE mee rijden
Ja, ik lees al in 1 week van Bixie naar het M1 () springen, en haar paard was vier jaar oud
![]()
Puggy,de kampioen der schaduwaccountsmemberlist.php?mode=viewprofile&u=38422
Ik vraag me nog steeds af of het echt een kindje was of dat een BB-er zich nog steeds bescheurt om de avonturen van haar SA's
Rosanneh1 schreef:Haai
Nou ik ben nieuw hier en ik dacht laat ik me maar eens voorstellen
Ik ben dus Rosanne, ik word over exact een maand 14 jaaren doe (voorlopig nog) tweetalig gymnasium
.
Ik heb 2 paarden een welsh cob x fries en een erg mooie arabier x fries x new forest.
De welsh cob kruising is dit jaar 7 geworden en de ander moet nog 4 worden.
ik zou graag volgens jaar met die 4 jarige willen starten in de B(ze heeft afentoe behoorlijk wat knieactie
en kan ongelofelijk verruimen
Nou dit ben ikals iemand me een beetje wegwijs wil maken hoor ik het graag
.
Groetjes.
ginger18 schreef:Denk dat dit wel 1 van mijn ergste was.
[KH] Wie is er zat???
En ook nog 1 geschreven over mij:
[KH] Ik moet poepen als....
Citaat:gelukkig heb ik nog nooit een paard verloren, maar waarschijnlijk zal dat niet altijd zo blijven...ik vind het heel mooi om te lezen hoe jullie dingen oplossen!!
Butterfly schreef:Ik heb ooit een keer een topic gemaakt van een paar paarden bij ons die uit de bak ontsnapt warenwij hebben heel erg gelachen, ze kwamen gezellig met zijn drieën (geloof ik) kijken wat wij aan het doen waren
Het erf zit daar altijd dicht, ze konden ook nergens anders heen, maar aan de reacties te lezen gebeurde dat op Bokt verder nóóit bij iemand
Mijn allereerste zin op Bokt:Citaat:gelukkig heb ik nog nooit een paard verloren, maar waarschijnlijk zal dat niet altijd zo blijven...ik vind het heel mooi om te lezen hoe jullie dingen oplossen!!
Ik ging er maar even vanuit dat ik nog wel een paard zou krijgen