Reclamebalk op 'Eigen berichten' pagina.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Re: Reclame balk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 10:23

Bart, eerlijk gezegd vind ik een banner zoals ze vroeger bovenaan de pagina stonden fijner Y;(
Deze stoort me niet vreselijk (sterker nog vind hem veel minder opvallen dan een banner boven aan), maar bovenaan zou mooier zijn ;)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:30

de banners bovenaan de pagina lees ik vaak wel , die storen me niet zo, maar de banner die nu midden tussen mijn eigen berichten zit , vind ik zó storend dat ik hem niet lees en probeer te negeren :(

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:50

Ik heb hem er ook tussen staan en vind hem ook behoorlijk irritant. Banners bovenaan of onderaan de pagina heb ik geen problemen mee, maar dit is wel heul erg opvallend

Die van mij staat trouwens na het 9e topic, maar dat vind ik geen verbetering tov de banner na 4 topics

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 12:03

xNK schreef:
Bij mij staat die ook, maar kom op zeg, zonder reclame geen bokt! Nou wie wilt ze nog weg hebben? :+

Ik.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:18

Destination schreef:
xNK schreef:
Bij mij staat die ook, maar kom op zeg, zonder reclame geen bokt! Nou wie wilt ze nog weg hebben? :+

Ik.

geen probleem met reclame onder en boven , maar niet ergens halverwege mijn eigen berichten

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:30

Ik snap het testen, overleef ik wel, het is irritant maar niet zo irritant als de vorige keer dat flikkerding.
Wat ik me wel afvraag, het wordt aldoor op 5 of 10 % van de gebruikers getest, heb ik nou pech dat ik er tot nu toe elke keer tussenzit? Of gebruiken jullie dezelfde groep als de vorige keer?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:32

Ik zou ook zeggen bovenaan. :j

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:37

Jes schreef:
Bart, eerlijk gezegd vind ik een banner zoals ze vroeger bovenaan de pagina stonden fijner Y;(

De banner die vroeger helemaal bovenaan stond deed het heel erg slecht. Werd (uit m'n hoofd) een factor 10 minder op geklikt (en naar gekeken) dan naar b.v. de banner die onderaan de topics staat. Wat dat betreft snap ik dat men liever een banner bovenaan de pagina heeft maar als deze geen resultaat geeft dan vult deze alleen maar ruimte in en zorgt voor rommelige pagina's. Wat dat betreft gaan we liever voor weinig (maar effectieve) banners dan veel banners die heel weinig resultaat geven.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:40

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eens er op let wat voor banners er zijn, ik klik nooit reclame aan op andere site's..

Alleen is het soms grappig als je bepaalde onderwerpen bespreekt en vervolgens een banner daarover komt.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:41

ik klik ook nooit, maar vind de banner middenin mijn eigen berichten wel mateloos irritant

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:46

ik klik nooit op de banners

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:36

Ik dacht eerst dat ik een virus had ...
Vind het ook erg storend, snap dat het moet, maar niet op deze manier

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:51

Peerke_ schreef:
Jaa :j

Alleen onthoud google alles..
Dus als je alleen maar op de ads gaat klikken zonder te actief op bokt.nl te zitten zien ze het als sabotage :')

Precies en raakt Bokt het Ads-account kwijt...

Ik spreek uit ervaring helaas :')

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:58

Nou, dan moet er wel heel veel onnodig geklikt worden..
Ze kijken ook naar je verleden en het aantal zinnige kliks..
Bokt zal duizenden kliks per maand hebben, zit er 1 iemand 100x te klikken dan doet google die gewoon niet mee tellen.

Als je zelf een kleine website hebt, en van de 500 kliks zijn er 450 geklikt door dezelfde dan blokkeren ze je :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:31

Peerke_ schreef:
Nou, dan moet er wel heel veel onnodig geklikt worden..
Ze kijken ook naar je verleden en het aantal zinnige kliks..
Bokt zal duizenden kliks per maand hebben, zit er 1 iemand 100x te klikken dan doet google die gewoon niet mee tellen.

Als je zelf een kleine website hebt, en van de 500 kliks zijn er 450 geklikt door dezelfde dan blokkeren ze je :j

Minder dan 450 van de 500 hoor :D

Maargoed, mijn account is verwijderd, dus het nakijken kan ik helaas ook niet :')

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:32

De exacte aantallen weet ik niet precies..
Als webmaster mag je er in ieder geval niet op klikken volgens de regels..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:33

Peerke_ schreef:
De exacte aantallen weet ik niet precies..
Als webmaster mag je er in ieder geval niet op klikken volgens de regels..

Ik was als webmaster heel braaf en klikte dus niet.
Eigen kliks werden ook niet meegerekend, kwam er namelijk wel eens perongeluk op en met een mousepad is dat niet heel ideaal. Ik laat m'n vingers vaak te lang rusten op de pad.

Eigen kliks waren echter geen criterium voor het blokkeren van mijn account.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:37

De exacte regels weet ik ook niet..
Ik heb maar 1 site met ads van google, en voor de andere betaal ik google alleen maar :')

Ik doe voor een italiaan nog een deel van hun Nederlandse site's bijhouden.. en die hebben om ad-blockers tegen te gaan achter de advertentie een rood knipperend blok geplaatst..
Leest heel fijn als je een ad-blocker gebruikt :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:23

Peerke_ schreef:
De exacte regels weet ik ook niet..
Ik heb maar 1 site met ads van google, en voor de andere betaal ik google alleen maar :')

Ik doe voor een italiaan nog een deel van hun Nederlandse site's bijhouden.. en die hebben om ad-blockers tegen te gaan achter de advertentie een rood knipperend blok geplaatst..
Leest heel fijn als je een ad-blocker gebruikt :+

Dat vind ik nog eens een slimme oplossing :D

Overigens stoor ik me nooit echt aan advertentiebalken of banners. Gewoon niet op klikken.

Vind het echter wel jammer hoe Bart in dit topic reageert met sociaal zijn en ethiek, want Bart, dat werkt twee kanten op. Er zijn nu eenmaal ook mensen die zich wel storen aan advertenties en daarom een voor hun passende oplossing gebruiken. Daar moet je als beheerder in mijn ogen gewoon mee om kunnen gaan, dat weet je vooraf, jij bent ook bekend met de mogelijkheden van adblockers lijkt mij.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:10

jolandje schreef:
de banners bovenaan de pagina lees ik vaak wel , die storen me niet zo, maar de banner die nu midden tussen mijn eigen berichten zit , vind ik zó storend dat ik hem niet lees en probeer te negeren :(

Heb ik eerlijk gezegd ook.
De andere banners bekijk ik nog wel eens, klik ze alleen normaal niet aan gewoon omdat ze voor mij niet interessant zijn.

Maar die nu in het midden van mijn berichten...die negeer ik zelfs gewoon helemaal, bekijk hem niet eens omdat hij me zo mateloos irriteert :n . Nee voor mij absoluut geen succes.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:22

Ik heb hem hier ook maar kan me er totaal niet aan storen.. Het is maar waar mensen zich druk om maken zeg..

Bokt is gratis, dus kijk gewoon om de advertenties heen en stoor je niet aan een paar regels reclame in het midden van je "eigen berichten" .

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:25

Lucky me... Zit blijkbaar ook bij de 'lucky ones" die hem op plaats 9 bij de eigen berichten hebben... -O-

Kreeg wel een ideetje :)* toen ik die hele bladzijde bekeek. Helemaal onderaan staat links het woord "forums" met een huisje. Rechts staat "actieve berichten", "eigen berichten" en "naar het begin van de pagina" met een pijltje. Tussenin is lege ruimte. Kan die banner niet daar tussen geplakt worden? Of zeg ik nu iets heel doms...

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 18:29

Ik snap dat advertenties nodig zijn, maar dit is best wel irritant. Ik ga daar ook echt niet op klikken!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:15

Ik heb op die plek alleen een leeg blokje zitten, vroeg me al af waar dat opeens vandaan kwam :')

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:26

capopjekop schreef:
Ik heb op die plek alleen een leeg blokje zitten, vroeg me al af waar dat opeens vandaan kwam :')

Heb je adblock? Heb ik wel tenminste :))