muggenzifters.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 14:57

Bizzybijtje schreef:
Bokt zit gewoon vol beterwetende Anky's die eigenlijk geen deuk in een pakje boter kunnen rijden.
Kort samengevat :D

Nou, ik heb wel een deuk in mijn paard, telt dat ook? :+
(Voorop zijn linkerschouder)
http://farm8.staticflickr.com/7270/7732 ... b2bb_z.jpg

Hahaha, ja, das ook een optie, mltex...
Ik begin nu toch te denken, nog 7 jaar.... :')

LadyMadonna

Re: muggenzifters.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:28

Zal ik een voorbeeld geven?
Toen mijn pony verongelukte hebben we haar naar de kliniek gesleept, ze had 25% kans dat ze uberhaubt door de operatie kwam. Áls dat gelukt was, had ze vervolgens 90% kans alsnog aan complicaties te bezwijken. We hebben haar dus in laten slapen.
Ik heb, en niet eens via pb, naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat ik niet alles voor haar gedaan had, en dat deze persoon haar had laten opereren. Dit was enkele dagen of misschien een paar weken na het ongeluk. Ik werd gewoon letterlijk pats boem op m'n ziel getrapt...

Dat doe je niet :n

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 22:31

stef schreef:
Zal ik een voorbeeld geven?
Toen mijn pony verongelukte hebben we haar naar de kliniek gesleept, ze had 25% kans dat ze uberhaubt door de operatie kwam. Áls dat gelukt was, had ze vervolgens 90% kans alsnog aan complicaties te bezwijken. We hebben haar dus in laten slapen.
Ik heb, en niet eens via pb, naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat ik niet alles voor haar gedaan had, en dat deze persoon haar had laten opereren. Dit was enkele dagen of misschien een paar weken na het ongeluk. Ik werd gewoon letterlijk pats boem op m'n ziel getrapt...

Dat doe je niet :n

Voor minder als een waardig bestaan moet je't niet doen. Ik ken ook mensen die het gedaan hadden, maar zij gebruiken geld dan ook als zakdoekjes bij een verkoudheid.
Heel erg zielig van die persoon om dat tegen je te zeggen, ze moest maar eens in jou schoenen staan..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:41

"Dat doe je niet" sloeg uiteraard op iemand daar op aan spreken.
Had ik gevraagd; wat moet ik doen?
Dan had het een heel ander verhaal geweest, maar in dit geval hou je imo gewoon je mening voor je. (Althans, dat zou ik dus doen, en dat valt in mijn kader van fatsoenlijk)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:43

Dat is inderdaad wat ik bedoel stef. :j
Het maar móeten geven van een mening. Soms is dat nodig. Maar vaak ook niet.
En dan de toonzetting. Ook zo belangrijk, zeker bij geschreven taal.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:46

Net als dus de opmerking over de aansnoer neusriem die ik eerder noem. Wát voegt dit toe aan de discussie? Helemaal niks en staat er imo puur en alleen als steek onder water

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:53

Stef, dat is idd wel heavy als dit je onder je neus gedouwd wordt net nadat je afscheid hebt moeten nemen. Zoiets zou idd niet mogen en ik mag me dan ook sussen met de gedachte dat er gevolgen aan vast hingen voor desbetreffende bokker?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:57

Geen idee, over sancties wordt niet gecorrespondeerd ;)

Maar eerlijk: ik weet niet meet wie het was, en of ik getemd heb, ik weet nog wel dat het is voorgevallen (kan het ook vast nog wel vinden) en vond het een goed voorbeeld voor dit topic.

Maar het is wel heel lastig. Want ja, het ís de mening van iemand, en ja, die mening mág gegeven worden... Maar het gaat imo alle fatsoens normen te buiten.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:58

stef schreef:
Geen idee, over sancties wordt niet gecorrespondeerd ;)

Ah ja, dat is ook weer waar. :+