Probeer jij zoiets maar eens in 3 minuten te maken ik snel dat blauw overgetrokken, had geen slingers, ik dacht, ff snel hopaaaaaa met de spray derdoor
Wat is de eerstkomende andere feestdag trouwens? Kan ik er ook alvast 1ontwerpen voordat we weer geen 1 zien om 00:00
Lieveranders schreef:haha geweldig! Kan je niet iets maken als ava?hahahaa ik kan zelf geen ava's maken, ma kopieer hem plak hem maar
01San schreef:Wat is de eerstkomende andere feestdag trouwens? Kan ik er ook alvast 1ontwerpen voordat we weer geen 1 zien om 00:00nee want daar kunnen we niet mee leven
Hahhahhahaahahaahhahahhah echt he sas Ludique96 schreef:M_hartje_M straks gebruiken ze jou creatie nog ook he dat zou wat zijn!! oejo.. ik zie hamburgers beneden in beeld bij de banner.. krijg gelijk honger!!!!!!!
Ludique96 schreef:M_hartje_M straks gebruiken ze jou creatie nog ook he zou me vereerd voelen moeten ze wel in piepkleine lettertjes erbij zetten:creatie van M_hartje_M
M_hartje_M schreef:Ludique96 schreef:M_hartje_M straks gebruiken ze jou creatie nog ook he zou me vereerd voelen moeten ze wel in piepkleine lettertjes erbij zetten:creatie van M_hartje_M Ja idd!!!
01San schreef:Wat is de eerstkomende andere feestdag trouwens? Kan ik er ook alvast 1ontwerpen voordat we weer geen 1 zien om 00:00Dodenherdenking (nouja, feestdag..), bevrijdingsdag, moederdag.
loeky_flap schreef:Terwijl wij hier Bart belachelijk maken, kruipt hij ergens over de koninginenmarkt Hahahahaha