Maar heb de enquete geloof ik niet zo positief ingevuld
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
veersche schreef:Randie: ik ben het helemaal met je eens. Ik heb zelf ook pasgeleden mijn vader verloren en waar mensen zich druk over maken, ik zou me kapotschamen als ik hun was!
En dan gaat het niet alleen om reacties, maar ook om de topics zelf: welke kleur setje voor een fotoshoot bijvoorbeeld. Dat is inderdaad het belangrijkste in een mensenleven: wat voor een kleur setje het leukste staat bij mijn paard/pony![]()
Kom op zeg mensen, wordt eens volwassen en houdt een beetje rekening met elkaar!!!
Citaat:Ik ga ook altijd maar door, ik steek er maar geen energie in, voor je het weet word je ook de grond ingeboord..
randie schreef:Citaat:Ik ga ook altijd maar door, ik steek er maar geen energie in, voor je het weet word je ook de grond ingeboord..
ja maar als je daar over na gaat denken ik dat van de gekken. Lijkt een beetje om meeloperig gedag net als bij pesten. Ik herken het wel hoor, want
ik heb zelf ook zoiets van laat maar gaan maar ondertussen heb ik het echt
te doen met de TS. Maar wij "durven" dus niet te reageren omdat je bang bent om zelf taget te worden.
Citaat:Ik lees dat soort dingen, erger me erover en leg ze dan naast me neer. Jij zit nu in zo'n emotionele rollercoaster dat je dit soort dingen gewoonweg niet kunt negeren. Begrijpelijk, alleen vind ik deze mensen het niet waard om je zo druk over te maken. Het veranderd jammer genoeg niks.

hahah. Citaat:Randie, sterkte met het verlies van je vader! Ik herken mezelf wel voor een groot deel in wat je schrijft, mijn vader is 3 jaar geleden overleden en ik verbaas me soms ook over de reacties hier op bokt. Ook daarbuiten.
Een paar maanden na het overlijden van mijn vader heb ik mijn paard gekocht (eigenlijk gekregen van mijn moeder). De opmerkingen die ik toen heb gekregen.... pffff.... Allemaal in de trant van: nou heb je lekker een paard om je op te richten, dat doet je vader sneller vergeten. En zo kan ik er nog wel een paar bedenken.
Had liever mijn vader nog bij me en m'n paard niet.... nou ja, eigenlijk allebei had ik ze graag gewild, en dat mijn vader had kunnen zien dat ik mijn eigen paard had en wat een plezier ik daarmee heb. En dat nu zijn kleinkinderen ook paardrijden.
Citaat:BlueAngel, helemaal gelijk! In het verlengde van wat jij zegt is het in de boktpraktijk wel eens zo dat je te maken krijgt met mensen waar je in het gewone leven met een enorme boog omheen zou gaan, maar die worden je hier door je strot gedouwd.
Lovely schreef:BlueAngel, helemaal gelijk! In het verlengde van wat jij zegt is het in de boktpraktijk wel eens zo dat je te maken krijgt met mensen waar je in het gewone leven met een enorme boog omheen zou gaan, maar die worden je hier door je strot gedouwd.