Lovely schreef:Oké, nu allemaal weer van de kast af.
ja ik ga de bank op...........

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy"]
[quote="Anoukie schreef:. Billy, om daar een waarschuwing voor te geven lijkt me absoluut niet terecht, er worden wel lelijkere zaken op Bokt gezegd, ik gaf alleen mijn gevoel weer.
Lovely schreef:Wat hebben Charlie da Silva, Mabel Wisse en Peter R. de Vries met bokt.nl te maken, als ik vragen mag?
Cody"]
Dat is denk ik ook het grote probleem wat we nu hebben, dat de UN's en OW's persoonlijk opgevat worden, en als vriendjespolitiek gezien worden, terwijl de moddies alleen als taak hebben te kijken welke gebruikers te ver gaan. Als bv Charlie da Silva zou komen bokken en gaat op bokt een ruzie beginnen met Mabel, ook bokkerdan zouden ook beide een OW krijgen. En als Peter R. in msn-taal zou praten en weigerde zich aan te passen kreeg die er ook een...
[/quote]
Het voorbeeld werd gebruikt als verduidelijking, dus ik draai er niet omheen met mijn voorbeeld, ik zet het er nog eens extra bij.
Dus: essentie: iedereen kan een waarschuwing krijgen als hij of zij te ver gaat.
En als we het toch over verduidelijking hebben, ben ik nog wel benieuwd naar je reactie op mijn vraag over wat jij bedoelde met de opmerking op een aantal pagina's terug
[quote="Cody"]
[quote="Lovely"][quote="Cody"]
[quote="Pipo schreef:In mijn ogen is het een groot feestje van vriendjespolitiek.
sarabande schreef:Maar (even on topic, sorry hoor) blijft het feit overeind dat de eerste OW voor Anouk of onterecht is of aan een hele groep mensen moet worden uitgedeeld!