Ik vind bokt niet leuk meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:55

Alina schreef:
Charaz schreef:
Kiwiko en Runningkawa hoorden hier, niemand kent ook hier vast het stukje over bokt in de toekomst met 'wheelingkawa' denk ik.

Eens :j

echt, moet ik gaan huilen om het sentimele: ze hoorden hier..dat idee krijg ik er wel bij..kom op zeg...er is eensite waar ze allemaal aanwezig zijn..ga vragen om adressen en dan mailen..er zijn ergere dingen om je zorgen over te maken..bijvoorbeeld een begravenis van een jong meisje morgen en een superwerk van heel bokt om namens bokt een afscheid te geven..dat vind ik dingen waar je je druk om kan maken..
ik pik alles op bokt omdat ik besef dat het maar internet is en niet het echte leven..en ik ben soms wel fel, en heb ow´s gehad..terecht of onterecht..boeiend..als het je verveelt kun je toch terecht in real life.. :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:56

Marijke_1995 schreef:
Damned schreef:

Tja, the only thing in life that stays the same... is change.

Als bokt is veranderd naar dit, kan het toch ook weer terug veranderen?

Het enige wat ik mij toch wel afvraag is waarom het boktteam hier nooit veel op te zeggen heeft? hebben zij dan niet het beste met ons bokkers voor? of willen zij halsstarrig verdergaan zoals ze nu bezig zijn zonder in te zien dat er een deel van bokt ontevreden is?

Als de wereld is veranderd naar dit, kan dat dan ook weer terug naar hoe het ooit was?

Het mooie vind ik nog wel, dat er gelijk wordt gedacht dat het modteam niet het beste met bokkers voor heeft.
Juist alleen maar omdat een deel ontevreden is? Wat wil je dat het modteam hier dan aan doet? Hoe kan je ervoor zorgen dat íedereen tevreden is? Er zijn vast genoeg mensen die blij zijn met een 'braaf' bokt, omdat ze dan wél iets durven te posten..[/quote]

aangezien de manier waarop ze hier direct reageren... nee dat vind ik persoonlijk niet erg netjes :n
Wel, het eerste wat ze zouden kunnen doen, is om iedereen iets meer hun eigen mening te kunnen geven...
kan jij mij dan even voorbeelden geven van mensen die anders niets durven posten? (misschien HAW even beter buiten beschouwing laten)
Of laat het mij zo stellen; misschien zijn de mensen die niets durven posten omdat ze bang zijn voor kritiek niet genoeg overtuigd van hun mening of hun informatie over het onderwerp?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:56

Sorry hoor, een forum is gewoon bedoeld als afleiding en een beetje geneuzel over vanalles en niks. Kritisch zijn heeft nog nooit iemand een OW of een ban voor gekregen, maar als je de boel loopt te zieken en op een nare manier de wereld probeert te veranderen, zou ik zeggen: schrijf een boek! Adios en tot ziens.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:57

smeetjoew schreef:
Sorry hoor, een forum is gewoon bedoeld als afleiding en een beetje geneuzel over vanalles en niks. Kritisch zijn heeft nog nooit iemand een OW of een ban voor gekregen, maar als je de boel loopt te zieken en op een nare manier de wereld probeert te veranderen, zou ik zeggen: schrijf een boek! Adios en tot ziens.

Uh en hoe weet jij dit ?

Daantje

Tja ik vind het ook zeer jammer dat bepaalde gebruikers geband zijn.
Het ging er niet altijd even aardig aan toe maar er waren veel goede discussies.
Veel leerzame discussies met goede argumenten en waar nog tegengas gegeven werd.
Dat mis ik nu veel wanneer je een discussie volgt.
Erg jammer dat er zo gesneden is in de leden van bokt :)

quera

Geryon schreef:
smeetjoew schreef:

Uh en hoe weet jij dit ?

Ik wilde net zeggen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:58

Wie zou er nou niet blij zijn als kiwiko terug is!!
En zo nog een paar.

Maar je mag trouwens na een jaar terug komen toch als je permanent geband ben?
Al zou ik dat niet willen als ik onterecht geband zou zijn..

Ik deel voor een keer je mening arabesk. Ik hou wel vaneen lekker pittige discussie en vind het vervelend als de helft dan weer word gewist, er mensen om worden geband enz enz.

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:59

Naar mijn idee hebben kritische blikken veel mensen hier een ow en of ban opgeleverd :=

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 20:59

Ergens blijf ik hoop houden dat 'ze' ooit terug komen Y;(

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:59

quera schreef:
Estera schreef:
Ik ken al die oudgedienden niet, maar moet er dan persé gereld worden? Tandenknarsend achter een toetsenbord zitten? Geen respect hebben? Het zal wel aan mij liggen, maar ik hou van een goede discussie, maar dan wel op een beschaafde toon.

Ik weet niet meer wat de post van HC was waardoor hij een ban heeft gekregen, maar ik heb die wel gelezen en vond het gewoon ronduit onbeschoft. Is dat dan de manier waarop men hier met elkaar om moet kunnen gaan? Dat zou niemand moeten willen imo.

Nou heb al een pb gekregen omdat ik een scheet liet :') dusja niet alle ow's en bans komen door onbeschoft gedrag

Dan was het vast een onbeschofte scheet :+

Nee, zonder gekheid, ik heb nog geen ow of wat dan ook gehad, maar er worden imo echt soms dingen gezegd waarvan ik vind dat je die niet kunt maken en dan ook nog vaak omdat je je gelijk niet krijgt.

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:00

gekvanfleur schreef:
echt, moet ik gaan huilen om het sentimele: ze hoorden hier..dat idee krijg ik er wel bij..kom op zeg...er is eensite waar ze allemaal aanwezig zijn..ga vragen om adressen en dan mailen..er zijn ergere dingen om je zorgen over te maken..bijvoorbeeld een begravenis van een jong meisje morgen en een superwerk van heel bokt om namens bokt een afscheid te geven..dat vind ik dingen waar je je druk om kan maken..
ik pik alles op bokt omdat ik besef dat het maar internet is en niet het echte leven..en ik ben soms wel fel, en heb ow´s gehad..terecht of onterecht..boeiend..als het je verveelt kun je toch terecht in real life.. :)

Er vraagt toch niemand of je ergens om wilt huilen?

Er wordt een mening geventileerd. Punt.

Of men zich nergens anders druk om maakt? Lijkt me wel maar dat is toch helemaal niet aan de orde hier?
Zo'n reactie raakt echt kant noch wal..

En ja, Bokt was 'vroegah' toen het kleiner was leuker, interessanter, juist omdat het kleiner was en men gewoon zijn/haar mening kon uiten en er echt machtig interessante discussies ontstonden.
En dat was leuk. En dat wordt gemist.

That's it.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:02

@estera.

Ik gebruikte het woord een bokker 2 maals en daarna een foto van zijn profiel waarop stond gebant .. Niks geen negativiteit over die persoon( dacht nog kijk wel uit anders heb ik een ow). Tadaa daar was het groene pbtje :')

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:02

Damned schreef:
Of laat het mij zo stellen; misschien zijn de mensen die niets durven posten omdat ze bang zijn voor kritiek niet genoeg overtuigd van hun mening of hun informatie over het onderwerp?

Dat kan toch? :)
Er zitten hier genoeg jonge meiden, die inderdaad nog niet zo hun eigen mening ontwikkeld hebben.
Bokt is een forum voor alle leeftijden, hou daar ook rekening mee..
Er worden vaak nare reacties geplaatst (en dat is dan misschien inderdaad op HAW, maar net zo goed op RITP) op kinderen die foto's plaatsen van het rijden op manege pony's, waar dan misschien iets mis is met het harnachement.
Triest genoeg, begrijp me niet verkeerd. Maar voor diegenen is de lol eraf, en er komen geen foto's meer..

Je hoeft niet alles te weten, er moet mogelijkheid zijn om te leren..

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:03

Een pittige discussie kan juist leuk en interesant zijn. Maar omdat de regels hier strak zijn, waag ik me er niet aan.
Ik kom vooral voor wat informatie of om wat foto's te bekijken.

Heb altijd het idee dat MOD zijn voor sommige mensen TE belangrijk is. Maar ik zie ze als gewone mensen die vrijwillig wat helpen op het forum. En hoe meer mensen hoe lastiger het is. Daardoor zijn bans of ows waarschijnlijk niet altijd duidelijk.
Een beetje vrijheid zou fijn zijn. Maar dan moeten sommige mensen er geen misbruik van maken. Maar een pittige discussie moet kunnen!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:04

Ik heb ooit een OW gekregen omdat ik een link van een topic (niet eens een erg topic) in ons HW zette. Uitlokken van reacties was dat.
Dus tegenwoordig zwijgen we maar en kijk ik eventueel terug via de berichtengeschiedenis :+

liesjecryos

VivaLaVida schreef:
Wie zou er nou niet blij zijn als kiwiko terug is!!
En zo nog een paar.

Maar je mag trouwens na een jaar terug komen toch als je permanent geband ben?
Al zou ik dat niet willen als ik onterecht geband zou zijn..

Ik deel voor een keer je mening arabesk. Ik hou wel vaneen lekker pittige discussie en vind het vervelend als de helft dan weer word gewist, er mensen om worden geband enz enz.

Ik ken iemand die voor 7 jaar geband is,ze schroeven het gewoon op zoals hun het zint.

Krijtje

IndianLady schreef:
Ik heb ooit een OW gekregen omdat ik een link van een topic (niet eens een erg topic) in ons HW zette. Uitlokken van reacties was dat.
Dus tegenwoordig zwijgen we maar en kijk ik eventueel terug via de berichtengeschiedenis :+

Wee uw gebeente :Y) :D :D

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:05

Ik heb anders niet het gevoel dat ik mijn mening niet kan uiten hoor. Ligt er misschien aan hoe die mening verwoord wordt?
Iemand die hierboven zegt over dat het er soms niet aardig aan toe gaat in discussies... Mensen kunnen toch gewoon normaal blijven doen?

Ik geloof dat ik het niet ga snappen. Kruipt weer in haar eigen hol waar mensen wel kritisch én beleefd kunnen zijn...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 21:05

Moderatoropmerking:
Op bokt is gefundeerde kritiek op het beleid altijd welkom. Echter een topic openen zonder specifieke klacht, suggestie voor verbetering en bans/OWs van andere gebruikers nog eens bespreken is niet de bedoeling en tegen onze regels. Omdat het daarnaast ook niet de bedoeling is de discussie uit een ander (gesloten) topic nog eens dunnetjes over te doen plaatsen we hier een slotje.