En ach. Zij die achter je rug om praten staan wel op de goede plek om je kont te kussen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:ongeveer 80% van wat daar komt is niet weggestuurd hoor
maar daar mag je wel zeggen wat je denkt, en wordt je de mond niet gesnoerd , en worden er geen posts gewist
binky schreef:Als het niet op poetsplaats gebeurd gebeurd het wel op een ander forum,een oplossing is om zelf niet meer die forums te bezoeken....dan lees je het niet en kun je je er ook niet meer druk om maken.
suikerp schreef:Ojajoh schreef:ongeveer 80% van wat daar komt is niet weggestuurd hoor
maar daar mag je wel zeggen wat je denkt, en wordt je de mond niet gesnoerd , en worden er geen posts gewist
Het verschil met PP en bokt is, dat Bokt alleen maar "nette" berichten wil, vanwege de adverteerders. Je betaald MINSTENS 600 euro per mand voor een banner op Bokt. Tja, dan moeten er wel berichten op bokt staan die alleen maar keurig en netjes zijn.
PP is tenminste lekker eerlijk en open.
Skygirl schreef:binky schreef:Als het niet op poetsplaats gebeurd gebeurd het wel op een ander forum,een oplossing is om zelf niet meer die forums te bezoeken....dan lees je het niet en kun je je er ook niet meer druk om maken.
Of juist wel, omdat het zichtbaar en toegankelijk voor iedereen is kun je ook dingen rechtzetten.
binky schreef:Maar dingen rechtzetten bij mensen die zwaar over je roddelen en hun mening daarover al geuit en misschien door de rest gevormd hebben is een zware kluif hoor.
Nee dan kies ik liever voor het feit wat niet weet wat niet deert....en blijf ik er dus weg.
Skygirl schreef:binky schreef:Maar dingen rechtzetten bij mensen die zwaar over je roddelen en hun mening daarover al geuit en misschien door de rest gevormd hebben is een zware kluif hoor.
Nee dan kies ik liever voor het feit wat niet weet wat niet deert....en blijf ik er dus weg.
Ik weet zeker dat bijna iedereen daar die een zware mening vormt de ballen heeft die te herzien na nieuwe informatie en om zijn/haar excuses aan te bieden.
Chaos schreef:jesito schreef:Poetsplaats is echt een soort sekte, daar gaan alle mensen naartoe die hier gebant zijn of op een andere manier uitgekostst.
Het is een vreselijk roddelforum.
Ze hebben een tijd geprobeerd veel mensen mee te krijgen naar dit ziekelijke gedoe.
Ze zitten dus op Bokt (sommige) om vervolgens op Poetsplaats gal te spugen over bepaalde mensen en toppics.
Hoe ziek ben je dan?
Nou nou. Je doet nu toch exact hetzelfde??