Oscar schreef:Het is inderdaad zo dat het modden op EA nagenoeg niet meer bij te benen is en dat we mede om deze reden deze wijziging doorvoeren. Dat had ik volgens mij ook al eerder genoemd en bij mijn weten ook niet ontkend.
Nee, lees je eigen berichten nog maar eens na, je schermt met ontevreden gebruikers, enquetes enzo, maar niets over mods die het te druk hebben en dat daardoor EA aangepast wordt.
Oscar schreef:EA is een superdruk bezocht onderdeel en zoals gezegd: we groeien uit ons jasje.
Het nieuwe EA is nog niet beschikbaar en dan moet je roeien met de riemen die je hebt. Om EA toegankelijk te houden hebben we voor deze oplossing gekozen. Ik weet dat het niet ideaal is en dat er ook nadelen aan kleven. Echter, als je alles afweegt en dit blijkt zo ongeveer de enige manier te zijn om EA in de lucht te houden, dan moeten we roeien met de riemen die we hebben.
Wat er nu gebeurd is andere riemen zoeken, andere boot beloven te water te laten, oude boot laten zinken en een vlot voorhouden en roepen tadaa... met dit kun je ook varen
Oscar schreef:Op dit moment is het zo dat een lading mods de dagelijkse gang van zaken doet. Uiteraard blijft er modkracht beschikbaar voor EA, maar niet meer in de overdadige vorm zoals het nu is. Daarom is het een bewuste keuze om een stuk verantwoordelijkheid/afwikkeling terug te leggen bij degenen die iets willen kopen/verkopen.
En dat laatste gebeurd niet met de nieuwe 'methode' want niets is na te kijken, niets is te controleren. Ergo bij het vermoeden van dubieuze zaken kun je niet eens een ander waarschuwen per pb, omdat je niet weet wie er intresse heeft.
De kans op fraude wordt vergroot, ipv kleiner gemaakt.
Oscar schreef:Ik begrijp heel goed dat iedereen z'n punt wil maken en grotendeels is dat ook terecht. Aan de andere kant hoop ik ook op een stukje begrip. Soms moet je beslissingen nemen om iets behapbaar te kunnen houden. En ook al is de situatie niet ideaal, de mogelijkheid om te adverteren blijft in elk geval bestaan. Misschien niet in de ideale vorm, maar het is wel beschikbaar. En daarnaast hoop ik ook dat we door deze wijziging de vrijgekomen tijd kunnen benutten voor zaken die ook erg belangrijk zijn en nu soms in het gedrang komen, bijv. de bemiddelingszaken en het werken aan het nieuwe EA dat er een stuk mooier uit komt te zien
Inprincipe kan een verkoper nu een topic op slot gooien, verkocht of niet verkocht. Loopt een topic uit de hand kan die gesloten worden, en eventueel kan er een mod gevraagd worden als blijkt dat iemand over de schreef is gegaan.
Blijft de verantwoordelijkheid toch bij de kopers/verkopers liggen.
Echter wordt er nu om iedere scheet geroepen offtopic, ik tem etc....
Ook bij terug kerende vragen kan een TS de bokker een pb sturen met het antwoord, bijv. de vraagprijs, of andere foto;s en het antwoord ook in het topic.
De misstanden, transacties die niet naar wens verlopen blijven hoe dan ook bestaan, echter is er nog minder na te kijken, ergo kan iemand de gehele vriendenkring erbij betrekken dat zij ook geboden hebben bijv. dat ts daar valse beloftes heeft gedaan etc. Dat zal sowieso niet veranderen.
Ook de vragen en opmerkingen over het huidige EA systeem blijven overeind, en worden zelfs groter gemaakt, omdat 1 van de speerpunten het "mogen reageren" is.