Cayenne schreef:Deze: [ Afbeelding ]De zak-over-je-hoofd-smiley. Voor al uw genante momenten Ja die is ook leuk
Cayenne schreef:Ik gebruik hem vrij vaak, maar ja, ik heb nogal veel genante momenten [ Afbeelding ] Ja, hij is leuk!
Haha ik vind de zak over het hoofd, door het dolle en de smiley uit de OP allemaal leuk! Maar die andere smileys mogen niet weg, die gebruik ik nog best regelmatig eigenlijk.Alleen deze niet echt: alle andere vind ik leuk en gebruik ik ook wel eensp.s. iemand vroeg om een facepalm smiley, maar dat is deze toch al?
Die slapsmiley is wel iets voor mij. Ik ben zo goed in domme opmerkingen maken om dan een reactie te krijgen van "let je wel opppp"
Ik gok zomaar dat Bart het momenteel een beetje druk heeft.Wellicht dat hij na komend weekend ergens de tijd ziet om hier over te gaan nadenken, maar de voorbereiding en uitvoering van HE kost heel veel energie
Len, als jij nu met een zak over je kop naar Bart loopt dit weekend en dan gaat smeken. Of een andere willekeurige bokker. Doe ik de slapsmiley wel.
Ja en dan mag ik zeker die tweede smiley spelen die de tik ontvangt? Ik ga mooi niet met een zak over m'n kop lopen. Zó lelijk ben ik nou ook weer niet
Nayomie schreef:San, leuk idee. Als jij het nu even voordoet.Ik wil de slap best voordoen bij Len hoor, of bedoel je dat niet?