als verwaarlozing veel reactie losmaakt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:09

Avalon_ naar aanleiding van de door jou gequote post kreeg ik van Wieke al uitgebreid antwoord waar ik voor bedankt heb. Als jullie inderdaad zoveel gedaan hebben de afgelopen 5 à 6 jaar vind ik het inderdaad schandalig dat er niet eerder van overheidswege juist is ingegegrepen.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:13

Maar als 1 iemand wat zegt over het weghalen van paarden hoeft daar toch niet half bokt de dupe van te worden, er kan ook gegumd worden toch, iplv het topic meteen weer op slot te gooien.
En ben het er niet mee eens dat bokt er voor moet zorgen dat er wat voor die paarden geregeld moet worden, maar bokt is behoorlijk groot. en net wat ik eerder al een x aangehaald heb, met meerdere mensen
is er makkelijker wat voor elkaar te krijgen dan met 1 of 2 personen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:14

Prrrr schreef:
DeHP schreef:

De discussie over wat er met het ontspoorde topic moet gebeuren is al klaar. Het topic is definitief op slot gezet. Dus van daaruit ontstaat de volgende discussie, hoe kan dit nieuws wel op bokt gezet worden?
Bij mijn weten mag je nieuwsberichten met bron en link gewoon neerzetten. Dus snap ik niet waarom dat on topic op slot is gezet.
Het eerste topic is gesloten omdat het niet aan de eisen voldeed en de gebruikers zich niet netjes genoeg konden gedragen. Het on topic voldoet wel aan de eisen dus zou in mijn ogen gewoon open kunnen blijven. (mits je daar streng toezicht houdt en snel ingrijpt als er met namen gegooid wordt.

Ben ik met je eens, en is vermoedelijk ook de richting waarin de oplossing gevonden gaat worden.

Euh? Topics worden regelmatig om dezelfde suffe redenen gesloten en elke keer moet "er een oplossing worden gevonden"
Als jullie behoefte hebben aan een cursus efficiëntie: pb maar!
Ik vind het echt ongelooflijk :')

papagroom

Re: als verwaarlozing veel reactie losmaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:17

Alleen komt die oplossing nooit ...ik heb nog niet meegemaakt dat een afgesloten topic weer bgeopend werd

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:20

papagroom schreef:
Alleen komt die oplossing nooit ...ik heb nog niet meegemaakt dat een afgesloten topic weer bgeopend werd

Laatst nog - rondetafeltopic (hoewel dat een paar weken later toch definitief is gesloten). Komt vaker voor dan je denkt.
Het is niet de bedoeling van het team het onderwerp niet meer aan de orde te laten komen - het gaat om de manier waarop. En daarover zijn in dit topic een aantal zinvolle suggesties aangedragen.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:24

Ik moet zeggen dat je ...ondanks dat ik t niet met alles eens ben ...lekker mee discuseerd prrrr.wel zo prettig ,mijn complimenten.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:26

At your service :)
Maar ik moet nu wel boodschappen doen... de volgende reactie gaat dus even op zich laten wachten :D

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:37

Het slotje op desbetreffend topic vindt ik nog steeds not done.
De vermelde reden ook.
Alsof er een heksenjacht zou worden ontketend. :roll:
Wie doet er hier nou dramatisch?

Alsmede ook het gewoonweg geen antwoord krijgen op pb van op slot gooiende mod.
Of zijn jullie nog steeds aan het vergaderen voor een politiek correct antwoord? >;)

Ronde tafel-sessie: hou toch op. :O
Geen enkel antwoord gehad op mijn opmerkingen/aanbevelingen/suggesties, dus dat is ook allemaal maar lucht.

De hele stampij om deze paardjes te helpen gaat nu vrolijk verder op Hyves, poetsplaats enz, etc.
Struisvogelpolitiek van bokt? :j

Edit: normaliter ben ik nooit zo fel in mijn berichten, maar gooi gewoon dat topic weer open met waarschuwing dat de gegevens van eigenaresse niet in topic geplaatst mogen worden. En klaar!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:46

Ik vind het vreemd dat Bokt zo moeilijk doet over foto's. Vanaf de openbare weg mag je foto's maken van wat je maar wilt en niemand kan/mag je tegenhouden, tenzij je foto's maakt van militaire installaties e.d. En op dieren rust geen portretrecht dus er is geen enkele reden dat je geen foto's zou mogen nemen van de paarden van een ander. Ik begrijp niet zo goed waar Bokt bang voor is; volgens mij zitten er weinig mensen met juridische kennis.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:53

Isegrim schreef:
Ik vind het vreemd dat Bokt zo moeilijk doet over foto's. Vanaf de openbare weg mag je foto's maken van wat je maar wilt en niemand kan/mag je tegenhouden, tenzij je foto's maakt van militaire installaties e.d. En op dieren rust geen portretrecht dus er is geen enkele reden dat je geen foto's zou mogen nemen van de paarden van een ander. Ik begrijp niet zo goed waar Bokt bang voor is; volgens mij zitten er weinig mensen met juridische kennis.

En al helemaal als deze foto`s ook al op de site van de krant staan..

neem mijn onderschrift over aub

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:55

Ik heb het met mijn eigen ogen gezien hoe die IJslanders erbij staan. Heb ze ''bijgevoerd''. Helaas nog geen foto's kunnen maken maar ik ga er 1 deze dagen weer heen.
Ik vind het ook echt belachelijk dat het topic op slot is gezet. Er zijn nergens namen genoemd, bewijzen zijn er genoeg.. Deze eigenaar van de paarden is al meerdere malen op deze verwaarlozing aangesproken maar het wordt steeds erger.

MarvanTom: Ik ben het helemaal met je eens!!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 17:58

Dit is blijkbaar al járen aan de gang. Hoop dat er de mogelijkheid bestaat om die mensen te verbieden ooit nog een paard te nemen...

Electra63

Ik dacht dat ze niet bijgevoerd mogen worden?

papagroom

Mayflower_ schreef:
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien hoe die IJslanders erbij staan. Heb ze ''bijgevoerd''. Helaas nog geen foto's kunnen maken maar ik ga er 1 deze dagen weer heen.
Ik vind het ook echt belachelijk dat het topic op slot is gezet. Er zijn nergens namen genoemd, bewijzen zijn er genoeg.. Deze eigenaar van de paarden is al meerdere malen op deze verwaarlozing aangesproken maar het wordt steeds erger.

NIETBIJVOEREN>>>>>>>>

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 18:00

Bijvoeren betekent inderdaad dat de AID minder kan doen, hoe krom dat ook is. Als er een paar dood neervallen kunnen ze meer dan wanneer de dieren te eten hebben... :(

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 18:00

papagroom schreef:
Mayflower_ schreef:

NIETBIJVOEREN>>>>>>>>

Rustig maar! Daarom heb ik bijgevoerd ook tussen haakjes gezet! Ze hebben wortels gehad, maar niet teveel vanwege de suikers.
Laatst bijgewerkt door Mayflower_ op 05-02-11 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 18:03

Mayflower heeft alleen enkele wortels bijgevoerd. De AID is de dag erna geweest toen er geen voer lag. En op dit moment wordt er door niemand bijgevoerd.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 19:22

Voor zover ik mee kon lezen, komt de AID maandag weer met een da?

Ik ben het dan helemaal eens met niet voeren! Dus ook dit weekeind niet, is keihard,
maar je wilt dat ze gezien worden in miserabele conditie.
Dus geen buikjes waar wat te eten in zou kunnen zitten, geen water neerzetten.
Ik snap dat dat ontzettend moeilijk is, maar hoe slechter ze er uitzien, hoe meer kans dat er wat gedaan gaat worden.
Vaak is het niet mogelijk om wat te doen, omdat dieren er nog "te goed" (niet in onze ongen, uiteraard) bijstaan.

Dus keihard, niet voeren, geen water geven oid dit weekeind.
Des te meer kans op dat ze echt geholpen gaan worden.

Mod's trouwens bedankt dat we dan in ieder geval hier kunnen verder discuseren.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 19:50

Avalon_ schreef:
Mayflower heeft alleen enkele wortels bijgevoerd. De AID is de dag erna geweest toen er geen voer lag. En op dit moment wordt er door niemand bijgevoerd.

okay dan.....sorry mayflower..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 19:52

We zijn er hard mee bezig.
Nog heel even geduld :)

vordur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 20:01

mooi het zou super zijn als er een nieuwsbericht komt.
ik was waarschijnlijk een van de velen die jullie gemaild heeft er over.

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 20:44

Het nieuwsbericht staat er nu, op de homepagina.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-11 20:48

Top dat het nieuwsbericht op de voorpagina staat. nu hopen dat het bijdraagt aan een goede oplossing voor de mensen en de paarden.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 20:49

He super, rent naar voorpagina...

vordur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 21:31

Ik heb net contact opgenomen met een paar landelijke kranten in de hoop dat ze er wat mee zullen doen.