Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayla"]
[quote="Apple schreef:Ik snap wat je bedoelt.
Het is wel iemand die nu al van zichzelf af en toe wat modereert in discussies.
Apple"]
[quote="lis schreef:Ik hoop niet dat ik iemand beledig, maar waarom zeggen zoveel mensen RomkabouterMoet soms best om hem lachen hoor, maar ik zie weinig serieuse of ondubbelzinnige posts van Romkabouter.
runningkawa"]
[quote="Kayla"][quote="Apple schreef:Ik snap wat je bedoelt.
Het is wel iemand die nu al van zichzelf af en toe wat modereert in discussies.
Kayla schreef:Ehm volgens mij is Zep jonger dan 25
Verder vind ik het nogal onzin, ken een hoop jongere bokkers die wijzer zijn dan sommige oudere. Nee natuurlijk geen kind van 12, maar 25.
Apple schreef:Voor RT zouden de volgende mensen volgens mij best goede moddies zijn (zo uit de losse pols):
- Lielle
- Jippie
- Fitzroy
- Ilindra
- Margreet
- Desiree
Dat zijn er zo al 6 (alleen nog hopen dat 1 van die zes dat nog zou willen ook).
Billy schreef:theoretisch gezien zou ik mod kunnen worden op een forum waar ik de ballen niet van snap, als ik maar mensen in het gareel kan houden, en in kan grijpen als zaken uit de klauwen beginnen te lopen.
Billy schreef:Maar even een vraagje tussendoor.
naar mijn mening is het minder belangrijk of een moderator verstand heeft van een onderwerp, als van normen en waarden. je hoeft immers niet reaeren op de inhoud van een bericht, dat is een andere discussie. het gaat erom bij het modereren hoe mensen onderling met elkaar omgaan.
theoretisch gezien zou ik mod kunnen worden op een forum waar ik de ballen niet van snap, als ik maar mensen in het gareel kan houden, en in kan grijpen als zaken uit de klauwen beginnen te lopen.