Wie missen we het meest op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:47

hier roept het ook vraagtekens en nieuwschierigheid op.....

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:53

Mee eens, de kopstukken die simpelweg wisten waar ze het over hadden, mensen stof tot nadenken gaven en hierbij geeen blad voor de mond namen. Dat zulke mensen worden geband vind ik gruwelijk jammer. Bokt lijkt steeds meer een forum te worden om tere kinderzieltjes te beschermen en waar allen maar ja en amen mag worden gezegd en een flinke discussie wordt vermeld als "op de man spelen en iet op de bal". Die opmerking ben ik nu al zovaak tegen gekomen de laatste tijd.

Dan wordt een bericht verwijderd en vraag ik waarom, in het kort luidt het antwoord:'Daarom, omdat ik dat vindt! Punt uit". Maakt het er niet leuker op....maar potverdikkie, ik ga offtopic!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:57

Celiien schreef:
Raap me op _O-
is die er eigenlijk nog? ben der al een tijdej niet meer tegengekomen :j

Zeker , zag dr van de week nog een paar keer verschijnen.

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:57

Ik mis helemaal niemand maar ben hier ook niet zolang :+

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:58

Nee hoor je gaat niet offtopic, want je hebt het over iets wat je beviel aan de mensen, die nu niet meer op bokt zijn.
En kleine kinderzieltjes beschermen? Dat is juist wat er volgens mij niet gebeurd, want door alleen lieve berichten te plaatsen stapt binnenkort zo'n elfjarig meisje in ene op een wilde hengst!

Nee doe mij Papagroom maar weer terug, die zegt waar het op staat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 00:07

Sjuimpje
Zep
Heike
Tyrza
In willekeurige volgorde.

Nadia
Oppermuts

Re: Wie missen we het meest op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 00:10

Moderatoropmerking:
Lieve mensen, dit topic gaat voor vannacht op slot.
Het wordt dan gelijk verplaatst naar FZ, waar het morgen weer open gaat.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 09:38

En goedemorgen. Er is veel gespeculeerd in dit topic over het al dan niet aanwezig zijn van de TS. TS heeft een weekban opgelopen door een opmerking die in een ander topic is geplaatst. Het onderwerp an sich is dus geen reden voor problemen. De manier waarop is natuurlijk wel belangrijk: hou er rekening mee dat je met je post geen voeding geeft aan het oprakelen van oud zeer. Nergens goed voor, en je weet op voorhand dat het ontspoort. Prettige voortzetting!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:05

Pipo natuurlijk, die was ik nog vergeten, sorry Pipo!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:23

Bokkers Pollewoppy en Cheveyo (omdat zij véél te vroeg overleden zijn!!!)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:34

Runningkawa en Kiwiko

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:41

Moderatoropmerking:
Er zijn weer en aantal berichten verwijderd. Deze berichten waren offtopic en dat is niet toegestaan.
Het is niet de bedoeling om gebruikers met een geanonimiseerd account bekend te maken, het account is niet voor niks anoniem gemaakt.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:42

Jammer dat ik daar dan geen bericht van krijg ( of misschien pas over 1 uur)

En ik wou er mee aantonen dat de systeem van de gasten dus helemaal niet werkt!! Gewoon verwijderen die gebruikers.

Jezus.... mocht de vraag van IMD niet eens blijven staan??? :? Oneeeeee, dat zou alleen maar verwarring en vragen oproepen..

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:49

Nadia schreef:
Er zijn weer en aantal berichten verwijderd. Deze berichten waren offtopic en dat is niet toegestaan.
Het is niet de bedoeling om gebruikers met een geanonimiseerd account bekend te maken, het account is niet voor niks anoniem gemaakt.

Volgens mij hebben jullie dat zelf ook gedaan, o.a. door een post van een nu anonieme bokker in een bericht te zetten, groot haar naam er bij te zetten en dat vervolgens op de voorpagina te zetten! Tot zover de anoniemiteit van deze bokker, iedereen die het wilde weten weet nu wie ze is. Iets met een pot en een ketel...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:52

ik mis cheveyo... Ze zat een tijdje in een HK topic waar ik ook in zat... zo plots uit het leven gerukt

Verder mis ik Pokemon :+ die mag van mij wel terugkomen hoor, heerlijk vermaak :D

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:00

Ik mis Runningkawa eigenlijk wel, samen met Kiwiko. Daar kon je heerlijk mee discussiëren en ze weten ook zo veel.

Wie ik ook nog wel mis, maar dat is minder bekend, is Barco. Zij is zo plotseling overleden na de bevalling van haar zoontje. Misschien is het meer de herinnering aan het moment dan echt de persoon op bokt die ik mis, maar ik denk toch veel aan haar.

ZZonneglans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:23

Ik snap werkelijk niet waarom er zo fanatiek gemoddt moet worden in dit topic. Er worden geen grenzen overschreden, misschien nieuwsgierige/kritische vragen gesteld en cynische opmerkingen geplaatst, sinds wanneer is dat verboden?
Bokt is toch niet van suiker?

Leestip: George Orwell, "1984"

Ohja, buiten dit, dat modden is bloedirritant, heel de samenhang van het verhaal is verdwenen.
Vergeleken met de toon in klassieke rijkunst is dit echt peanuts
Laatst bijgewerkt door ZZonneglans op 12-10-11 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:25

Detour.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:50

Kiwiko, Suleilitha pracht mensen om mee te discussieren.

Detour ken ik ook nog goed maar ik wist niet dat ze weg was, nu weet ik het wel en nu mis ik haar dus ook.
Wat is er met haar gebeurd

Wie ik absoluut niet mis met haar grote mond is juist RK (runningkawa) overal haar zin door zetten niks voor mij als discussie-partner.

Maar als we sommige missen kunnen we ze weer opzoeken :+ waar bevinden ze :P
Laatst bijgewerkt door tita op 12-10-11 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:51

Bokkers ken ik niet goed,
ik mis het bloopertopic!

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:01

ik mis geen bokkers specifiek, maar kan me wel een "discussie" heugen met FaberSmid , die schijnbaar ook een reputatie heeft waar ik als "groentje" niet van op de hoogte was. (was overigens niet negatief)

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:12

Kiwiko :j, gaf altijd duidelijk antwoord, mocht haar wel.
Heb nooit precies meegekregen waarom ze geband is, zou opzich wel pb willen van iemand.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:13

Wat het grote verschil is tussen suleilitha, PG, FS e.a. en kiwiko en RK is dat Kiwiko en RK nooit van bokt gestrapt zijn wegens hun posts. Hun posts waren altijd op de bal en niet op de man. Ik kon goed met ze in discussie, ook al waren de meningen over paarden tegenovergesteld.

Met de eerstgenoemde bokkers was het probleem dat ze als ze een discussie niet konden winnen persoonlijk werden en dan heb je al verloren imo. Zij zijn ook geband wegens hun posts.

RK en Kiwiko beide voor iets dat achter de schermen heeft plaatsgevonden.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:16

RK werd me partij persoonlijk sorry hoor... dat was echt een rotwijf maar ze had in haar vroeger periode vriendjes achter de schermen

Verhaal van van Kiwiko geloof ik al helemaal niet....... en bokt bokt zelf zal ook wel een en ander oorzaak hebben

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:19

dat bedoel ik met dat bokt ook vaak de oorzaak kan zijn alles wordt in de doofpot gestopt.

maar ja er is geen site die zo groot is als bokt al denk ik als wel alle penny's eraf halen dat er weinig overblijft

maar bokt zou best de mentaliteit mogen hebben van fok want er is nog nooit iemand dood gegaan van een goede discussie (mafia, drugs uitgezonderd)