lenaa_tje schreef:Voel je je nog niet bedreigd?

dames houd jullie rustig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vurt90 schreef:lifaya schreef:wat leuk, een man die van paarden én fotografie houd, dé perfecte mixMocht je ooit tips willen hebben over je foto's pb gerust haha
![]()
ennuhhhh mocht je ooit een buitenrit willen doen op het strand of op de veluwe?![]()
Veel plezier op hbokt![]()
@Ilifaya, dankjewel!
@ Allen, ik ga vandaag foto's plaatsen van de verzorgpony.![]()
Een vriend van mij vond de Tinker net op een koe lijken. Ben benieuwd wat de Bokterinnen er van vinden.
E.
jorretje schreef:oh god, ik zag te titel en dacht ik ga ff kijken of er al gevochten wordt..... Wat een lol weer hoor. Nou welkom hoor! Bokt is zwaar verslavend en stikt van de vrijgezelle meiden die zoeken naar een prins op t paard, dus berg je. Zoals je al merkt nemen ook de meesten geen blad voor de mond hahaha.
vurt90 schreef:Wat qua geschiedenis boeit je het meest? Mijn fascinatie is de periode van de middeleeuwen en de renaissance.
Kijk ook veel National Geographic en Discovery Channel. Komen veel mooie docu's op.
*Ja, dames dit is een iets saaier gedeelte van mij! *
lenaa_tje schreef:Keien is de introductie voor nieuwe studenten maar in je profiel zag ik dat je al verder was in je studie, niet meteen heel geschikt dan.
studeren helpt sowieso wel om mensen te leren kennen
Depende schreef:Welkom op bokt. En Welkom in Drenthe.lenaa_tje schreef:Keien is de introductie voor nieuwe studenten maar in je profiel zag ik dat je al verder was in je studie, niet meteen heel geschikt dan.
studeren helpt sowieso wel om mensen te leren kennen
Je kan sowieso wel naar Groningen gaan tijdens de kei-week toch? Doe ik ook altijd en ik zit inmiddels aan mijn tweede studie. Het is altijd enorm gezellig.