Afscheid van Lovely als moderator

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:37

Kunnen jullie niet samen? Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 11:41

Jeetje, wat een speculaties allemaal Knipoog Misschien eens wat meer rond gaan hangen op 1 van de beleggersfora? Tong uitsteken

Steef? Hmm, die is wel ter zake kundig. 'k zal er wel eens over nadenken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:44

Heb je een leuke site ervan dan
Kijken of ze daar nog een moddie nodig hebben Lachen
En ook wel een keer over mij nadenken he, gezellig, het moddie forum op stelten zetten, dat lijkt me wel wat *LOL*

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:49

Aaah mag ik je wachtwoord dan even lenen Kawa Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:53

Dat is voor de hoogste bieder, flair. Lachen
Wel een beetje eerlijk houden he Lachen

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:53

en ik *LOL*
Ik ben echt nog steeds nieuwsgierig wat voor onderdeetje het is
en wat er allemaal besproken wordt Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 11:55

Nou ja, ik heb weleens wat opgevangen en dat was iets heel onbenulligs en kleins en gewoon beetje sensatiezoekerig. Als dat er al op staat... vraag ik me af wat de rest moet voorstellen.

Ik hou wel van een beetje sensatie Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:02

Billy schreef:
Ik denk dat het iemand wordt die in het kliekje zit. Niet iemand die tegenspreekt, maar iemand die ook prive veel contact heeft met Bart en de rest van de moddies. Die zal zich meer schikken naar Bart en consorten, en minder kritisch zijn.
daar ben ik ook bang voor billy, laten we hopen dat het niet zo zal zijn in het belang van bokt en de gebruikers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:03

Ben ik weer hoor *LOL*.

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties, jullie maken die 2,5 jaar dat ik mijn best heb gedaan voor bokt.nl nog een beetje de moeite waard.

Het was misschien leuker geweest als ik zelf mijn exit had kunnen aankondigen, maar die kans heb ik dan weer niet gehad. Dat ik er mee op zou houden wist ik natuurlijk wel.

En jongens, bokt verandert nu wel een beetje voor mij (en voor jullie), daar zal ik even aan moeten wennen Haha!. Bepaalde gedachtengangen kan ik nu voortaan lekker links laten liggen en ik hoef niet meer allerlei oninteressante posts door te gaan zitten lezen op zoek naar overtredingen Lachen. Misschien kan ik nu weer verder waar bokt ooit begonnen is??

Fasel, je uitspatting op de vorige pagina levert je hopelijk geen ban op hoor en zo ja, dan is dat tekend voor het beheer. Met dergelijke uitspraken maak je jezelf natuurlijk niet populair bij het verbond, het hangt er dus maar net van af of dat belangrijk voor je is; voor mij is dat het dus niet en nooit geweest.

Allez bokkez!!

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:25

Lovely schreef:
Het was misschien leuker geweest als ik zelf mijn exit had kunnen aankondigen, maar die kans heb ik dan weer niet gehad.

Da's jammer, had wel op zijn plaats geweest als dank voor de inzet lijkt me, ik ben het wel niet altijd met je eens maar aan jouw inzet voor bokt kan niemand iets afdoen denk ik.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 12:28

Eehm, ik wil niet heel flauw doen maar natuurlijk is die kans er wel geweest. Lovely was al veel langer ontevreden en had in al die tijd zelf kunnen beslissen op te stappen, vind hoe het hier nu gesteld wordt niet helemaal eerlijk.

Maar idd, aan haar inzet voor Bokt willen we ook helemaal niets af doen en volgensmij heb we dat ook niet gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 12:34

astridh"]
[quote="Lovely schreef:
Het was misschien leuker geweest als ik zelf mijn exit had kunnen aankondigen, maar die kans heb ik dan weer niet gehad.

Da's jammer, had wel op zijn plaats geweest als dank voor de inzet lijkt me, ik ben het wel niet altijd met je eens maar aan jouw inzet voor bokt kan niemand iets afdoen denk ik.
[/quote]

Dank je. Het leven in het algemeen draait niet om "eens zijn met" of "gelijk hebben of krijgen", in ieder geval niet bij mij. Het doet mij altijd wel deugd om een mening voor bij te zien komen die anders is dan de mijne, dat is een goede bodem voor een leerzame discussie. Of die discussie in die vorm er ook komt, is altijd vraag 2, dat hangt met name af van het vermogen tot discussie en inzicht van de andere partijen. Het lijkt mij dat bokt vol staat met praktijkvoorbeelden. Het oneens zijn met iemand hoeft nog niet te betekenen dat je die mening ook per definitie afkeurt en daarmee de persoon in kwestie; dat kan ook anders, maar dat vraagt een bepaalde inzet en dat mis je hier nog wel eens. Iemand met een andere mening of visie zou niet steeds maar als "fout persoon" betiteld moeten worden, maar hé, dat is wel weer het makkelijkst.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:04

Dankje Lovley voor de tijd dat je mod bent geweest Lachen
Erg jammer dat je er nu mee stopt, maar als het zo is, kan het niet anders

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:12

SuperPepeijn"]
[quote="Billy schreef:
Ik denk dat het iemand wordt die in het kliekje zit. Niet iemand die tegenspreekt, maar iemand die ook prive veel contact heeft met Bart en de rest van de moddies. Die zal zich meer schikken naar Bart en consorten, en minder kritisch zijn.
daar ben ik ook bang voor billy, laten we hopen dat het niet zo zal zijn in het belang van bokt en de gebruikers.
[/quote]

Daarom vond ik juist Joost als moddie van FA zo'n goede zet OK dan! .
Maar heb al wat namen in gedachte die kans maken als mod bij RT en ik durf het woord bijna niet meer te nomen Bloos , maar die horen allemaal bij de kliek Clown . Ik wacht af...

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:14

BartVB schreef:
Eehm, ik wil niet heel flauw doen maar natuurlijk is die kans er wel geweest. Lovely was al veel langer ontevreden en had in al die tijd zelf kunnen beslissen op te stappen, vind hoe het hier nu gesteld wordt niet helemaal eerlijk.

Persoonlijke vetes uitvechten op bokt Tong uitsteken

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:22

Lovely schreef:
Ben ik weer hoor *LOL*.

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties, jullie maken die 2,5 jaar dat ik mijn best heb gedaan voor bokt.nl nog een beetje de moeite waard.

Het was misschien leuker geweest als ik zelf mijn exit had kunnen aankondigen, maar die kans heb ik dan weer niet gehad. Dat ik er mee op zou houden wist ik natuurlijk wel.

En jongens, bokt verandert nu wel een beetje voor mij (en voor jullie), daar zal ik even aan moeten wennen Haha!. Bepaalde gedachtengangen kan ik nu voortaan lekker links laten liggen en ik hoef niet meer allerlei oninteressante posts door te gaan zitten lezen op zoek naar overtredingen Lachen. Misschien kan ik nu weer verder waar bokt ooit begonnen is??

Fasel, je uitspatting op de vorige pagina levert je hopelijk geen ban op hoor en zo ja, dan is dat tekend voor het beheer. Met dergelijke uitspraken maak je jezelf natuurlijk niet populair bij het verbond, het hangt er dus maar net van af of dat belangrijk voor je is; voor mij is dat het dus niet en nooit geweest.

Allez bokkez!!

Lieve Lovely,

Ik denk dat je me inmiddels wel goed genoeg kent dat het populair zijn bij het 'VERBOND' mij geen ene reet uitmaakt. Daar sta ik lekker boven.

Ik wil je nog wel even zeggen dat ik je een fantastische moddie vond. En hoe je het aanpakt is al meer sprekend voor je dan de hele rotzooi bij elkaar. Eigenlijk, moet je trots zijn er niet meer bij te horen.

Zelf ben ik aan het dubben om maar eens minder te gaan bokken of zelfs helemaal te stoppen. Ik kan te slecht tegen dit soort gekonkel. Deze en meerdere eerder gebeurde acties staan me bijzonder tegen. En ik weet niet ofi k daar dan wel bij wil horen. Maar goed, dat merken jullie vanzelf wel.

Bart, je kunt het oneerlijk vinden maar als je een eerlijke mening wilt zul je zelf ook wat opener moeten zijn en niet de achterkamertjespolitiek gaan uitoefenen met je 'clan'.

SP, het wordt wel eng hoe vaak wij het de laatste tijd met elkaar eens zijn Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:25

Als ik even voor mezelf mag spreken vind ik het eerlijk gezegd wel jammer hoe het boktbeleid en het functioneren van de moderators nu onderuitgehaald wordt...We doen allemaal ons best tenslotte

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:26

Dat geloof ik best van sommigen Cody. Het is ook niet de bedoeling mensen persoonlijk te gaan kwetsen maar het boktbeleid? Nee, dat werkt niet. Niet in een land van democratie. Dit lijkt meer op een dictatuur.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:34

Cody schreef:
We doen allemaal ons best tenslotte
de moddies die echt bezig zijn, doen over het algemeen hun best, dat geloof ik wel. maar goed van alle moderators zijn er maar 4 (sorry nu 3) echt actief.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:07

Cody schreef:
Als ik even voor mezelf mag spreken vind ik het eerlijk gezegd wel jammer hoe het boktbeleid en het functioneren van de moderators nu onderuitgehaald wordt...We doen allemaal ons best tenslotte

O dat geloof ik ook wel, maar een metselaar die probeert een technische tekening te maken kan nog zo zijn best doen, als hij niet voor de taak geleerd heeft lukt het hem niet.

Ik denk dat daar na het uitdijen van Bokt de kneep zit.
Joost op F&A aanstellen is een voorbeeld van visie hebben.
Dit inplaats van alsmaar te roepen dat die ouwe mensen (heel denigrerend trouwens) op F&A zich zo kinderachtig gedragen, zonder enig benul te hebben waar dat kinderachtige gedrag om ging en in het verlengde daarvan de verkeerde maatregelen nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:10

Come on Sarabande, act your age Haha!.

In handen van een sloper groeit nooit een bouwwerk, of bedoelde je dat niet??

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:14

Dit topic heb ik vanaf het begin gevolgd en was oprecht benieuwd naar de reacties van de bokkers op het vertrek van Lovely.
Een aantal dingen die in de voorgaande vijf pagina's staan kan ik begrijpen. Er zijn ook punten bij waar ik het mee eens ben. Zo is het als gebruiker makkelijker om je mening te geven over bepaalde zaken in een discussie, dan dat je moderator bent. Als moderator moet je toch je "functie" in je achterhoofd houden. Het moet dan dus ook duidelijk zijn naar de bokkers of jij iets zegt als persoon of als lid van het moderatorteam.
Ik denk dat het voor Lov inderdaad heel prettig kan zijn dals zij met het laatste geen rekening hoeft te houden. Vooral op rijtechnische zaken heeft ze vaak een heel heldere kijk op hoe iemand zijn/haar paard rijd. Ik hoop dat Lovely dan ook nog op Bokt blijft komen.

Maar wat ik wel jammer vind is dat nu het gehele moderatorteam zo negatief besproken wordt. Als ik voor mij zelf spreek, weet ik dat je als moderator veel tijd in Bokt investeert om alles goed te laten verlopen. Ik vind het dan ook jammer om te horen dat er zo vaak wordt gezegd dat we niets zouden doen en met z'n allen achter Bart's mening aan hobbelen. Ik weet voor mezelf dat ik een eigen mening heb en dat ik niet als meeloper wil functioneren. Als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik dat, maar andersom ook.
Daarbij komt ook nog eens dat als iemand vind dat een van ons zijn/haar werk niet goed zo doen, dat het vrij staat om eens te vragen waarom die persoon dat op die manier doet. Als iets op mijn fora niet loopt zoals je graag zo willen staat het vrij om mij te pben. Graag zelfs, dan weet ik wat er speelt en kan ik bekijken of we er iets aan kunnen doen.
Laatst bijgewerkt door Mickey op 20-09-03 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:16

Ik bedoelde dat als je een vak uitoefend daarvoor geleerd moet hebben.
Het in banen willen leiden van zo'n groot forum, zonder je te veel in de achtergronden te verdiepen is een onmogelijke opgave.
Dus er zal gekozen moeten worden tussen of laat maar gaan of eerlijke en terechte tussenkomst.
Dat laatste vergt meer tijd dan iemand van het huidige team tot zijn/haar beschikking heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:21

Sarabande, dat zou betekenen dat er dus meer aandacht zou moeten zijn voor de wezenlijke inhoud en die is er nu niet??

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:22

Zo vreselijk intelligent hoef je imo niet te zijn voor het moderatorschap.

Ik vind het alleen belachelijk dat mensen die Bart niet aanbidden maar tegengas geven (lees: hun EIGEN mening geven) zo even uit het team geschopt worden terwijl de functie toch goed vervuld werd. Verward