Ladybird schreef:Zodra transacties niet gaan zoals ze gaan kan je de Marktmod inschakelt na een, schijnbaar, lange weg, met van en naar pben met de verkoper en er komt geen reactie word die bokker gebant.
Daarna komt er op Forumzaken een topic met: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ..... hier kunnen mensen reageren op of zij slechte ervaringen hebben.
Echter, wanneer er WEL transacties goed verlopen zijn, mag dit niet gemeld worden! Waarom niet? waarom mag j eniet vertellen dat jij wel goede transacties hebt gehad met de desbetreffende verkoper? Ik vind dit zo laag, sws als jij zo'n bericht krijgt op FZ word jou naam vies door het slijk gehaald..
Het probleem is nu ook, omdat de verkoper gebant is, dat je verhalen maar van 1 kant hoort. Waarom? waarom worden gebruikers direct gebant. sws, waarom word je van bokt helemaal gebant terwijl je op bokt de beste figuur kan zijn? waarom geef je dan niet een ban op boktmarkt van mij part. Maar hoe rigoureus is het als je dan direct maar voor heel bokt bant??
Ik snap van dat topic waar jij op doelt ook echt helemaal niks..... Ik plaats twee keer een reactie die een mod blijkbaar niet zint en ik krijg meteen een mail dat ik risico loop om een ban
En ik gaf alleen maar mijn mening..... Als ze die speculatie zo graag willen voorkomen, waarom openen ze dan een topic? Als er andere gedupeerde zijn is dat toch iets waarmee ze zelf mee naar een mod moeten gaan? Doen ze dat niet, tja dan zullen ze er blijkbaar iet heel erg mee gezeten hebben.