Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:04

Je kan je maar ergens druk om maken :')

Dat EA erbij wordt gehaald vind ik dan ook weer zoiets van appels met peren vergelijken.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:05

Suus, zonder gebruikers geen bokt. En gebruikers zo van het kastje naar de muur sturen stuit sommige mensen tegen de borst ja. Dit wordt gepresenteerd als tijdelijke maatregel maar er wordt in alle talen gezwegen hoe lang we dit moeten aankijken.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:09

@foxy80
Tuurlijk begrijp ik dat het vervelend is en ja zonder gebruikers geen bokt, maar het merendeel op bokt heeft hier geen problemen mee. Ik doe vrijwel niets op EA dus dat zal me ook de spreekwoordelijke worst wezen.

Maar eigenlijk dacht ik dat dit topic ging over het zinnetje naast je naam over de efteling.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:10

Ik dacht ook dat die Eftelingactie niet is ontstaan vanuit het bestuur, maar gewoon als elke andere boktmeeting, door een paar leuke leden die dachten dat het wel gezellig was om naar de Efteling te gaan. Nu is dat de grootste meeting ooit geworden en so what? Ik geef jullie het volle recht om af te geven op bokt en zijn acties, vind het alleen een beetje raar dat je je dan nog met bokt bezig houdt.

Ik kan me aan niets storen, ga ook niet naar de Efteling, maar heb nog altijd waanzinnig veel respect voor hoe mensen dit mega-forum draaiende houden zonder dat wij er ook maar een cent voor hoeven te betalen. Je zit op een gratis forum waar ongelofelijk veel tijd en moeite in kruipt en wat vooral draait op vrijwilligers, dus het is logisch dat er af en toe dingen zijn die jij zelf niet zo leuk vindt. Maar je moet je er niet aan ergeren, denk dat dat enkel je eigen humeur verstoort :) .
Live en let live denk ik, als je je instelling zo maakt, dan is alles al veel mooier.
Haha, ik klink een beetje zweverig nu denk ik :+

Edit: Zonder gebruikers geen bokt, dat is waar. Maar ik snap niet waar iedereen zich zo druk in maakt, het is en blijft MAAR een forum voor leuke vrijetijdsbesteding en interessante onderwerpen :) .
Laatst bijgewerkt door Ine23 op 12-04-11 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:11

Ik vind het errrrrg grappig dat iedereen zo hamert op het gratis zijn van het forum, terwijl ze met zoveel bezoekers en de reclamebanners behoorlijk wat reclame inkomsten hebben.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:12

Maar dat moet toch ook? Willen ze die niet, dan zouden wij moeten betalen, jij kiest :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:14

Ine23 schreef:
Maar dat moet toch ook? Willen ze die niet, dan zouden wij moeten betalen, jij kiest :)
Die reclame inkomsten zijn echt wel wat hoger dan de server kosten van dit forum. Bedoel niet alleen jouw post, maar alle mensen die zeggen: "Het is een gratis forum dus heb je geen inspraak." Maar júist de gebruikers zorgen ervoor dat er geld in het laatje komt dus zo raar zou het niet zijn om naar hun wensen te luisteren.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:14

Kiwipitje schreef:
Ik vind het errrrrg grappig dat iedereen zo hamert op het gratis zijn van het forum, terwijl ze met zoveel bezoekers en de reclamebanners behoorlijk wat reclame inkomsten hebben.

Ja die weer regelrecht teruggaan in bokt.
Je denkt toch niet dat ze iets overhouden aan bokt??

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:16

Yonker schreef:
Je denkt toch niet dat ze iets overhouden aan bokt??

Natuurlijk wel, denk jij echt dat ze anders die tijd erin zouden steken? De zakken van een paar personen worden wel dégelijk gevuld hoor, wees daar maar niet bang voor! :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:17

Denken jullie nou echt dat er hier duizenden euro's worden verdiend?? Yea right...

Maar het blijft en is gewoon een beetje zeiken omdat er weer iets veranderd is.
2 klikjes en het is weg, wat is dat nou weer voor moeite. 2 klikjes is minder moeite dan heel dit onzinnige topic te openen :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:17

Het is gewoon een bedrijf zoals een ander. Waarom ook niet?
Tuurlijk zit er ook commercie achter, maar dat krijg jij ook als je in het dagelijks leven iets organiseert.
Maar het is niet omdat jij zorgt voor inkomsten dat je inspraak hebt op de werking. Zou maar vreemd zijn...

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:18

Nee, daar heb je gelijk in hoor, inspraak is zeker belangrijk :) . Ik gebruik bokt gewoon als heel fijne tijdsbesteding en kan me daardoor dan ook niet druk maken in zo'n dingen als dat Eftelingvraagje. Misschien ligt het aan mijn ipad, maar zo groot is dat zinnetje niet bij mij.
Maar ik snap dat als je het verschrikkelijk irritant vindt, dat het dan niet leuk is dat er ineens zo'n ding staat onder je naam. Ik kan het gewoon zelf niet vatten hoe dat voelt :).

Edit: tuurlijk worden de zakken van een paar mensen gevuld, zo gaat dat in de economie en deze wereld... Niet tevreden? Eigen forum starten :+

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:18

Dit forum is de kip met de gouden eieren of zou dat kunnen zijn als er een ietsiepietsie commerciëler gedacht en gehandeld werd door het beheer.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:20

Dat is waar, maar daar zou ook over geklaagd worden want dan zou het te commercieel worden... Denk dat het nooit goed is voor iedereen... Mja, ontopic maar weer? :)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:26

Ik krijg die irritante rode tekst onder mijn naam niet weg hoor...Hoevaak ik ook klik op dat ik NIET mee ga....
Laatst bijgewerkt door Amanda_T op 12-04-11 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:27

Ik mis de keuze mogelijkheid: 'gaat je niets aan'. :D

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:27

Halleluja, wat een gezever hier zeg :+ :') . Klik gewoon ff die link aan en geef aan dat je niet komt, zie je het ook niet meer bij je ava staan. Als alles in je leven eerst persoonlijk aan jou gevraagd moet worden of je iets wel of niet wil, dan wordt het wel heel zwaar hoor.
En wat dit met EA te maken heeft of het wel of niet zakkenvullen van de beheerders snap ik ook niet helemaal :? . Maar we hebben het wel allemaal heeeeel zwaar geloof ik :(:) :(:) :(:) :(:) .

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:29

Ir111 schreef:
Ik mis de keuze mogelijkheid: 'gaat je niets aan'. :D

_O-

ja die had ik ook graag gezien :Y)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:29

Wat ook heel opvallend is:

Als elk jaar weer hetzelfde komt wat betreft Horse Event, hoor je niemand klagen!! :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:31

Toen waren de regels voor het plebs hier nog niet zo streng

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:32

Maar met Horse Event krijg je ook steeds ongevraagd die vraag in beeld en dan hoorde je ook nooit iemand klagen. Heeft niks met regels te maken volgens mij.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 12:33

Toen ik vanochtend bokt opende zag ik ineens onder mijn naam dat gedoe over de Efteling. Vreemd want ik heb me nergens voor aangemeld, nergens op gereageerd, niks gelezen oid. Dan moet ik maar ruiken dat ik erop moet klikken en dan iets in moet vullen zodat het weg gaat. Geen idee, dat kwartje valt bij mij gewoon later want ben niet meer een van de jongste. Maar het is gewoon SPAM en dat is niet toegstaan en ik zit er niet op te wachten. Het doet er dus niet toe of ik het met 2 klikken weg kan halen. IK WIL HET GEWOON NIET.
Dat kun je kinderachtig vinden of niet, maar dat is ieders zijn eigen ding.
En EA word erbij gehaald omdat daar nou juist de hele discussie loopt over dat ze bij bokt zoveel werk hebben aan al deze onzin en daarom maar een onmogelijk en slechte verandering hebben doorgevoerd die niemand leuk vind. Daar strijden we met zijn allen voor maar dan wel zelf commerciele reclame maken in ieders privat space. Tja dan krijg ik even een boos momentje en erger ik me eraan.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:34

Lous schreef:

Als elk jaar weer hetzelfde komt wat betreft Horse Event, hoor je niemand klagen!! :D

Dan vind ik het net zo irritant maar ik ben te lui om er zelf een topic over te openen. Ik lift nu fijn mee op andermans topic. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:37

Ir111 schreef:
Lous schreef:

Dan vind ik het net zo irritant maar ik ben te lui om er zelf een topic over te openen. Ik lift nu fijn mee op andermans topic. :D

Jep, hier dezelfde reden...

Bovendien ligt 't er nu ook wel heeeeeeel erg dik op.
Er staat al een tijdje een efteling reclame banner boven de pagina's.... Er zijn al topics over, er is nu zelfs een voorpagina item van gemaakt en dan óók nog spam onder m'n eigen naam? Gaat gewoon een beetje erg ver.

Een forum is heel gezellig, maar nu wordt de reclame wel zó snoeihard onder je neus gepusht dat het niet echt "redelijk" meer is.
En bovendien behoorlijk onnodig. Voegt in mijn ogen niet echt wat toe.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:40

Ok, Bart, Eline, wees eens héél eerlijk: brengt het geld op, dat Efteling verhaal?