Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Prrrr schreef:DeHP schreef:
De discussie over wat er met het ontspoorde topic moet gebeuren is al klaar. Het topic is definitief op slot gezet. Dus van daaruit ontstaat de volgende discussie, hoe kan dit nieuws wel op bokt gezet worden?
Bij mijn weten mag je nieuwsberichten met bron en link gewoon neerzetten. Dus snap ik niet waarom dat on topic op slot is gezet.
Het eerste topic is gesloten omdat het niet aan de eisen voldeed en de gebruikers zich niet netjes genoeg konden gedragen. Het on topic voldoet wel aan de eisen dus zou in mijn ogen gewoon open kunnen blijven. (mits je daar streng toezicht houdt en snel ingrijpt als er met namen gegooid wordt.
Ben ik met je eens, en is vermoedelijk ook de richting waarin de oplossing gevonden gaat worden.
papagroom schreef:Alleen komt die oplossing nooit ...ik heb nog niet meegemaakt dat een afgesloten topic weer bgeopend werd
Isegrim schreef:Ik vind het vreemd dat Bokt zo moeilijk doet over foto's. Vanaf de openbare weg mag je foto's maken van wat je maar wilt en niemand kan/mag je tegenhouden, tenzij je foto's maakt van militaire installaties e.d. En op dieren rust geen portretrecht dus er is geen enkele reden dat je geen foto's zou mogen nemen van de paarden van een ander. Ik begrijp niet zo goed waar Bokt bang voor is; volgens mij zitten er weinig mensen met juridische kennis.
Mayflower_ schreef:Ik heb het met mijn eigen ogen gezien hoe die IJslanders erbij staan. Heb ze ''bijgevoerd''. Helaas nog geen foto's kunnen maken maar ik ga er 1 deze dagen weer heen.
Ik vind het ook echt belachelijk dat het topic op slot is gezet. Er zijn nergens namen genoemd, bewijzen zijn er genoeg.. Deze eigenaar van de paarden is al meerdere malen op deze verwaarlozing aangesproken maar het wordt steeds erger.
MarvanTom: Ik ben het helemaal met je eens!!
papagroom schreef:Mayflower_ schreef:Ik heb het met mijn eigen ogen gezien hoe die IJslanders erbij staan. Heb ze ''bijgevoerd''. Helaas nog geen foto's kunnen maken maar ik ga er 1 deze dagen weer heen.
Ik vind het ook echt belachelijk dat het topic op slot is gezet. Er zijn nergens namen genoemd, bewijzen zijn er genoeg.. Deze eigenaar van de paarden is al meerdere malen op deze verwaarlozing aangesproken maar het wordt steeds erger.
MarvanTom: Ik ben het helemaal met je eens!!
NIETBIJVOEREN>>>>>>>>