En daarbij tem ik vrijwel nooit, dus die opmerking slaat gewoon als een tang op een varken. Zeg ik het eens een keer in een topic, dan ben ik dus de boosdoener (want zo klonk het zoals jij het bracht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:mang schreef:Overigens erger ik me er tegenwoordig wel ontzettend aan dat je met een mooi paard niks fout kan doenAls je met een vuilnisbakkie een beetje te diep rijd krijg je een bak met commentaar. Maar een prachtige friese hengst in rollkür is gééeen probleem
Nu zijn er vast een hoop mensen die snappen waar ik op doel, ik bedoel hier niets naars tegen de TS van dat topic. Ik vond het alleen heel ernstig dat er pas op pagina 3 iets van werd gezegd terwijl je met een vuilnisbakkie tegen die tijd al 3 pagina's vol commentaar had gehad.
Ik vind vooral opvallen dat de 'bekendere' bokkers niks fout kunnen doen. Maar wellicht ligt dat aan mijn perceptie.
lifaya schreef:Nee, vat het niet als kwetsend op maar ook niet een toevoeging voor een fijne sfeer aan bokt![]()
En daarbij tem ik vrijwel nooit, dus die opmerking slaat gewoon als een tang op een varken. Zeg ik het eens een keer in een topic, dan ben ik dus de boosdoener (want zo klonk het zoals jij het bracht)
Shadow0 schreef:mang schreef:Dingen worden niet 'zomaar' herhaald. Dat gebeurt alleen als de TS er niets mee doet of er gelijk aanvallend of verdedigend op reageert.
Dat is zeker niet waar. Ook in topics waar de TS wel goed reageert komen dat soort herhalingen geregeld voor.
_Naomii_ schreef:Begrijp ik, maar sommige bokkers zitten hier soms alleen om lekker te rellen ofzo heb ik het idee.
Ik ben het er mee eens dat in dat topic dat de TS wel wat koppig is en wel naar dit soort reacties kon verwachten, maar bepaalde bokkers zijn gewoon echt gemeen! en zeggen dingen dat ik denk, ze roept al een aantal keer ik haal er geen DA bij dus kap daar dan over en ga niet nog 30 keer roepen nou TS haal er een DA bij.. Reageer dan gewoon niet en hou je commentaar voor je!
_Naomii_ schreef:Begrijp ik, maar sommige bokkers zitten hier soms alleen om lekker te rellen ofzo heb ik het idee.
Ik ben het er mee eens dat in dat topic dat de TS wel wat koppig is en wel naar dit soort reacties kon verwachten, maar bepaalde bokkers zijn gewoon echt gemeen! en zeggen dingen dat ik denk, ze roept al een aantal keer ik haal er geen DA bij dus kap daar dan over en ga niet nog 30 keer roepen nou TS haal er een DA bij.. Reageer dan gewoon niet en hou je commentaar voor je!
_San87_ schreef:_Naomii_ schreef:Begrijp ik, maar sommige bokkers zitten hier soms alleen om lekker te rellen ofzo heb ik het idee.
Herhalen dat er een DA bij moet komen vind ik zelf geen overbodige luxe... Door groepsdruk (ook al is het op internet) kan iemand toch inzien dat het beter is wel een professioneel iemand (in dit geval dan DA) te laten kijken naar het paard ook al wilde de TS dit in de eerste instantie niet.
_San87_ schreef:_Naomii_ schreef:Begrijp ik, maar sommige bokkers zitten hier soms alleen om lekker te rellen ofzo heb ik het idee.
Herhalen dat er een DA bij moet komen vind ik zelf geen overbodige luxe... Door groepsdruk (ook al is het op internet) kan iemand toch inzien dat het beter is wel een professioneel iemand (in dit geval dan DA) te laten kijken naar het paard ook al wilde de TS dit in de eerste instantie niet.
mang schreef:_Naomii_ schreef:Begrijp ik, maar sommige bokkers zitten hier soms alleen om lekker te rellen ofzo heb ik het idee.
Ooh dat heb ik niet meegekregen, heb alleen de eerste 10 pagina's meegelezen en toen was ik er al aardig klaar mee (en niet zozeer door de reacties)
Tsja het is dan slimmer om je commentaar voor je te houden als je weet dat TS toch eigenwijs is en er niks mee doet, maar als je weet waar je over praat dan kan zo'n eigenwijze TS érg frustrerend zijn hoor![]()
Maar ook in dit geval vind ik dat het meer aan de TS ligt eerlijk gezegd. Natuurlijk moet je lekker zelf weten of ze er een DA bijhaalt of niet, maar als je zo'n topic opent met zo'n houding dat kun je met je gezonde verstand deze reacties gewoon verwachten.
_Naomii_ schreef:_San87_ schreef:
Maar als de TS na de 10e keer zegt NEE ik haal er geen DA bij waarom moeten er dan nog 15 pagina's op volgen dat er een DA bij moet komen? Hebben mensen dan niks beters te doen om daar telkens commentaar over te geven.
mang schreef:_San87_ schreef:
Evenals rijtopics waar een pony ontzettend staakt oid. Bij 1 reactie heb je al gauw zoiets van 'pff wat een zeikerd' Als heel veel mensen het roepen dat gaat er wel een belletje rinkelen als het goed is.
mang schreef:Evenals rijtopics waar een pony ontzettend staakt oid. Bij 1 reactie heb je al gauw zoiets van 'pff wat een zeikerd' Als heel veel mensen het roepen dat gaat er wel een belletje rinkelen als het goed is.
_Naomii_ schreef:mang schreef:
Ooh dat heb ik niet meegekregen, heb alleen de eerste 10 pagina's meegelezen en toen was ik er al aardig klaar mee (en niet zozeer door de reacties)
Tsja het is dan slimmer om je commentaar voor je te houden als je weet dat TS toch eigenwijs is en er niks mee doet, maar als je weet waar je over praat dan kan zo'n eigenwijze TS érg frustrerend zijn hoor![]()
Maar ook in dit geval vind ik dat het meer aan de TS ligt eerlijk gezegd. Natuurlijk moet je lekker zelf weten of ze er een DA bijhaalt of niet, maar als je zo'n topic opent met zo'n houding dat kun je met je gezonde verstand deze reacties gewoon verwachten.
Tuurlijk, maar ik denk dat je als je weet waar je over praat, en TS niet luistert je op een gegeven moment kan denken weetje kind tot dit niveau verlaag ik me niet ik sta boven jou! ik reageer hier niet meer op. IPV net zo hard mee gaan doen en maar door gaan om eindelijk je gelijk te gaan halen waar je bij voorbaat al weet dat je die toch niet gaat halen.
Shadow0 schreef:mang schreef:Evenals rijtopics waar een pony ontzettend staakt oid. Bij 1 reactie heb je al gauw zoiets van 'pff wat een zeikerd' Als heel veel mensen het roepen dat gaat er wel een belletje rinkelen als het goed is.
Volgens mij juist helemaal niet. Een paar goedonderbouwde reacties helpen. 40 reacties op hoge toon doorzagen roept (wat ik zie) bijna altijd alleen maar weerstand op, en heeft dus geen zin.
Shadow0 schreef:mang schreef:Evenals rijtopics waar een pony ontzettend staakt oid. Bij 1 reactie heb je al gauw zoiets van 'pff wat een zeikerd' Als heel veel mensen het roepen dat gaat er wel een belletje rinkelen als het goed is.
Volgens mij juist helemaal niet. Een paar goedonderbouwde reacties helpen. 40 reacties op hoge toon doorzagen roept (wat ik zie) bijna altijd alleen maar weerstand op, en heeft dus geen zin.