Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:19

TamaradB schreef:
Ik heb aan haar verkocht, zeker een half jaar geleden. Ze heeft het geld keurig overgemaakt en ik het pakket verzonden, waarna ze me zwart heeft gemaakt op Marktplaats. Inderdaad geen netjes handelen.

Ook al :oo Dit is al de 2e verkoper die ze zonder reden zwart heeft gemaakt. >;)

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:25

als er nog echte claims zijn hoor ik dat graag via PB zodat we het kunnen uitzoeken en oplossen

YaraJones

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:27

@ Angelsss: ik ben alvast blij dat jij dit probeert op te lossen! Kan ik een berichtje ontvangen wanneer ze verzonden worden/zijn en met het track en trace nummer?

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:28

Angelsss schreef:
als er nog echte claims zijn hoor ik dat graag via PB zodat we het kunnen uitzoeken en oplossen

Misschien kan je toch nog je best doen voor Upendo :j?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:28

Mear schreef:
Angelsss schreef:

Misschien kan je toch nog je best doen voor Upendo :j?

:j

esmespitfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:33

Ik heb meerdere transactie's met haar gehad en geen problemen mee gehad. Misschien komt het omdat ik haar iets beter ken en de spullen altijd ophaal.

Jammer dat er altijd slechte dingen over mensen gezegd worden over transactie's je leest er alleen maar slechte dingen over ook van meerdere personen die dit doen. Maar als er een keer een positieve tussen zit die zegt dat hij/zij geen problemen mee heeft dan worden die mensen de grond in gestampt en beschuldigd van leugenaar.

Ik hoop voor de gedupeerde dat er een oplossing komt.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:34

Spullen ophalen is ook stuk verstandiger bij dit soort mensen die niet opsturen :j

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:34

YaraJones schreef:
@ Angelsss: ik ben alvast blij dat jij dit probeert op te lossen! Kan ik een berichtje ontvangen wanneer ze verzonden worden/zijn en met het track en trace nummer?

soms een beetje verwarrend met de nicknamen maar met de 5 claims gaan we kijken wat mogenlijk is hier om het af te kunnen
regelen

Angeliek

YaraJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:35

Angelsss schreef:
YaraJones schreef:

soms een beetje verwarrend met de nicknamen maar met de 5 claims gaan we kijken wat mogenlijk is hier om het af te kunnen
regelen

Angeliek

ik ben diegene van de 2 bicolors uit België ;)

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:37

Mear schreef:
TamaradB schreef:
Ik heb aan haar verkocht, zeker een half jaar geleden. Ze heeft het geld keurig overgemaakt en ik het pakket verzonden, waarna ze me zwart heeft gemaakt op Marktplaats. Inderdaad geen netjes handelen.

Ook al :oo Dit is al de 2e verkoper die ze zonder reden zwart heeft gemaakt. >;)

:(:)

esmespitfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:38

MelanieB schreef:
Spullen ophalen is ook stuk verstandiger bij dit soort mensen die niet opsturen :j

Zij stond toen nog in westervoort op stal nou kom ik daar regelmatig en kon ik het mooi combineren. Als ik er max een uurtje voor in de auto moet zitten maakt dat mij niet uit vind het dan vlotter dan de tnt of dhl.

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:09

Angelsss schreef:
YaraJones schreef:

regelen

Angeliek

alvast bedankt
had trouwens een pb gestuurd met een vraag ;)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 00:22

Ik heb haar eens een mexicaanse neusriem verkocht. Duurde ook even voordat het geld was overgemaakt gepaard met wat smoesjes. Op 25/10 zei ze dat ze het geld overhad gemaakt, helaas na 2 dagen nog niks. Zij zei dat het wel was afgeschreven. Toen om een printscreen gevraagd, die kreeg ik de 29de en toevallig kwam het geld toen ook binnen.

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 00:48

we hebben vorige weer 3 brievenbus bubble enveloppe al gepost , nu zijn we de grote dingen in kaar aan het brengen en uitzoeken , een heel werk met zoveel pakketjes tegelijk

maar komt goed.

als alles klaar is zullen we de tracktrace codes hier vermelden , zodat iedereen ook kan zien dat het dan ook is Af gehandeld

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 00:58

Ik wil graag binnen een dag antwoord, anders stap ik naar de politie.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 01:03

Waarom geef je niet gelijk de tracktrace code door aan de bewuste mensen, dan zijn die gelijk gerustgesteld.

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 01:27

er heeft iemand een berichtje gedaan van een scapa orange en anky banana

wil graag een printscreen van het betalen want wij kunnen niks op de rekening vinden

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:28

Mijn dekje is dus nog niet verzonden gister?

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:08

heeft er al iemand een code/pakket ontvangen???

YaraJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:10

Mendy_Zabbel schreef:
heeft er al iemand een code/pakket ontvangen???

nope, ook nog niets gehoord over bv morgen gaat het mee met de post...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:10

Ik heb sowieso nog geen bericht terug gehad terwijl ik hier uitdrukkelijk om gevraagd heb..

Ik wacht morgen nog even af en misschien is het dan verstandig om met de anderen aangifte te doen? :)

Ik heb inmiddels genoeg bewijs in de vorm van overschrijvingen en mailcontacten om aan te tonen dat alle spullen die ik heb teruggevraagd van mij zijn..

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:14

ik heb shauni vanmiddag geappt (volgens mijn app is het gelezen) en angeliek heb ik net ook nog geappt
van beide nog niks gehoord :(

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:15

Ik hoorde van verschillende mensen (en heb het ook voorbij zien komen) dat ze nog wel gewoon posts op facebook heeft geplaatst.. :)

Denk dus niet dat dit heel erg snel opgelost gaat worden als jij wel genegeerd wordt, Mendy_Zabbel..

YaraJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:20

upendo schreef:
Ik hoorde van verschillende mensen (en heb het ook voorbij zien komen) dat ze nog wel gewoon posts op facebook heeft geplaatst.. :)

Denk dus niet dat dit heel erg snel opgelost gaat worden als jij wel genegeerd wordt, Mendy_Zabbel..

dacht ik nu eindelijk dat er schot in de zaak kwam... Mijn vertrouwen in de mensheid is duidelijk nog steeds te groot :?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:23

Ik zat me te bedenken dat dat misschien sowieso zo was.

Tegen M_hartje_M werd gezegd dat de spullen niet bij de hand waren, M_hartje_M moest zogenaamd ook van de zus van Shauni horen dat zij de spullen had opgestuurd, dit zou ze via Shauni's mobiel gezegd hebben, omdat Shauni haar mobiel thuis had laten liggen toen ze weg was gegaan.

Echter kan Shauni naar mensen die ze langer kent wel gewoon uit eigen naam reageren en zei Angeliek gister in dit topic tegen mij dat ik haar zus wel kon appen, maar dat dat geen nut had omdat de spullen al waren opgehaald met de trailer.

Daarnaast weet haar zus dit verhaal pas sinds gisteren, omdat ik haar dit verhaal naar haar doorgestuurd heb...

Het hangt aan elkaar van de leugens kort gezegd.