Poging 2: Officiele waarschuwingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:41

Lovely schreef:
Oké, nu allemaal weer van de kast af Haha!.

ja ik ga de bank op........... Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:43

Peter R zou meteen een levenslange Ban krijgen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:48

Ik doelde dan eigenlijk meer op de berichten, dan hoe er omgegaan word met de OW's en zo.
Dus nog voor de OW's
Die komen pas als er al een heleboel verkeerd begrepen is.

Maar een ban voor Peter r?
Misschien kan hij wel uitzoeken wie er nu allemaal achter wat zit Haha! Knipoog
heeft hij een dagtaak aan Bokt Tong uitsteken

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:51

Kan hij mooi die kast gebruiken waar iedereen net af is gesprongen om zijn meterslange dossier in op te bergen Haha!

Over verkeerd begrijpen, ik weet dat het gebeurt, en ik ben er ook achter dat het een lastige zaak is. Maar feit blijft dat wij alleen kunnen afgaan op wat we zien. En het is soms heel lastig om te weten hoe opmerkingen bedoeld zijn vind ik.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:51

Maar (even on topic, sorry hoor) blijft het feit overeind dat de eerste OW voor Anouk of onterecht is of aan een hele groep mensen moet worden uitgedeeld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:58

Wat hebben Charlie da Silva, Mabel Wisse en Peter R. de Vries met bokt.nl te maken, als ik vragen mag?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:00

Billy"]
[quote="Anoukie schreef:
. Billy, om daar een waarschuwing voor te geven lijkt me absoluut niet terecht, er worden wel lelijkere zaken op Bokt gezegd, ik gaf alleen mijn gevoel weer.

Het spijt me wel, maar veel dieper dan met deze opmerking kun je niet zinken naar mijn smaak, tenzij je een bokker die misschien nooit meer kan rijden gefrustreerd noemt.
Ben er nog niet uit welke van de 2 ik een grotere rotopmerking vind. Frusty
[/quote]

dit postte ik voor ik wist dat Anoukie niet op de hoogte was van Ingrids
ongeluk.
Ik had gedacht dat heel bokt dat wel had gelezen.
Dit was dus niet aan de orde, mijn excuses.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:05

Lovely schreef:
Wat hebben Charlie da Silva, Mabel Wisse en Peter R. de Vries met bokt.nl te maken, als ik vragen mag?

Lov ik zit er eigenlijk niet zo op te wachten om me telkens te moeten verantwoorden voor mijn woordkeuze in dit topic
Als het nou om een verduidelijking gaat als ik niet goed aangeef wat ik bedoel, dan wil ik dat best doen, maar als het gaat om een voorbeeld dat voor iedereen wel duidelijk zal zijn, ligt dat anders en vind ik dat niet zo prettig Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:17

En toch snap ik niet waarom je niet gewoon kunt zeggen wat je bedoelt, zonder van die vergezochte voorbeelden erbij. Die leiden namelijk de aandacht af en dat lijkt mij weer niet zo effectief.
Het is niks persoonlijk hoor cody, het maakte me dus ook niet uit of je het wel of niet prettig vindt Lachen.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:22

Cody"]
Dat is denk ik ook het grote probleem wat we nu hebben, dat de UN's en OW's persoonlijk opgevat worden, en als vriendjespolitiek gezien worden, terwijl de moddies alleen als taak hebben te kijken welke gebruikers te ver gaan. Als bv Charlie da Silva zou komen bokken en gaat op bokt een ruzie beginnen met Mabel, ook bokker Knipoog dan zouden ook beide een OW krijgen. En als Peter R. in msn-taal zou praten en weigerde zich aan te passen kreeg die er ook een... Haha!
[/quote]
Het voorbeeld werd gebruikt als verduidelijking, dus ik draai er niet omheen met mijn voorbeeld, ik zet het er nog eens extra bij.
Dus: essentie: iedereen kan een waarschuwing krijgen als hij of zij te ver gaat.
En als we het toch over verduidelijking hebben, ben ik nog wel benieuwd naar je reactie op mijn vraag over wat jij bedoelde met de opmerking op een aantal pagina's terug Lachen

[quote="Cody"]
[quote="Lovely"][quote="Cody"]
[quote="Pipo schreef:
In mijn ogen is het een groot feestje van vriendjespolitiek.

Misschien houden degenen die ik als vriendjes beschouw zich ook rustiger en plaatsen ze geen vervelende opmerkingen? Dus die komen niet in aanmerking voor een UserNote, OW of ban, of ze nou mijn vriendje zijn of niet. En daarnaast ben ik niet haatdragend *LOL* ik gebruik mijn mogelijkheid om te moddie-en niet om mensen 'terug te pakken' of wat dan ook, helemaal niet.
[/quote]
Goh, dat lijkt me wel heel erg schijnheilig, want ondertussen zal er wel het een en ander over en weer gaan, lijkt mij.
[/quote]
En hiermee bedoel je....??
[/quote]

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:26

Het is gewoon een voorbeeld Lovely. Ze hebben niets met bokt te maken. Een voorbeeld is ter verduidelijk.
Dit voorbeeld maakte toch wel behoorlijk duidelijk dat het niet om de persoon gaat, maar om de acties van die persoon. Zeggen wat je bedoelt met gebruik van voorbeelden is heel normaal in menselijke interactie hoor Lovely Scheve mond

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:24

BartVB schreef:
Peter R zou meteen een levenslange Ban krijgen Tong uitsteken

Omdat ie zo vaak, nu dus ook weer, gelijk heeft Tong uitsteken Verward

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 16:32

Wat is er mis met Peter R. de Vries?

Die heeft teminste zoals boven ook al staat altijd gelijk gekregen... Haha!

Of heeft Bart nog een rekening openstaan? Tong uitsteken

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 17:02

sarabande schreef:
Maar (even on topic, sorry hoor) blijft het feit overeind dat de eerste OW voor Anouk of onterecht is of aan een hele groep mensen moet worden uitgedeeld!

Zelfs ik was al bijna vergeten wat het oorspronkelijke onderwerp was Bloos . Kan hier svp nog een reactie op komen van de beheerder of de betreffende moddie van het forum?

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:03

Ik heb me ook moeten aanpassen en dat heb ik gedaan. Vraag me af waarom sommige mensen daar dan weer onderuit willen komen?
Accepteren of vliegen dan maar?
Het is dus wel zo dat als deze OW's terug getrokken worden er misschien ook OW's/Ban's uit het verleden moeten worden aangepast?

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:20

Nog even verder off topic (vergeef mij, Anouk?):

Nou, Chantal1, gezien de veeeeeeeeele pogingen
die zijn/worden gedaan om bans van bijv. Mytens en Steef
terug te laten draaien, denk ik niet dat je veel kans maakt
om iets dergelijks te bewerkstelligen...

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:53

Steef zijn definitieve ban is toch terug gedraaid Verward

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 22:03

Idd en ik rust niet voordat hetzelfde met die van Mytens is gedaan Tong uitsteken Cool .

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 22:14

Kayla schreef:
Idd en ik rust niet voordat hetzelfde met die van Mytens is gedaan Tong uitsteken Cool .

Ik vrees dat jouw pogen en degene waarvoor Chantal opkomt geen kans van slagen hebben zolang Bart de BAAS is Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 22:15

I'll keep trying Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 08:29

Ik vergeef je Botervlieg, het topic loopt toch stil aan "dood", mijn vragen worden niet meer door de moddies beantwoord en door de hitte van de strijd die is gevoerd, denk ik ook dat ze de kern van mijn topic uit het oog zijn verloren.

Maar Kayla, ook I'll keep trying, maar dan even heel egoististisch gezegd, voor mezelf,... Bloos

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 09:54

Pfff heb het HELE topic gelezen.... en ik blijf me maar afvragen waar iedereen zich druk om maakt...
Kom op je hebt een OW, das niet het einde van de wereld!!
Gewoon lekker verder bokken, en nie zo mokken Haha!

En ik denk dat het voor iedereen wel handig is als je eerst voordat je een reactie plaatst, een tot 10 te tellen. een rondje te lopen, dan de opmerking die je kwetsend vind nogmaals lezen en kijken of het echt wel zo bedoeld is als jij denkt.. Denk dat je altijd in de gaten moet houden dat het geschreven is, en dus anders kan overkomen dan bedoeld is..

En tja op Bokt zijn regels, ben je het er niet mee eens? jammer dan dan ga je naar een forum die wel aansluit bij jou wensen, maar ga niet met modder lopen gooien.

Ik vind zelf eigenlijk niet dat er zomaar slotjes en OW enzo uitgedeeld worden. Ik denk dat die altijd best overwogen zijn...

ruiterinrust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 13:48

ik wil nog wel even afsluiten met de opmerking dat ik je tweede ow wel een btje overdreven vind. Het is maar net hoe je het lezen wilt, je kunt regime als in de tweede wereldoorlog ook in de context lezen als........een verwijzing naar de censuur die toendertijd aan de orde van de dag was. Het valt mij op dat nederlanders wat dat betreft nogal lichtgeraakt zijn, maar dat is een andere discussie

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 14:01

niet met lichtgeraaktheid maar alles met respect RIR. het een keer vergelijken is 1 ding, maar het neerzetten zodat de hele wereld het kan lezen vind ik ook wat ver gaan.

ruiterinrust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 14:11

Ja, ik vind dat het een het andere niet uitsluit......ieder weldenkend mens verwerpt wat er toen gebeurd is, maar ik vind dat je ook wel moeite kan doen om het in de context waar het gebruikt wordt. Ik las het nu dus ook vooral in het licht van de censuur!