[Dienstmededeling] Ban van Steef permanent

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:58

Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand op zijn EIGEN forum de regels bepaalt.
Persoonlijk voel ik me hier te gast op een forum waar iemand anders zijn tijd en (veel) geld insteekt.
Mag hij dan misschien zelf de regels bepalen ?
Of ik het er mee eens ben of niet, dat doet er imo. niet toe.
Bij mij thuis geldt ook het principe dat er mijn regels gelden, en als iemand zich er niet aan wil houden, dan blijft ie maar thuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:03

mee eens
Maar het is ook menselijk iemand niet graag te mogen
Die personen krijgen dan veel eerder een waarschuwing, ook eerder een ban.
En dat speelt hier erg mee.
En dat is jammer is

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:04

ook ik vind het jammer... vooral omdat ik niet eens van steef heb kunnen genieten onder zijn nieuwe account, omdat ik niet door had, dat het steef was!! En dat zegt wel heel wat !

Volgens mij heb ik ooit Bart ergens iets horen zeggen over ene Troef en het feit dat ie misschien onder een schaduwaccount actief was. Volgens mij had ie toen de mening dat ie zich er niet zo druk om kon maken, wanneer het nieuwe account zich gewoon gedroeg...

en dan is nu mijn vraag: waarom heeft Bart nu ineens die mening niet meer?? Verward

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:12

Omdat het Steef is.

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:24

Als dat zo is, dan ben ik zeer teleurgesteld in de zogenaamde "professionele houding" van de beheerder.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:48

dat ligt er maar net aan of het wel de beslissing van bart geweest is.

ik neem aan dat de beslissing om iemand te bannen eerst besproken is op MP.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:50

BartVB schreef:
Hij is ook niet gebanned omdat hij een ander account heeft, hij is gebanned omdat hij de regels zeer doelbewust omzeilt.

Bart, ik ben de draad een beetje kwijt. Waarom heeft Steef nu een permanente ban?

Citaat:
Overigens, als je posts tegen komt die nog veel vervelender zijn dan zouden we het zeer op prijs stellen als je ons daar op zou kunnen wijzen. Als we die posts niet zien kunnen we ook niets aan de situatie doen, wordt de ergernis alle maar groter ('waarom gebeurt er niets?!?') en dan krijgen wij dat soort dingen uiteindelijk op ons bord terwijl we ons niet eens bewust waren van de situatie...

Uiteraard doen we dat, zoals gewoonlijk.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 23:53

runningkawa schreef:
mee eens
Maar het is ook menselijk iemand niet graag te mogen
Die personen krijgen dan veel eerder een waarschuwing, ook eerder een ban.
En dat speelt hier erg mee.
En dat is jammer is

Dat valt me dus ook op! Erg jammer dat verschillende mensen daar de dupe van moeten worden! En ook erg jammer dat steef nu een permanente ban heeft gekregen, zekers een verlies voor bokt!
Er worden wel erg veel verliezen geleden de afgelopen tijd

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:18

Citaat:
En ook erg jammer dat steef nu een permanente ban heeft gekregen, zekers een verlies voor bokt!

Oke, met het risico dat ik iedereen over me heen krijg *zoekt alvast dekking*: ik denk dat we hier een beetje doorslaan. Er zijn vele gebruikers op bokt die heel goed weten waar ze over praten, of het nou rijtechnisch is, over de fokkerij gaat of over training en hun kennis ook prima kunnen overbrengen.
Reageren we niet een beetje emotioneel, juist omdat het over Steef gaat? Wat ik uit een ander topic heb begrepen, werd hij juist regelmatig door anderen "afgebrand", zodra ze zijn naam maar zagen.
Ik krijg een beetje de indruk dat Steef tot een soort van "bokt-martelaar" gemaakt wordt en daar krijg ik een beetje een eng/raar gevoel bij... Scheve mond

Er wordt ook gesuggereerd dat Bart de pest aan Steef zou hebben. Zal wel meevallen. Maar inderdaad, iemand die zich herhaaldelijk niet aan de regels heeft gehouden en rellen heeft geschopt of op een andere manier veroorzaakt, zal extra in de gaten worden gehouden en eerder maatregelen tegen genomen worden. Van bijvoorbeeld een kind of dier dat altijd lief is, wordt toch ook veel meer getolereerd dan van eentje die constant loopt te klieren? Die laatste kan meteen naar z'n kamer als ie wat uitvreet, van het lieve kind wordt eerst gezegd: "o, wat schattig, kijk 's wat ie nou uithaalt?"

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:26

ik denk dat steef niet voor niks zo populair is.... Ik heb vernomen dat boogiegirl ook een ban heeft, Nou daar heb ik nog geen enkel woord over geschreven gezien

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:40

Jammer voor hem misschien, maar ik zal hem niet missen.

Verstand van zaken of niet, door de vele botte uitspraken die hij deed kan ik me dit goed voorstellen.

Ik kan me ook prima vinden in de posts van Elles en gijsenkim

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:48

Romkabouter schreef:

Verstand van zaken of niet, door de vele botte uitspraken die hij deed kan ik me dit goed voorstellen.

Ik kan me ook prima vinden in de posts van Elles en gijsenkim

Okee, misschien is steef wel niet echt tactisch, maar zoals sommige uitspraken van hem.... Scheve mond

jammer is het wel, zie mijn post op pag 1/2 Lachen

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:50

Romkabouter schreef:

Helemaal mee eens.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:05

Zou je het er ook mee eens zijn als jij een permanente ban kreeg Phia? Want zelf ben je ook niet altijd even tactvol (geweest). Sommige mensen zijn nou eenmaal wat minder subtiel van aard, dat wel allemaal zo anders zijn maakt het juist zo leuk in discussies. Ik blijf het belachelijk vinden, bokt lijkt imo op het moment een beetje op een strafkamp waar iedereen in het gareel moet. Even wat aangedikt maar zo lijkt het wel een beetje. Ik zou Steef erg graag terug zien komen op bokt, dan hebben we tenminste wat leven in de brouwerij...en hij heeft nu wel bewezen dat hij zich ook redelijk kan gedragen...en Bart, heb jij wel eens huisarrest oid gehad waarbij je stiekem toch even de regeltjes omzeilt hebt om buiten te komen oid? Ik vind het niet meer dan logisch dat Steef toch even "stiekem" gebokt heeft (hoewel ik stavejuh bijna een weg gevertje vind...niet dat ik het zelf in de gaten had maar nu ik het zie ligt het wel erg voor de hand.). Maar goed, een verslaving is een verslaving... en ik had een uitleg aan Steef prive meer op zijn plaats gevonden dan een topic op het forum waar Steef als het ware op zijn vingers getikt wordt zonder dat hij een weerwoord kan geven...laat hem dan iig zijn zegje doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:07

En door wie kreeg hij die Ban Phia?
Door jou achter baks gedrag!!!!!!!!!!!!!!!!
Jou moetsen ze er ook meteen een geven, achter de rug om speler.

Alleen van hem kun je eerlijk alles op bokt terug zoeken, van jou niet
Vind het echt lef hebben, om hier in dit topic er wat van te zeggen en dat terwijl jij de aanstoker was, bleh. Bewijst meteen hoe je bent

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:08

PhiaBink"]
[quote="Romkabouter schreef:

Helemaal mee eens.
[/quote]

sssssssst, beetje zachter! ik weet nog wel wat topics en uitspraken van jou die nou ook niet bepaald, tja hoe moet ik het zeggen, uitblonken van correctheid?

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:10

en nu hebben we n RK en een gijsenkim, die allebij percies hetzelfde zeggen, alleen de 1 wat vriendelijk dan de ander....

RK, ik snap jou heeeel goed, maar iets suptieler mag wel.... Al is dat moeilijk, weet ik als meest ontactisch persoon *LOL*

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:11

Ik sluit me bij RK aan,
dankzij Phia heb ik een usernote aan mijn broek hangen terwijl ik het beste met het paard voor had. Dit omdat al voor er reacties geplaatst werden er al een pb naar een moddie verstuurd werd 'of het in de gaten gehouden kon worden'.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:11

Ben het helemaal met Kawa eens...
Schijnheilig mokkel ben je Phia door hier zo te reageren. Mag hopen dat jij ook snel een permanente ban hebt en dan hoop ik ook dat je een muurvast ip hebt Sorry.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:14

Sjuimpje schreef:
Dit omdat al voor er reacties geplaatst werden er al een pb naar een moddie verstuurd werd 'of het in de gaten gehouden kon worden'.

Als ik die moddie ben die jij bedoelt dan kan ik je zeggen dat het zo niet gegaan is. Lachen

jessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:14

"Ye who is without sin, cast the first stone"

Iedereen stapt weleens over de grenzen van het toelaatbare heen... Het is banketstaaf als een ander daardoor een permanente ban oploopt. Maar als hij die niet op de een of andere manier toch al had aankomen, dan was al het andere waarschijnlijk toch wel uitstel van executie geweest.

Je kunt je toch ook gewoon aan de regels houden, hoe onredelijk/vervelend je ze soms ook vindt? Wat de beheerders betreft is het logischerwijs; hun toko, hun regels.

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:16

Ik kijk mijn ogen hier uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:16

Misschien wil je je wel niet aan de regel van de ban houden, omdat je vind dat jij onterecht gegeven is?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:18

Oscar schreef:
Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand op zijn EIGEN forum de regels bepaalt.
Persoonlijk voel ik me hier te gast op een forum waar iemand anders zijn tijd en (veel) geld insteekt.
Mag hij dan misschien zelf de regels bepalen ?
Of ik het er mee eens ben of niet, dat doet er imo. niet toe.
Bij mij thuis geldt ook het principe dat er mijn regels gelden, en als iemand zich er niet aan wil houden, dan blijft ie maar thuis.

Mee eens!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:20

Nathalie1981 schreef:
Ik kijk mijn ogen hier uit

Je bent niet de enige