Ik heb em overal behalve in de kraamstal, daar heb ik gelukkig een zwitsal reclame Wellicht helpt het om overal over baby's te beginnen of honden
Rosebud
Geplaatst: 02-05-11 11:01
Hhilde schreef:
Biggers schreef:
Waarom is de cencuur van neuken eraf gehaalt dan?
Mijn schuld en die van Jolliegirl
nou lekker dan.. vind dat woord gewoon vies.. omdat mensen dat altijd zo gebruiken op die manier... respectloos woord vind ik het.. nouja.. ga ook weer eens vreselijk offtopic!
Anoniem
Geplaatst: 02-05-11 13:37
En daar istie weer de bhreklame.... Ik denk dat ik straks ff naar hunkemöller ga, moet toch naar de stad. Dan loop ik even per ongeluk dat rek ondersteboven ofzo... ff afreageren
Ik irriteer me er ook al aan, ben dankzij een borstverkleining 2 maten kleiner, man, met zo'n ding ben ik terug bij af!!
Nooor_
Geplaatst: 03-05-11 13:05
Whahaha ik heb net het hele topic doorgelezen (tja, schoolvakanties, niets te doen), en er kwamen toch wat leuke dingen voorbij Zie:
Sonja schreef:
En Bart zit nu te grommen: verdorie waarom zien al die grieten dikke tieten en ik niet?!?
Ik ben ook 'pas 13' en ik erger me er niet enorm erg aan, maar ik zie m ook echt overal, terwijl ik het toch echt nog nooit hier over heb gehad (of erover heb getypt)... Het is ook heel fijn *ahum* dat ie precies zo mooi boven het vak 'snel antwoorden' staat Ik vind t echt geen gezicht... Ik zou ook nooit zo'n ding kopen (oké, ik zie dan ook echt niet iemand van 13 met zo'n bh aan lopen... )
Suzanne F.
Geplaatst: 03-05-11 13:51
Ach ja ik vind die BH toch wel tof zo met die zebraprint. En dan 2 cups meer..... nou klinkt goed eigenlijk. Ik klik m eens aan.
Het is niet echt "mijn" smaak, dat moet ik toegeven, maar heb nog wel ergere banners gezien. Denk dat het beter zou zijn om hier 'sportieve" lingerie te promoten dan "bigger is better" lingerie die je beter niet te paard kunt dragen.
SLS_Focus
Geplaatst: 04-05-11 17:21
Froukje1993 schreef:
Ik begin hem nu wel heel irritant worden. Kom hem nu werkelijk op heel bokt tegen, in elk topic...
whaha ik erger me er niet aan ik word er niet jaloers van of zo maare ik zie hem zelfs dubbel boven aan de pagina en onder aan de pagina extra groot ik vind het maar een rare bh volgens mij zit hij niet goed ze rollen er bijna uit