Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BalouArera schreef:Wow, ik heb net het topic van miep doorgelezen dat ze niet in het ziekenhuis lag, ik heb er kippenvel van gekregen, zo erg vind ik het!
Weet iemand of het echte topic van miep met haar hele verhaal nog intact is, dat zou ik graag willen lezen namelijk... Ik kon hem niet vinden...
Edit: Ik heb het toch kunnen vinden en alles gelezen, ik moet even terug komen in de werkelijkheid, ik zag alles voor me terwijl ik wist dat ze loog... Zo raar, ze heeft alles inderdaad precies uitgezocht, gewoon eng...
poes schreef:Fighter!
[KS] bad ,bad news, turns to better news :) !
Hele hoop geld verzameld door bokkers om dan jaren later fijn te zeggen dat hij te sloom was en zo snel mogelijk verkocht, dat was ook de laatste 5 euro die ik (als destijds student met niks over) gedoneerd heb
Emmm...
Veel van de ellenlange topics die ik moest doorspitten voor de bemiddelaarsfunctie, jezus er wordt een hoop geluld onder de bokkers
papagroom schreef:Soms zijn er ook topics waar je veel van kunt leren....
[KH] 1001 manieren om van je schoonmoeder af te komen
Nayomie schreef:Laat maar raden, TS is quartel?
papagroom schreef:bijna goed,,,,maar ze is wel een regelmatige poster
Nayomie schreef:Ik had even gekeken. PPG is het dusHad niet anders verwacht van quartel. Die is toch 1 van de grootste schoonmoederhater
Abacab schreef:Er is wel een tijdje een Bokt chat-box geweest. Daat werd continue meegelezen omdat een aantal Bokkers op de chat van de horses enorm ge-dist werd. Die slow chats zijn ingevoerd om iedereen in de gaten te kunnen houden. En ook om het aantal posts op te krikken, en dat is weer interessant voor adverteerders.PKfoto schreef:Ik vraag me nog weleens af welke van die 'oude bokkers' nu nog actief zijn (dan wel niet onder een andere naam).
Jij ben van 2011 dus hoe heette jij dan in dat oude Bokt?
PKfoto schreef:Ik was M ytens, en jij?
Anoniem schreef:toch wel jammer....
(ik zou ook liefst veel posts verwijderd zien...maar dat 'kan' hier niet,vanwege gaten in topics...onzinnige reden maargoed)
er zijn inderdaad wel meer vreemde verhalen rondgegaan over zogenaamd zieke mensen die al 33x dood hadden moeten zijn ondertussen.