@verography - wat is jouw probleem? wat jij uit mijn post "proeft " kan ik niet helpen. dat ligt geheel aan jou. niet tussen de regels doorlezen, dat is onbegonnen werk, en voor iedereen weer anders. hou het maar bij wat er staat.
dit stukje gemist ?"...overal zijn rotte appels "? of dit ; "...wat ik al heel lang zeg ; iemand aanspreken/veroordelen, om wat ie doet (of juist niet ), niet om wat ie is, of om uiterlijk."
en nergens,maar dan ook nergens veroordeel ik buitenlanders als slechterikken.je trekt
1. overhaastte conclusies , totaal nergens op gebaseerd.ja, ik haalde enkele voorbeelden aan, maar ook over die nederlands/belgische gasten. je kan niet serieus beweren, dat ze nooit wat doen. net zomin als dat iemand kan beweren, dat alleen zij het doen.
en nog wat :"... Ik kan geen hoofdletter terugvinden in je posts en spot vooral onwijs verkeerd leestekengebruik. Dat maakt het lezen en daarmee jou serieus nemen (respecteren) ook wel erg lastig."
het zal me sowieso bommen , of jij me serieus neemt.
2maar als jij iemand niet respecteert of serieus kan nemen, om "foutief " geschreven nederlands, kan jij je dan voorstellen, dat mensen zich ook storen aan foutief of krom gesproken nederlands ? want bij mij hoort dat in hetzelfde vakje thuis.en ik vergis me niet. die gasten hadden het duidelijk over mij.mijn (nl 'se ) vriendin d'r moeder is turks/nederlandse tolk. zij spreekt zelf dus ook vloeiend turks. vertaalde precies wat er gezegd was, en gaf die gasten lik op stuk, in hun eigen taal. daar hadden ze niet opgerekend
lastig he, vooroordelen ?