lifaya schreef:Als we het écht volgens de regels gaan doen, dan is de TS ook niet helemaal zuiver bezig door prive communicatie in een forum openbaar te bespreken. Ik heb hier eerder zelfs een OW voor gehad(en dat was niet eens een bokker
)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Ik vind het wel opvallend dat in eerste instantie iedereen roept 'dat had die mod niet moeten zeggen'. En nu bekend is wie de betreffende mod is, iedereen opeens zegt 'ach, die mod is ook maar een mens'. Weet niet of dat komt door de persoon die de mod is (een wellicht over het algemeen wat bekendere en meer gerespecteerde mod?) of door de informatie die gegeven werd. En ja, mod is ook maar een mens, maar já ook TS is maar een mens. Mod heeft nu eenmaal een voorbeeldfunctie te geven en maakt niet uit wie de mod is dan, zo'n opmerking is dan gewoon niet gepast en onprofessioneel. Ieder ander bokker had een ban gekregen of een OW. Tja, misschien is het dan niet ongepast als de betreffende mod géén moderator meer is? Want wat ik lees, viel de opmerking van TS nog reuze mee.
Roosch schreef:Hier ben ik het ook mee eens.Als ik Pietje was had ik het ook via pb gemeld. Waarom? Omdat ik het topic niet zou willen laten vergallen door in te gaan op iets wat ik een rotopmerking vind.
Diaz schreef:grappig om de zien dat de kudde schapen is vervangen door een roedel wolven met een andere mening hier..
Leuk voor jullie dat jullie het eens zijn met zulk taalgebruik.. ik vind het niet kunnen..
Konstantine schreef:Zou je het topic hebben geopend als ik als 'zwarte bokker' je die PB had gestuurd? Probably not.
Je had ook gewoon een andere mod of desnoods Eline kunnen pb'en om advies, toch?