Nog meer mensen die in de gaten worden gehouden via Bokt.nl?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:06

aerdenhout1 schreef:
Nou lekker dan! Maar de naam doet het wel vermoeden dat begrijp ik. Aerdenhout is de naam van de plaats waar ik de stal heb gevestigt en is ook de naam van mijn pensionstal, vandaar.

Ik heb dat wel 'ns opgezocht omdat ik me af vroeg hoe je aan die naam kwam :') Als die pensionstal in Amsterdam had gestaan had 't stal Amsterdam geheten toch, dat idee zegmaar?

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:08

DDW1190 schreef:
aerdenhout1: haha ik had altijd het idee, dat je een man was! :+
Geen idee waarom eigenlijk! haha

:')

@ Aerdenhout: bedoel je dan dat ze met meerdere erop uit waren op al je posts negatief te reageren, dat is gewoon gestoord 8)7

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:11

Meelezers: :wave:
Dat is in elk geval de reden dat ik weinig privé-zaken meer post. :evaw:

:D

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:11

Ik weet dat er ook mensen zijn die mijn berichten nalezen... Dan zeggen ze gewoon ook eerlijk dat ze bepaalde dingen op bokt hebben gelezen :')
Mij maakt het niet zoveel uit... Liever dat ze over me praten over dingen die ik gezegt heb als dat ze onwaarheden gaan vertellen toch? :D

Neskolay

Re: Nog meer mensen die in de gaten worden gehouden via Bokt.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:13

Ik heb ook altijd wel meelezers hoor :j naja boeie... gewoon om denken wat je op internet zet, als je niet wilt dat iedereen iets weet gewoon niet plaatsen.

Ook vanaf hier een dikke zwaai voor mijn (sommige ongewenste) meelezers :wave:

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:14

Tosca2 schreef:
DDW1190 schreef:
aerdenhout1: haha ik had altijd het idee, dat je een man was! :+
Geen idee waarom eigenlijk! haha

:')

@ Aerdenhout: bedoel je dan dat ze met meerdere erop uit waren op al je posts negatief te reageren, dat is gewoon gestoord 8)7

Ja zo zat het ongeveer in elkaar. Ik ga er verder niet over uit wijden, want ik ben veels te blij dat ik nu weer rust heb.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:15

Ach ja ben wel eens gevolgd op bokt, maar diegene heb ik er op aangesproken en nu doet ze het niet meer.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:29

I want to thank all my fans!!

Nee geen idee of ik gevolgd word, maakt me ook niet uit eigenlijk. Zou me er niet druk om kunnen maken.
Dus mocht ik volgers hebben: Helloww you!

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:49

Niet via Bokt denk ik, de mensen die geen leven hebben en mij in de gaten houden hebben niks met paarden. En anders:
:wave:

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:52

ik heb werkelijk geen idee of ik gevolgd word :+

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:54

Yep, ik heb ook van 1 of 2 mensen het vermoeden dat ze mijn berichten aandachtig volgen......... Ik maak me er niet al te druk om, hoewel ik wel merk dat ik er met het plaatsen van bepaalde informatie toch wel een beetje rekening mee hou.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:56

Ohh jaaa :j Mijn ex leest ook nog aandach-tig mee. (Hoiii :') )

Ach, niks beters te doen. Ik maak me er echt niet druk om, het is nu eenmaal openbaar :)

flower1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:58

Ik ben voornamelijk een meelezer op bokt, en post weinig om deze reden dus. Heb het gevoel dat mijn moeder mijn hele online leven aan het checken is. Hyves, facebook en ben ook een beetje bang voor bokt. Daarom denk ik ook heel goed na voordat ik iets post, als ik al post.....

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:58

ik geef alleen mijn mening op bokt, zet nooit persoonlijke zaken erop, en open oppervlakkige topics.. Bokt is voor mij geen plek waar ik mijn persoonlijke verhalen kwijt wil.. snap nooit dat mensen er problemen over hun ouders, vriend etc opzetten terwijl ze een open profiel hebben.. vind je het gek dat je dan op een gegeven moment gevolgd word. Het is internet.. dan moet je er ook rekening mee houden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:00

Ik zal vast wel volgers hebben die af en toe mijn berichten induiken. maar ik heb bewust geen profielinformatie neergezet. Heb geen zin om gegoogled te worden namelijk :)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:00

profiel kun je toch niet zien tenzij je ingelogd bent?
Tenzij ze zich dan registreren om jou te ''bekijken''

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:01

Ik heb geloof ik geen 'volgers' op bokt. Wel mensen die weten wie ik IRL zijn, maar ik gok niet dat die zo sneu zijn om al mijn berichten terug gaan lezen. ;)
Verder let ik wel op wat ik wel en niet op internet zet, sommigen zullen mij misschien redelijk open-minded vinden maar zo ben ik IRL ook. :) Heb trouwens wel expres bijna niks in mijn profiel staan, mensen die me kennen herkennen het maar namen etc. doe ik niet (meer) aan.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:04

Die van mij worden gevolgd ..
Geen problemen mee, ik post vast in ons manege topic en van mij komen de meeste nieuwe nieuwtjes :)
En verder post ik weinig tot niks over mijn leven, omdat het de mensen niet aan gaat. Niet op bokt en ook niet mijn mee lezers.
Dus helaas, valt er bij mij weinig tot niks te halen ...

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:04

Oh ja hoor, niet alleen op bokt... facebook etc is ook erg interessant volgens sommigen.
Kan me d'r niet druk om maken hoor, voel me erg vereerd dat ze mijn leven schijnbaar zo interessant vinden :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:07

Oh god ja, ik ben er bijna honderd procent zeker van dat ik op facebook word gevolgd door een sneue veertigjarige. Heb geen zin om d'r te verwijderen dus ik laat het maar zo :+

skins

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:07

Daarover heb ik ook al nagedacht! :D Er staan hier veel persoonlijke dingen van mensen en iedereen kan het lezen. Als je dat niet wilt, moet je je proberen anoniem te houden ;).

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:49

Geen idee eigenlijk en het doet me ook niet zoveel als het wel het geval zou zijn. :)
Zegt meer over hen dan over mij, dat ze mijn berichten lezen.. ben ik schijnbaar interessant genoeg om je tijd mee te verspillen.

En naar mijn weten heb ik nog nooit iets negatiefs op bokt gezegd over wat of wie dan ook... ook nooit iets van anderen over gehoord, dusja. :n

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 01:37

Wat hebben veel mensen volgers! Ik kan me het bijna niet voorstellen. Zijn er dan zoveel levenloze mensen?
Ik geloof niet dat iemand mij volgt (dat wens ik niemand ook toe trouwens, ik bespreek alleen zeer saaie dingen op Bokt)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 01:48

Jep, een klasgenote. Ik weet niet hoe ze hier heet, maar ik weet dat ze er is. :Y)

Ik vraag me oprecht af waarom ze me überhaupt in de gaten houdt, ik post 99 van de 100 keer pure onzin. :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 01:51

:') hier nog zo een........mensen hebben schijnbaar niks meer te doen of zo???
maarja.....ik ben dan ook wel vreselijk interessant en post alleen maar zeer nuttige berichten :')