Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ik vraag me vooral af waarom de mening van een 16 of 14 jarige als minderwaardig gezien wordt tov die van een 40er.... De meningen zijn anders per generatie, ongetwijfeld. Maar waarom is een jonge puberale mening minder waard dan een verbitterde oude?
enzino schreef:Ayasha schreef:Ik vraag me vooral af waarom de mening van een 16 of 14 jarige als minderwaardig gezien wordt tov die van een 40er.... De meningen zijn anders per generatie, ongetwijfeld. Maar waarom is een jonge puberale mening minder waard dan een verbitterde oude?
Toen ik dit las heb ik meteen even je profiel bekeken om je leeftijd te zien
deruijter schreef:Superwoman, zou je dan alsjeblieft willen zeggen wat jij er zo kinderachtig
aan vind? Want zelf reageer je behoorlijk onaardig tegenover mij.
Of ja misschien is onaardig niet het juist woord, ik zou eerder minachtend willen zeggen.
Ik stel mij op veel topics serieus op, ik gebruik de juiste taal,
ik ben misschien erg verdedigend, maar dit hoeft door bepaalde omstandigheden
niet aan mijn leeftijd te liggen.
Dus als je mij advies zou willen geven, op een respectvolle manier, zou ik me ook
kunnen aanpassen.
deruijter schreef:Vjestagirl, ik lees zeker wel of iemand gelijk heeft of niet. Als iemand gelijk heeft dan laat ik dit ook weten, dan zeg ik letterlijk 'jij hebt gelijk, ik niet' Maar je word dus werkelijk op je leeftijd aangekeken als jij een sterke mening hebt. Mensen in de politiek hebben toch ook een vaste mening, waarom zou een 16jarige geen vaste mening mogen hebben.
Kijk als ik ergens op reageer, en wat ik zeg is niet feitelijk niet correct, ben ik bereid om te zeggen 'ja ik zat fout'. Maar als ik een mening heb, dan laat ik deze horen, en ik zal die mening niet veranderen totdat ik iemand anders zie met een andere mening, die sterke argumenten heeft waarbij ik mij bij kan aansluiten. En het zou toch raar zijn als je maar iedereen gelijk geeft omdat er anders minachtend over je leeftijd word gedaan.
deruijter schreef:Vjestagirl, ik heb gewoon nog maar weinig reacties gezien waar ik me in kan vinden, daar kan ik toch ook niks aan veranderen, dit is toch wie ik ben? En sommige reacties snap ik wel en probeer ik dat advies ook op te volgen, dus alleen maar standvastig, eigenwijs en verdedigend dat valt wel mee. Want je ziet in meerdere reacties van mij dat ik het op bepaalde punten wel
eens ben met sommige personen, die een andere mening als mij hebben.
deruijter schreef:Superwoman, zou je dan alsjeblieft willen zeggen wat jij er zo kinderachtig
aan vind? Want zelf reageer je behoorlijk onaardig tegenover mij.
Of ja misschien is onaardig niet het juist woord, ik zou eerder minachtend willen zeggen.
Ik stel mij op veel topics serieus op, ik gebruik de juiste taal,
ik ben misschien erg verdedigend, maar dit hoeft door bepaalde omstandigheden
niet aan mijn leeftijd te liggen.
Dus als je mij advies zou willen geven, op een respectvolle manier, zou ik me ook
kunnen aanpassen.
deruijter schreef:ik ben het helaas toch echt oneens met de meeste.
'Dit is gewoon wie ik ben, ik heb gewoon een heel erg sterke eigen mening.'
Is misschien typerend voor mijn leeftijd, maar het is al helemaal typerend voor mijn karakter.
Skygirl schreef:Dat: 'Dit is gewoon wie ik ben, ik heb gewoon een heel erg sterke eigen mening. ' vind ik persoonlijk erg typerend.