Billyjb schreef:Het schijnt in Libië ook redelijk te werken, dictatuur
Hier
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mas schreef:Femke schreef:(waarschijnlijk krampachtig om te zorgen dat ongelijke behandeling niet aan het licht komt)
Dit vind ik dus ook weer zo'n voorbeeld van een uitspraak die nergens op gebaseerd is en alleen maar voor een nare sfeer zorgt...
chevax schreef:Dat kan ik me best voorstellen; als je het gevoel hebt niet gehoord te worden, zal dat zeker niet prettig zijn. Kun jij je het andersom ook voorstellen, dus dat je als mod telkens probeert iets uit te leggen, maar dat er toch wordt doorgegaan dat dat ook niet prettig is? Want dan draait het uit op een sanctie, terwijl je die als mod ook helemaal liever niet oplegt.
slimmerik schreef:Ik zie bokt toch nog steeds als een huis waar het beheer het voor het zeggen heeft en de gebruikers "gast" zijn. Als je je niet volgens hun regels gedraagt hebben zij het recht je de deur te wijzen .... al dan niet voor langere tijd.
Ik vind het dan ook super dat ze regelmatig vragen of je het naar je zin hebt en of je het soms anders zou willen hebben. Zij bekijken dan of zij dat naar jouw wensen aan kunnen passen. Soms lukt dat en soms niet. Dan moet je bij jezelf de afweging maken of je nog wel daar op visite wilt als het jou absoluut niet aanstaat. Constant binnen komen en schreeuwen dat je de gastheer en personeel idioten vindt is natuurlijk op den duur storend en bedreft behoorlijk de stemming bij de rest van de visite die het er prima hebben.
Ik zou dan een huisje verder gaan.... internet is zó ontzettend groot. Er is vast en zeker wel wat te vinden wat wèl bij je eisen past. Met zo'n groot ledenbestand kun je het nooit iedereen naar het zin maken. Je probeert zoveel mogelijk te schipperen. Precies wat boktbeheer en team doen dus.
Waar wel eens de fout gemaakt wordt is dat men vindt dat bokt een democratie is.... dat is het niet. En kàn ook niet. De gastheer is gewoon de baas over zijn huis.
Mas schreef:Ik vind het totaal onbelangrijk om te weten of iemand al dan niet een sanctie heeft gekregen. Ik
Femke schreef:Waarom zou mijn opmerking nergens op gebaseerd zijn? Waar baseer jíj die conclusie op?
Mijn opmerking is wel degelijk ergens op gebaseerd. Namelijk op het feit dat ik geen enkele reden zou kunnen bedenken om zo krampachtig alles geheim te houden.
Mas schreef:Femke schreef:Waarom zou mijn opmerking nergens op gebaseerd zijn? Waar baseer jíj die conclusie op?
Mijn opmerking is wel degelijk ergens op gebaseerd. Namelijk op het feit dat ik geen enkele reden zou kunnen bedenken om zo krampachtig alles geheim te houden.
Dat jij geen andere reden kan bedenken vind ik niet zo'n sterke onderbouwing
En waar ik mijn conclusie op baseer... Ik ben zelf bijna anderhalf jaar groen geweest en ik weet dat er geen waanzinnige complotten en projecten achter de schermen spelen om bepaalde bokkers er uit te werken. Ik vind het telkens weer verbazend om te lezen dat er gedacht wordt dat er grote geheimen zijn achter de schermen en dat moderators groene machtswellustelingen zijn die als doel hebben iedereen die ze niet aan staat van de site te kicken.
Het is simpel zat: er speelt een relletje, mods bespreken of en op welke manier er regels zijn overtreden en welke sanctie daar eventueel aan vast zit. Daarbij wordt rekening gehouden met iemand zijn eerdere sancties. That's it, zo geheimzinnig is het allemaal echt niet.
chevax schreef:Nikki, er is niet gezegd dat gastheer en personeel idioten zijn, maar het gaat af en toe een stapje verder richting het team: de mods en het beheer zijn corrupt, niet kundig, partijdig, schoften en ga zo maar door. Er wordt niet gezegd dat iemand moet oprotten, maar het lijkt me een logische gevolgtrekking: als je het ergens zo ontzettend niet naar je zin hebt en je wordt er steevast slecht behandeld , dan is het niet meer dan logisch dat je ergens gaat kijken, toch?
tita schreef:![]()
vind je omdat jij anderhalf jaar geroen bent geweest kan je het niet maken om hier de waarheid vertellen wat er achter de schermen gebeurd maar vele bokkers kennen het verhaal van Rk en zuiver is die niet
stef schreef:Kritiek hebben mag overigens wel degelijk, ik heb ook kritiek, maar nog steeds geen OW, zou ook erg verbaasd zijn als ik die zou krijgen, maar dat terzijde.
Wat mij echter blijft frusteren is dat ik het gevoel nog steeds heb dat er ontzettend weinig met de kritiek gedaan wordt
slimmerik schreef:[ Je blijft altijd netjes (wat ik er tenminste van meekrijg)
stef schreef:Kritiek hebben mag overigens wel degelijk, ik heb ook kritiek, maar nog steeds geen OW, zou ook erg verbaasd zijn als ik die zou krijgen, maar dat terzijde.
Wat mij echter blijft frusteren is dat ik het gevoel nog steeds heb dat er ontzettend weinig met de kritiek gedaan wordt
Femke schreef:@Mas
Weetje, dat is nou het leuke...
DAT MAG IK NIET BESPREKEN.....
Snap je... Want bespreken van dat soort dingen levert als sanctie een OW op.
Zie je hoe dat werkt?
Als je nou nog steeds in 't groen stond (en daarmee dus een poging deed om er wat mee te doen), dan had ik het je via pb kunnen uitleggen... Maar helaas... Die mogelijkheid is er niet. En de mods die nu wel groen zijn, staan niet open om het te bespreken. Been there, done that.
Mas schreef:Prima, iedereen gelooft wat ie wil geloven, maar al die achterdocht is nergens voor nodig