Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CGJ12"]
[quote="Zannekin"][quote="CGJ12 schreef:Best jammer. Een goede scheidsrechter is onzichtbaar op het veld. Blijkbaar is dat niet voor Bart weggelegd.
JAMMER.
sarabande"]
[quote="Teigetje schreef:Sarabande, ik heb van jouw nog posts gelezen waarin je Zannekin, "Zanikje" noemt en Troef, "Stroef"
Teigetje schreef:[Het huidige onderwerp, Sarabande, is dat een aantal mensen de manier waarop er in FA met elkaar omgegaan wordt, grondig beu is. Als jij dan het feit dat iemand je "Saar" noemt als voorbeeld geeft, dan vind ik het niet meer dan correct dat ik er jou op wijs dat je het zelf ook al gedaan heb..
[/quote]
CGJ12"]
[quote="Anoukie schreef:.........., als je dan kritisch bent t.o.v. de "anti-Anna-club" (......), wees dan ook kritisch naar jezelf en geef toe dat je een "pro-Anna-club" lid bent en dat je ook meedoet aan het steekspel.
Anna42 schreef:Voorts moet een goed sportpaard een goed functionerend lendenmechanisme hebben. Ik heb noch van jou noch van anderen in dit forum goed onderbouwde tegenargumenten gehoord.
Wie heeft er bij het KWPN ooit van een lendenmechanisme gehoord en dat dit element cruciaal is voor dressuur-en springpaarden. Waar komt het vandaan en wie hebben het?
Teigetje"]
[quote="sarabande"][quote="Teigetje schreef:Sarabande, ik heb van jouw nog posts gelezen waarin je Zannekin, "Zanikje" noemt en Troef, "Stroef"