Ook pegasus logt mij uit... Maar is wel wat sneller
Utixo
Geplaatst: 01-04-13 21:18
Zit hier op Chrome, via Pegasus. Geen problemen meer.
Voor alle mensen die zeuren over de uit de hand gelopen 1 april grap, rustig aan, morgen doet Bokt het vast weer. Bokt is een gratis community, en het feit dat Bart hier op 2e paasdag de boel aan het fixen is, vind ik al meer dan riant. Dan maar een dagje geen Bokt, of trager Bokt. Lukt wel.
Edit, hihi, moment van plaatsen een General Error. Staat me trouwens iets van bij dat de Ban Functie niet meer werkte. Half Bokt was in paniek. Is dit het 1 april antwoord?
Net ook weer giga traag en uitgelogd, bleek ik weer op arion te zitten. Dus maar ff handmatig overgeschakeld en nou doet hij het weer redelijk. Traag heb ik niet echt last van. Wel trager dan normaal, maar niet dusdanig dat ik er last van heb.
pegasus.bokt.nl is echt ideaal, alle problemen opgelost hier
Love_Mirra
Geplaatst: 01-04-13 21:48
Hier is het vandaag ook zover, moet me bij elke pagina die ik wil bekijken opnieuw aanmelden. Antwoorden ergens gaat ook niet zonder opnieuw aan te melden op bokt en thans vink ik elke keer het vakje aan om aangemeld te blijven. Ook inderdaad sinds gisteren mega traag..
sandyjorgen
Geplaatst: 01-04-13 21:52
Safiera schreef:
hier ook
Iejoorr
Geplaatst: 01-04-13 22:04
Safiera schreef:
Podagros red het in ieder geval niet. [ Podagros | Time : 0.45s (DB: 0.09s Ads: 0.00s) | 8 Queries | GZIP : On ] Punt is als iedereen op pegasus gaat zitten, wordt ook die traag.
Westerntrail
Geplaatst: 01-04-13 22:27
Als dit een 1 april grap is, mag het van mij nu wel ophouden.