TamaradB schreef:Ik heb aan haar verkocht, zeker een half jaar geleden. Ze heeft het geld keurig overgemaakt en ik het pakket verzonden, waarna ze me zwart heeft gemaakt op Marktplaats. Inderdaad geen netjes handelen.
Ook al

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YaraJones schreef:@ Angelsss: ik ben alvast blij dat jij dit probeert op te lossen! Kan ik een berichtje ontvangen wanneer ze verzonden worden/zijn en met het track en trace nummer?
Angelsss schreef:YaraJones schreef:@ Angelsss: ik ben alvast blij dat jij dit probeert op te lossen! Kan ik een berichtje ontvangen wanneer ze verzonden worden/zijn en met het track en trace nummer?
soms een beetje verwarrend met de nicknamen maar met de 5 claims gaan we kijken wat mogenlijk is hier om het af te kunnen
regelen
Angeliek
Mear schreef:TamaradB schreef:Ik heb aan haar verkocht, zeker een half jaar geleden. Ze heeft het geld keurig overgemaakt en ik het pakket verzonden, waarna ze me zwart heeft gemaakt op Marktplaats. Inderdaad geen netjes handelen.
Ook alDit is al de 2e verkoper die ze zonder reden zwart heeft gemaakt.
MelanieB schreef:Spullen ophalen is ook stuk verstandiger bij dit soort mensen die niet opsturen
Angelsss schreef:YaraJones schreef:@ Angelsss: ik ben alvast blij dat jij dit probeert op te lossen! Kan ik een berichtje ontvangen wanneer ze verzonden worden/zijn en met het track en trace nummer?
soms een beetje verwarrend met de nicknamen maar met de 5 claims gaan we kijken wat mogenlijk is hier om het af te kunnen
regelen
Angeliek
upendo schreef:Ik hoorde van verschillende mensen (en heb het ook voorbij zien komen) dat ze nog wel gewoon posts op facebook heeft geplaatst..
Denk dus niet dat dit heel erg snel opgelost gaat worden als jij wel genegeerd wordt, Mendy_Zabbel..