Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IKbenEllen schreef:Het is maar hoe erg je je eraan stoort... Ook als je een topic opent met rijfoto's en je wenst daar geen commentaar op, dan zet ff zo'n dop op je kop toch...
stef schreef:Overigens is er nog steeds niemand die mij heeft kunnen uitleggen waarom hij van mening is dat hij voor een ander kan bepalen wat die met zijn hoofd doet...
Heino schreef:Ik zou het interessanter vinden wanneer je inhoudelijk in was gegaan op mijn mening: "de risicoanalyse van veel mensen is niet realistisch, daarom mag je sommige mensen best wijzen op de potentiële gevaren van het niet dragen van een cap"
stef schreef:Nee Ellen, dat is toch van de zotte dat je je aan moet gaan passen omdat er een stel bokkers zijn die een onverzadigbare bemoeizucht hebben?
Overigens is er nog steeds niemand die mij heeft kunnen uitleggen waarom hij van mening is dat hij voor een ander kan bepalen wat die met zijn hoofd doet...
Huertecilla schreef:Naar aanleiding van het topic over van onderderwerp gaande bemoeizucht over het eventueel niet dragen van een cap stel ik voor dat moderators direct ingrijpen met het verwijderen van dergelijke reacties wanneer zij daarop geattendeerd worden.
Het betreft een wettige individuele beslissingsvrijheid. Deze dient gerespecteerd te worden.
Wie waarde hecht aan indivuele beslissingsvrijheid kan om twee redenen de rode knop gebruiken. DOE DAT.
Wanneer het moderatorteam daar adequaat op reageert is dat snel opgelost.
Dat voorkomt dat er een regel tegen deze bemoeizucht opgesteld hoeft te worden.
Rinske schreef:Je bent een van de weinigen die zich hieraan ergert, dus "helaas" voor jou gaat er geen heel beleid aangepast worden op één mening...
Huertecilla schreef:Omdat de cappers jou vanuit hun hogere moraal dom vinden.
stef schreef:Nee Ellen, dat is toch van de zotte dat je je aan moet gaan passen omdat er een stel bokkers zijn die een onverzadigbare bemoeizucht hebben?
aikon schreef:Ik hun ook, dat ze denken dat een cap meer veiligheid geeft terwijl ze het rijtechnische delen verwaarlozen en hun omgeving niet in de gaten houden/niet op in kunnen spelen. Maar dat ga ik niet bij elke foto met ruiter die een cap draagt verkondigen/door hun strot duwen. Zijn caplose dan zoveel meer toleranter dan? Socialer?