Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bassenqua schreef:Mmmmm ik weet het niet hoor, ik heb zelf héél bewust gekozen voor géén kinderen dus accepteer die mede verantwoordelijkheid ook nietDan had ik er zelf wel aan begonnen als ik die verantwoordelijkheid had willen nemen. Waardeer het dus ook absoluut niet dat dit ook op mijn bord wordt gelegd.
deruijter schreef:Dat vind ik nogal een vreemde opvatting van je stef. ''Tja hij springt van de brug, dus ja waarom spring ik dan niet gewoon maar mee?'' Je begint toch bij jezelf om de wereld een beetje beter te maken.
Ben blij dat dit forum haar verantwoordelijkheid neemt.
Ik vind dit vergeleken met andere forums een erg netjes en verantwoordelijk forum.
Aangezien er op televisie strenge afspraken zijn gemaakt over eventuele schokkende of enge beelden, is de kans al kleiner dat een kind of gevoelig iemand deze beelden krijgt te zien.
Dus het is toch fijn dat dit forum de gevoelige mensen ook wilt beschermen.
De uitspraak ''De werelds is nu eenmaal niet mooi, waarom moet een forum dat dan wel zijn?'' vind ik daarom bijna een belediging.
stef schreef:Yuris, maar dan kom je op het punt, wanneer is iets schokkend en wanneer voegt het wel
Of niet iets toe
Anoli schreef:Ik zit zelf vanaf het begin in het desbetreffende topic. Ik moet zeggen dat ik de mooie indrukwekkende foto's van natuur etc mooier vind om te bekijken dan die foto's in linkjes.
Toch vind ik bepaalde foto's in linkjes absoluut de moeite waard, zeker als je het verhaal erbij leest.
Iemand zei hier (yuris?) dat een foto schokkend is als je er bijvoorbeeld verdrietig van wordt, en zulk soort foto's niet nodig vind. Tja van een foto waarbij je een heel oerwoud omgekapt ziet word ik persoonlijk erg verdrietig, toch is zo'n foto niet ronduit schokkend te noemen...
Dus waar trek je de lijn? Waarom mogen schokkende foto's in linkjes wel bij VN maar niet in topics van "zwarte" bokkers?
Polly schreef:En wat de een walgelijk vind kan een ander wel interessant vinden dus waar trek je dan de grens?