Dan kunnen al die asociale types die denken dat vrijheid van meningsuiting betekent dat je andere lekker de grond in kan trappen lekker hun gang gaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xAlice schreef:Bah dat zou ik ook echt geen goed plan vinden.
Dan kunnen al die asociale types die denken dat vrijheid van meningsuiting betekent dat je andere lekker de grond in kan trappen lekker hun gang gaan.
ruitje schreef:Ik denk dus niet dat dat kan... Of het nu leerlingen, advocaten of bokkers zijn... Iedereen heeft iemand boven zich nodig die de regels handhaafd... De mens kan helemaal niet tegen het idee dat iedereen gelijk is joh, dan zou het communisme veel beter werken
ruitje schreef:Hahaha, de theorie van het communisme is dat iedereen gelijk is, maar in de praktijk komt het er op neer dat sommige mensen zich net wat belangrijker vinden dan de rest... Dat bedoel ik dus, in theorie zou zo'n fora zonder modjes kunnen maar in de praktijk zou dan bijvoorbeeld iedereen toegang hebben tot ip adressen en een niet nader te noemen bokker thuis op gaan zoeken om bij hem alle dure woorden die hij ooit gebruikt heeft op zijn lichaam te tatoeeren
Denken jullie echt dat iedereen de vrijheid aan kan?
slimmerik schreef:Maar ik kan wel begrijpen Alane dat de huidige en de ex-mods het een beetje beu worden als een bokker al ongeveer 40 pagina's (ongeveer 1000 posten)op Forumzaken heeft gepost met kritiek op het team. Wel over veel jaren verspreidt maar dan nog.....
Prrrr schreef:Dan is de volgende stap dat je naar een hoofdmod en aangeeft dat je er met de mod in kwestie niet uitkomt. Anders kan 'bokt' natuurlijk nooit wat doen als een mod een steek laat vallen...
Neonlight schreef:Lieffiefi, als je de http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Heb_j ... derator.3F leest zie je dat je eerst met betreffende mod moet proberen eruit te komen, lukt dit niet dan stap je naar een hoofdmod.
Bart en Eline hebben je enkel verwezen naar hoe de normale gang van zaken is. Een pb naar 1 van hun gebeurd vaak, maar is niet de way of working zoals die in de Help beschreven staat.
Citaat:PB’s worden opgeslagen in de database en kunnen dus technisch gezien gelezen worden, Bart is de enige die hier (in theorie) bij kan, ik heb die toegang niet. Dat is iets wat volgens mij ook nooit ontkend is. Alleen wij respecteren het feit dat PB’s priveberichten zijn: deze worden nooit gelezen. Ook aan wie gebruikers pb’s versturen kan alleen door Bart opgezocht worden, en ook hiervoor geldt dat we dit als prive beschouwen.
Het enige wat de moderators kunnen zien is een teller met hoeveel pb’s een bepaalde gebruiker verstuurd/ontvangen heeft. Dit wordt eigenlijk vooral gebruikt om te kunnen controleren of nieuwe gebruikers per pb spammen, voor bestaande gebruikers geeft de teller geen correcte informatie.