Lol mag niet meer op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:37

Hhilde schreef:
Jilletje schreef:
Nicoletjee, als jij nou eens fijn even je grote mond houd ;) zeg iets zinnigs of zeg niks.

Chevax, mischien een tip om even aan je schrijfstijl te denken?

Okee, no offence, maar hier had ik al een OW te pakken gehad :')

En dat zou terecht zijn.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:37

nicoletjee schreef:
Volgens mij willen die mods liever ook geen slotjes uitdelen maar ja als er meerdere mensen zich niet aan de regels houden dan snap ik het punt van van de mods. Ten slot van rekening zittenhun er ook niet op te wachten om een topic constant in de gaten te houden. het is ten slot van rekening hun vrije tijd die zij inspenderen aan bokt. Je moet juist blij zijn met hun want zij zorgen er voor dat bokt is zoals die is en dat je gewoon na harteloos topics kan openen maar wel dat hier regelsaan verbonden zijn ja. dat is zo en dat zou het ook blijven

En volgensmij ben jij geen mod dus gedraag je alsjeblieft ook niet zo.
Als de mods het nodig vinden om integrijpen doen ze dat ook wel en daar hebben ze jou hulp niet bij nodig hoor ;)

nicoletjee

Re: Lol mag niet meer op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:39

Ik ben geen mod nee en zou het ook niet willen zijn. Maar ik vind wel dat er gewoon respectvol met elkaar om moet worden gegaan.

En ja ik zei jullie misschien niet een correct woord op dat moment maar ik neem aan dat er wel begrepen word dat het alleen gaat over het algemeen dat er gewoon wat vriendelijker met elkaar moet worden omgegaan

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:40

nynke55 schreef:
Hhilde schreef:
]

En dat zou terecht zijn.

En waarom? Het gaat hier juist om de onderbouwing van bepaalde zaken.

Dit is erg kort door de bocht.

Actie = reactie van een ander. In dit geval zijn ze beide fout

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:40

Zullen we met elkaar proberen om hier niet te persoonlijk te worden ;) ? Ik vind dat we hier een goede discussie hebben, zou zonde zijn als we dat nu verpesten door elkaar onderuit te schoffelen.

En even voor wat het waard is: ik neem zeker alle opmerkingen richting mods die hier voorbij komen ter harte. Of het nu negatief of positief is: er wordt in ieder geval over gedacht. Dat wil niet zeggen dat ook elke opmerking klopt of er meteen iets aan kan worden gedaan, maar zulke discussie zijn echt wél nuttig.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:41

Ik heb me niet disrespectvol gedragen hoor, jou opmerking daar in tegen.....
Dus ga eerst zelf eens naar je eigen advies luisteren dan.

nicoletjee

[
]
[/quote]

En dat zou terecht zijn.[/quote]

En waarom? Het gaat hier juist om de onderbouwing van bepaalde zaken.

Dit is erg kort door de bocht.

Actie = reactie van een ander. In dit geval zijn ze beide fout[/quote]

Klopt ook wel ik reageerde ookniet correct maar dat was opdat moment mijn opwelling en dus reageerde ik

Greentea01

chevax schreef:
Zullen we met elkaar proberen om hier niet te persoonlijk te worden ;) ? Ik vind dat we hier een goede discussie hebben, zou zonde zijn als we dat nu verpesten door elkaar onderuit te schoffelen.

En even voor wat het waard is: ik neem zeker alle opmerkingen richting mods die hier voorbij komen ter harte. Of het nu negatief of positief is: er wordt in ieder geval over gedacht. Dat wil niet zeggen dat ook elke opmerking klopt of er meteen iets aan kan worden gedaan, maar zulke discussie zijn echt wél nuttig.

Ik ben ook blij dat jij als mod de moeite neemt om hier open en eerlijk op te reageren. Ik denk dat dat een stuk meer openheid en duidelijkheid verschaft. +:)+

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:42

Jilletje, zullen we hier nu over stoppen? Dit is voor andere mensen ook niet echt prettig. Als je hierover verder wilt praten, kun je me altijd een pb sturen.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:42

Tegen iemand zeggen dat hij zijn grote mond moet houden? Ondanks de smiley, vind ik dit niet kunnen.

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:45

nynke55 schreef:
Tegen iemand zeggen dat hij zijn grote mond moet houden? Ondanks de smiley, vind ik dit niet kunnen.

Maar de reactie daarvoor ook niet.

Er wordt ook een rechtstreekse aanval op de ander uitgevoerd en daar kan je dan een reactie op krijgen.

Tot 10 tellen is soms lastig. En het is al heel wat dat iemand achter af in ieder geval al toegeeft dat het misschien niet helemaal handig was zoals nicolletje net deed.

Verder vind ik het totaal niet OW waardig om dat iemand zeg houd jij je grote mond eens even. Er zijn wel ergere dingen in de wereld en de vertaling had heel wat platter gekunt. Dit neemt niet wel dat het niet handig was om zo neer te zetten terwijk het anders kon. Maar meteen een OW... een waarschuwing zou ook voldoende zijn

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:45

edit= dubbele post
Laatst bijgewerkt door Greentea01 op 06-12-12 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:48

nynke55 schreef:

En hier gaat dus wel het kinderbeleid over. Mensen kunnen best een beetje tegen een stootje en als we werkelijk allemaal zo volwassen en verstandig zijn als we zelf zeggen, zouden we dat soort opmerkingen negeren. Als we hier werkelijk een OW voor uit zouden delen, is het meer een 'ooooh! mag nieeehieeeet!' dan een 'nu ga je te ver, ophouden.'. Ik zelf zou de mods/het beleid ook veel serieuzer nemen als er niet voor elke opmerking die richting te ver gaat een OW uitgedeeld wordt.

nicoletjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:48

Van mij zou hier ook geen ow hiervoor hoeven teworden gegeven.Het was een reactie op mij. Dus ja dat soort reacties kunnen er komen.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:50

Lol,
Ik moest er over ophouden van de mod en jullie gaan gezellig door :')

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:51

chocobroodje schreef:
Er wordt niet met 2 maten gemeten zoals jij bedoeld Wilmaboy. Het is wel zo dat als er mensen worden aangesproken, er altijd wordt gekeken naar de geschiedenis van die persoon. Ben "je" kort geleden al een aantal keer aangesproken dan kan het zijn dat er in dat geval een OW wordt uitgedeeld waar een ander "slechts" wordt aangesproken omdat het zijn/haar eerste keer is.

Chevax, vooreerst laat me zeggen dat ik je mening oprecht waardeer, alsook het feit dat je bereid bent deze discussie aan te gaan. Dank je hiervoor, voor mij ben je (spijtig genoeg) bijna een uitzondering geworden.

EDIT: IN OVERLEG met de mod is dit gedeelte verwijderd

laat me nogmaals zeggen, dit is geen aanval naar wie dan ook, en ik hanteer het principe 'don't shoot the messenger'. Ik probeer enkel aan te halen waar het soms fout gaat. En ik wil zeker niet alle mods over dezelfde kam scheren. Mij lijkt het soms een tijd gebrek te zijn. Maar als je niet de tijd hebt.. wees dan ook geen mod...
Laatst bijgewerkt door WilmaBoy op 06-12-12 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 12:57

chevax schreef:
Ojajoh, ik kan me niet voorstellen dat als jij dingen op een normale manier vraagt aan mods, er geen antwoord komt. Wat wel kan, is dat het antwoord dat gegeven is, niet het gewenste antwoord was. Maar als jij herhaaldelijk een vraag stelt, kan het niet zo zijn dat daar in geen enkele vorm reactie op komt.

nee hoor, want jullie draaien altijd met mooie woorden om de hete brij heen

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:58

Dus er is wel antwoord gekomen op je vraag?

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:01

Niet dus

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 13:01

chevax schreef:
Dus er is wel antwoord gekomen op je vraag?

nee dat zeg ik toch......jullie maken er een mooi verhaal van ,maar een zinnig antwoord komt er nooit

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:02

Hoe je het ook doet als mod het is nooit goed. Ga je naar links dan moet je naar rechts en ga je naar rechts dan zijn er weer mensen die vinden dat je naar links moet. Je kunt nu eenmaal niet alle gebruikers tevreden houden.

Helaas is het als team wel makkelijk om in je eigen regels te blijven hangen omdat ze logisch zijn en veel toegepast worden. Gebruikers kunnen dat anders ervaren en ik begrijp hun frustratie dan ook goed.

Denk dat de intentie altijd moet zijn om een topic open te houden en als dat niet kan op de plek waar het staan dan kan dat vaak wel op een andere plek op Bokt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 13:05

Katja schreef:
Hoe je het ook doet als mod het is nooit goed. Ga je naar links dan moet je naar rechts en ga je naar rechts dan zijn er weer mensen die vinden dat je naar links moet. Je kunt nu eenmaal niet alle gebruikers tevreden houden.

Helaas is het als team wel makkelijk om in je eigen regels te blijven hangen omdat ze logisch zijn en veel toegepast worden. Gebruikers kunnen dat anders ervaren en ik begrijp hun frustratie dan ook goed.

Denk dat de intentie altijd moet zijn om een topic open te houden en als dat niet kan op de plek waar het staan dan kan dat vaak wel op een andere plek op Bokt.

Kijk daarmee sla jij nog eens de spijker op z'n kop!

eigen regels, idd die passen mods nog wel eens toe zoals hun dat uit komt......

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:47

Jilletje schreef:
Lol,
Ik moest er over ophouden van de mod en jullie gaan gezellig door :')

_O- _O- misschien niet helemaal handig inderdaad... maar het laatste stukje ging respectvol toch! O:)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:50

Ik had er geen last van hoor :P

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:52

Topic hoorde idd ook niet op MW, fout van de TS, maar op slot gooien is idd wat overdreven, maar hij is nu iig verplaatst en weer open.

Citaat:

Mee eens, ik zie wel vaker topics (die gewoon goed lopen en dan meerdere mensen bijv de vraag hebben) die op slot gegooid worden met alleen de mededeling dat ie niet op die plek thuishoort.
Dus, stuur de TS even een berichtje, met bijv mededeling dat ie daar niet hoort en dat topic word verplaatst.