Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Vind ik wel, maar vind een grote groep op BB niet. Als ik op marktplaats een leuk nestje puppies zie waar ik wil gaan kijken, dan is dat MIJN zaak, niet die van bokt
Yamcha schreef:Een kruising kopen moet je zelf weten. Een hond die erg veel lijkt op een rashond maar geen stamboom heeft, nooit kopen (wel uit een asiel, dat is anders wat uiteraard). Teef zonder stamboom niet laten dekken. Er lopen zat echte oepshonden rond, en die zijn heus grappig
stef schreef:Staat jou inderdaad vrij om je mening te geven, maar als iemand niet om advies vraagt, waarom dan advies geven?
Als een jonge meid heerlijk is wezen buiten rijden met dr pony, en daar zijn harstikke leuke foto's van die ze graag wil laten zien, alleen heeft ze wel sportschoenen aan... Moet je haar daar dan op wijzen? Neuh....
Maakt ze een rijtechnisch topic en geeft ze aan advies te willen, dan zou je het kunnen overwegen.
Maar dat is denk ik ook weer een beetje een probleem van bokt... Men moet altijd maar advies geven, ook al wordt daar niet om gevraagt.
Wat is er nou mis met gewoon leuk je verhaal kwijt te kunnen, zonder dat je op advies zit te wachten?
Vrijheid van meningsuiting houdt in dat je altijd je mening mág geven, maar dat betekend niet dat je altijd je mening móet geven.
Zo ben ik zelf bijvoorbeeld geen voorstander van honden uit het buitenland halen (kneusjes), moet ik dan in elk topic wat daar over gaat maar mijn mening laten gelden?