ShauniBef schreef:Thirty schreef:Dit is toch wel goed vermaak tijdens het werk
Werkze vannacht
Tot 8 uur maar

Kon wel wat afleiding gebruiken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelanieB schreef:Allemaal het topic induiken is ook niet geheel volwassen... en gaat al helemaal niks oplossen.
Dat is verlagen tot hetzelfde niveau. Laat de mods dit oplossen, die hebben er de tools voor.
Ojajoh schreef:ruitje schreef:De mensen die zich nu in dat topic aanmelden zijn ook alleen maar aan het rellen daar, gaat je ook een ow opleveren denk ik... Is het niet waard toch?
modje is er al, dus er kan niet verder gereld worden (of was het nou gerelt?)
ruitje schreef:De mensen die zich nu in dat topic aanmelden zijn ook alleen maar aan het rellen daar, gaat je ook een ow opleveren denk ik... Is het niet waard toch?
KirstenVosje schreef:Dat topic is nu op slot, maar het lijkt mij wel goed als er nu eens duidelijkheid komt over de ledenstopregel. Want een groot deel van de hk topics hebben ledenstop en er word ook niet echt iets aan gedaan, dus hoe zit het nou precies dan?
Hhilde schreef:MelanieB schreef:Allemaal het topic induiken is ook niet geheel volwassen... en gaat al helemaal niks oplossen.
Dat is verlagen tot hetzelfde niveau. Laat de mods dit oplossen, die hebben er de tools voor.
Het is af en toe best leuk om kinderachtig te zijn. Ik mag net even uit m'n kooi dus dan wil ik ook even m'n momentje hoor
ruitje schreef:De mensen die zich nu in dat topic aanmelden zijn ook alleen maar aan het rellen daar, gaat je ook een ow opleveren denk ik... Is het niet waard toch?