Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Hij is ook niet gebanned omdat hij een ander account heeft, hij is gebanned omdat hij de regels zeer doelbewust omzeilt.
Citaat:Overigens, als je posts tegen komt die nog veel vervelender zijn dan zouden we het zeer op prijs stellen als je ons daar op zou kunnen wijzen. Als we die posts niet zien kunnen we ook niets aan de situatie doen, wordt de ergernis alle maar groter ('waarom gebeurt er niets?!?') en dan krijgen wij dat soort dingen uiteindelijk op ons bord terwijl we ons niet eens bewust waren van de situatie...
runningkawa schreef:mee eens
Maar het is ook menselijk iemand niet graag te mogen
Die personen krijgen dan veel eerder een waarschuwing, ook eerder een ban.
En dat speelt hier erg mee.
En dat is jammer is
Citaat:En ook erg jammer dat steef nu een permanente ban heeft gekregen, zekers een verlies voor bokt!
Romkabouter schreef:Jammer voor hem misschien, maar ik zal hem niet missen.
Verstand van zaken of niet, door de vele botte uitspraken die hij deed kan ik me dit goed voorstellen.
Ik kan me ook prima vinden in de posts van Elles en gijsenkim
PhiaBink"]
[quote="Romkabouter schreef:Jammer voor hem misschien, maar ik zal hem niet missen.
Verstand van zaken of niet, door de vele botte uitspraken die hij deed kan ik me dit goed voorstellen.
Oscar schreef:Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand op zijn EIGEN forum de regels bepaalt.
Persoonlijk voel ik me hier te gast op een forum waar iemand anders zijn tijd en (veel) geld insteekt.
Mag hij dan misschien zelf de regels bepalen ?
Of ik het er mee eens ben of niet, dat doet er imo. niet toe.
Bij mij thuis geldt ook het principe dat er mijn regels gelden, en als iemand zich er niet aan wil houden, dan blijft ie maar thuis.