Roddels over bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:19

Enige wat mij interesseert is of het er hier achter de schermen echt zl aan toe gaat als daar gezegd wordt..

En ach. Zij die achter je rug om praten staan wel op de goede plek om je kont te kussen. :Y)

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:28

Als het niet op poetsplaats gebeurd gebeurd het wel op een ander forum,een oplossing is om zelf niet meer die forums te bezoeken....dan lees je het niet en kun je je er ook niet meer druk om maken. :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:30

Oh PP... ik heb geen moeite met dat forum :n volgens mij heb ik er zelf nog een blauwe maandag gezeten maar zoveel fora kan ik helemaal niet bijhouden, er zijn ook nog andere dingen in m'n leven (ja toch wel :Y) ). Was best gezellig daar dat stukje over bokt is maar een klein deel. Er zitten een hoop prima mensen die ook op bokt zitten of zaten :)

Als je je mond opentrekt en mensen je horen gaan ze misschien over je praten, en wat dan nog? Niet iedereen kan het met je eens zijn en het zal me aan m'n reet roesten of mensen over me praten of niet, ik slaap er iig niet slechter om :+

suikerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:32

Ojajoh schreef:
ongeveer 80% van wat daar komt is niet weggestuurd hoor :Y)
maar daar mag je wel zeggen wat je denkt, en wordt je de mond niet gesnoerd , en worden er geen posts gewist ;)

Het verschil met PP en bokt is, dat Bokt alleen maar "nette" berichten wil, vanwege de adverteerders. Je betaald MINSTENS 600 euro per maand voor een banner op Bokt. Tja, dan moeten er wel berichten op bokt staan die alleen maar keurig en netjes zijn.

PP is tenminste lekker eerlijk en open.
Laatst bijgewerkt door suikerp op 26-03-12 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:32

binky schreef:
Als het niet op poetsplaats gebeurd gebeurd het wel op een ander forum,een oplossing is om zelf niet meer die forums te bezoeken....dan lees je het niet en kun je je er ook niet meer druk om maken. :D

Of juist wel, omdat het zichtbaar en toegankelijk voor iedereen is kun je ook dingen rechtzetten.

suikerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:33

upendo schreef:
En ach. Zij die achter je rug om praten staan wel op de goede plek om je kont te kussen. :Y)

He bah, dat moet je ook maar willen, dat een vreemde je kont kust...het is maar waar je op kickt. :j

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:38

suikerp schreef:
Ojajoh schreef:
ongeveer 80% van wat daar komt is niet weggestuurd hoor :Y)
maar daar mag je wel zeggen wat je denkt, en wordt je de mond niet gesnoerd , en worden er geen posts gewist ;)

Het verschil met PP en bokt is, dat Bokt alleen maar "nette" berichten wil, vanwege de adverteerders. Je betaald MINSTENS 600 euro per mand voor een banner op Bokt. Tja, dan moeten er wel berichten op bokt staan die alleen maar keurig en netjes zijn.

PP is tenminste lekker eerlijk en open.

en hoe weet jij dit als kersverse Bokker?

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:40

Skygirl schreef:
binky schreef:

Of juist wel, omdat het zichtbaar en toegankelijk voor iedereen is kun je ook dingen rechtzetten.

Maar dingen rechtzetten bij mensen die zwaar over je roddelen en hun mening daarover al geuit en misschien door de rest gevormd hebben is een zware kluif hoor.
Nee dan kies ik liever voor het feit wat niet weet wat niet deert....en blijf ik er dus weg.

suikerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:43

phormicola schreef:
en hoe weet jij dit als kersverse Bokker?

Omdat ik al een jaar of vijf meelees maar pas sinds kort actief ben op bokt. Ik ken bokt dus onderhand wel.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:43

upendo schreef:
Zij die achter je rug om praten staan wel op de goede plek om je kont te kussen. :Y)

Hier ben ik het helemaal mee eens..
Ik maak me er eerlijk gezegd nooit druk om of mensen over me roddelen..Ze doen hun best maar :evaw: .

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:44

binky schreef:
Maar dingen rechtzetten bij mensen die zwaar over je roddelen en hun mening daarover al geuit en misschien door de rest gevormd hebben is een zware kluif hoor.
Nee dan kies ik liever voor het feit wat niet weet wat niet deert....en blijf ik er dus weg.

Ik weet zeker dat bijna iedereen daar die een zware mening vormt de ballen heeft die te herzien na nieuwe informatie en om zijn/haar excuses aan te bieden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 12:45

Toch maar weer 'ns even in dat topic gespiekt, ik vind het vaak vooral humor hoor wat ze daar hebben :D ik kan er wel om lachen iig :D

Nayomie

Re: Roddels over bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 13:40

Ik heb niet gezegd dat ik negatief tegenover PP sta, Ojajoh. ;)
Maar ik ga niet meteen registeren om 1 ding te zeggen.
Dat gaat mij boven de pet hoor.
Als ik er vaker zou komen, chapau. Niks mis mee. Maar voor 1 ding zou ik me niet gaan registeren hoor. ;)

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:46

Skygirl schreef:
binky schreef:

Ik weet zeker dat bijna iedereen daar die een zware mening vormt de ballen heeft die te herzien na nieuwe informatie en om zijn/haar excuses aan te bieden.

Ik heb het over forums in de zin van het grote woord niet alleen over PP

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:49

gewoon niets van aantrekken...als andere het de tijd waard vinden om dingen over jou op te schrijven zegt dat meer over hun.
Ik ben op PP een keer uitgemaakt voor p.l.e.ur.i.s.wijf :D
Toch nog waardering...hetzij op een ander forum.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:53

Chaos schreef:
jesito schreef:
Poetsplaats is echt een soort sekte, daar gaan alle mensen naartoe die hier gebant zijn of op een andere manier uitgekostst.
Het is een vreselijk roddelforum.
Ze hebben een tijd geprobeerd veel mensen mee te krijgen naar dit ziekelijke gedoe.
Ze zitten dus op Bokt (sommige) om vervolgens op Poetsplaats gal te spugen over bepaalde mensen en toppics.
Hoe ziek ben je dan?

Nou nou. Je doet nu toch exact hetzelfde?? :P

Nee hoor dat noemen ze een onderbouwde mening geven :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:57

jesito schreef:
Nee hoor dat noemen ze een onderbouwde mening geven :D

de meningen op PP zijn met regelmaat errug goed onderbouwd hoor O:)
Alleen is dat juist het probleem van de meeste hier :')

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:16

Niets van aantrekken TS, mensen die zich met zo'n dingen bezig houden zijn zelf geen voorbeeld. Laag, vaak dom en jaloers, dus lekker laten doen, aan jouw niveau geraken ze toch nooit :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:20

Ik zie het hier ook wel, dat ergens commentaar wordt geplaatst dan bijvoorbeeld de ts of vriendje ervan in een huiskamertopic over dat commentaar dan zegt; jeetje wat een doos zeg! Die heeft niets anders te doen dan zeiken :+
Dus hier gebeurd het net zo goed.

T is mens eigen, internet heeft het alleen maar makkelijker gemaakt.

Sommige mensen moet gewoon iets meer bezig zijn met hun eigen leven en dat van een ander fijn met rust laten. Denk maar zo; het zegt meer over hun dan over jou!

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:22

Ik weet dat m'n ex verzorgster hier op Bokt een paar uitlatingen over mij heeft gedaan die absoluut niet netje's zijn,zeg maar gewoon lomp. Zij heeft een 2e account aangemaakt waardoor ik het niet zo gauw doorhad dat zij het was maar ondertussen heeft ze mooi wat dingen en foto's geplaats in zo'n huiskamertopic waar ook veel mensen komen.

Je hoeft niet eens speciaal een ander forum op,ook hier gebeurt het.

Ik reageer er verder niet op maar mocht ik haar toevallig op straat eens tegenkomen zal ik wel even toefluisteren waarom ze nog steeds foto's heeft van mijn paarden en die ook nog geplaats heeft.
Verder doe ik er niks mee,ze gooit haar eigen ramen in. (ondertussen is ze alweer 3verzorgpony's verder) O:)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:59

Ach ene oor in en het andere oor uit, volgens PP zou ik alleen maar op A-merken leven en niet willen werken.. Vraag me dan toch echt af waarom ik een baan bij het asiel heb :')

En ach ze moeten wat te doen hebben :D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:13

Haha Margot. Op PP staat dat ik geen moeite doe aardig te doen tegen de Moddies hierzo. :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:15

Ooh en dit topic zal er ook wel op komen te staan :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:15

Staat er al lang op :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:19

Hey ik word ook heftig bediscussieert daar, maar dat is niet nieuw _O-

Ik zou me er niet teveel van aantrekken, laat ze daar lekker...