Na Canada en Nederland, nu bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:51

Vind het zo'n onzin.
Hoedje maakt het dressuurplaatje toch wel af.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:58

Ook absoluut tegen. Wát een betutteling. Ik rij altijd met cap, maar om nou foto's zonder cap maar te gaan verbieden vind ik echt heel ver gaan. Ook de vergelijking met een tijdschrift vind ik niet kloppen. Bokt is een forum, waar iedereen, jong en oud, gevorderd of beginner, op mag posten. Een tijdschrift wordt door een redactie geschreven die daar dus een bepaalde voorbeeldfunctie in heeft. Bokt heeft dat niet, omdat wij bokt zijn.

Donkerblauw

Re: Na Canada en Nederland, nu bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:01

Ik ben ook tegen.
En wel om de reden die Sonja al gaf aan het begin van dit topic:

Sonja schreef:
Ik hoef niet van Bokt te horen wat ik op mijn hoofd moet zetten, of wat voor kleding ik moet dragen, of hoe ik met mijn paard om moet gaan.
Dat maak ik zelf wel uit.

Iedereen moet gewoon kunnen doen en laten wat hij zelf wil, en daar heeft iemand anders niets mee te maken. De verantwoordelijkheid ligt bij de ruiter/amazone of hij/zij een cap wil dragen, daar hebben wij niks mee te maken. :)

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:02

ik vind ook niet dat het verboden moet worden dat bokt dit gaat weigeren, nogmaals mensen moeten het zelf weten. maar ik blijf het onverstandig vinden om te rijden zonder cap. we zijn tenslotte een paar jaar terug al een bokker kwijtgeraakt die zonder cap op een paard stapte.