Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Billy schreef:daar ben ik ook bang voor billy, laten we hopen dat het niet zo zal zijn in het belang van bokt en de gebruikers.Ik denk dat het iemand wordt die in het kliekje zit. Niet iemand die tegenspreekt, maar iemand die ook prive veel contact heeft met Bart en de rest van de moddies. Die zal zich meer schikken naar Bart en consorten, en minder kritisch zijn.
Lovely schreef:Het was misschien leuker geweest als ik zelf mijn exit had kunnen aankondigen, maar die kans heb ik dan weer niet gehad.
astridh"]
[quote="Lovely schreef:Het was misschien leuker geweest als ik zelf mijn exit had kunnen aankondigen, maar die kans heb ik dan weer niet gehad.
SuperPepeijn"]daar ben ik ook bang voor billy, laten we hopen dat het niet zo zal zijn in het belang van bokt en de gebruikers.
[quote="Billy schreef:Ik denk dat het iemand wordt die in het kliekje zit. Niet iemand die tegenspreekt, maar iemand die ook prive veel contact heeft met Bart en de rest van de moddies. Die zal zich meer schikken naar Bart en consorten, en minder kritisch zijn.
Lovely schreef:Ben ik weer hoor.
Heel erg bedankt voor alle lieve reacties, jullie maken die 2,5 jaar dat ik mijn best heb gedaan voor bokt.nl nog een beetje de moeite waard.
Het was misschien leuker geweest als ik zelf mijn exit had kunnen aankondigen, maar die kans heb ik dan weer niet gehad. Dat ik er mee op zou houden wist ik natuurlijk wel.
En jongens, bokt verandert nu wel een beetje voor mij (en voor jullie), daar zal ik even aan moeten wennen. Bepaalde gedachtengangen kan ik nu voortaan lekker links laten liggen en ik hoef niet meer allerlei oninteressante posts door te gaan zitten lezen op zoek naar overtredingen
. Misschien kan ik nu weer verder waar bokt ooit begonnen is??
Fasel, je uitspatting op de vorige pagina levert je hopelijk geen ban op hoor en zo ja, dan is dat tekend voor het beheer. Met dergelijke uitspraken maak je jezelf natuurlijk niet populair bij het verbond, het hangt er dus maar net van af of dat belangrijk voor je is; voor mij is dat het dus niet en nooit geweest.
Allez bokkez!!
Cody schreef:Als ik even voor mezelf mag spreken vind ik het eerlijk gezegd wel jammer hoe het boktbeleid en het functioneren van de moderators nu onderuitgehaald wordt...We doen allemaal ons best tenslotte