Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:En nog vind ik 18 jaar te jongde helft van de mods zijn net uit de luiers of puberen nog
russel schreef:Vind het altijd wel weer grappig dat mensen dromen om mod te worden......ik heb altijd weer het zo het idee dat dat op verzoek hoort te gaan en dat bokt zelf mensen benadert....en dat die mensen zelf dan gaan nadenken, owja, ach jeetje vinden zij mij geschikt voor mod te spelen, wil ik datte? Tja ach ga ik eens proberen...........
papagroom schreef:russel schreef:Vind het altijd wel weer grappig dat mensen dromen om mod te worden......ik heb altijd weer het zo het idee dat dat op verzoek hoort te gaan en dat bokt zelf mensen benadert....en dat die mensen zelf dan gaan nadenken, owja, ach jeetje vinden zij mij geschikt voor mod te spelen, wil ik datte? Tja ach ga ik eens proberen...........
I vind jou wel geschikt Russel....
Nayomie schreef:Als we gaan stemmen denk ik dat ruim 3/4 voor vriendjespolitiek gaat. En niet naar de kwaliteiten kijkt. Als ik zo vrij mag zijn, vind ik dat bokkers niet moeten gaan stemmen, maar het aan de moderators en/of beheerders overlaten. Zij kijken naar kwaliteiten.