Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cody schreef:Ik denk heel eerlijk gezegd dat de nekharen van allochtonen recht overeind zouden staan bij het lezen van het geslotterde topic, en dan krijg je verwijten over en weer, dat probeer ik er mee aan te geven.
Het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt.
flair schreef:Buitenlanders zijn toch ook vrij om op bokt te komen? Dan kunnen ze dus ook reageren als ze willen. Misschien bestaat er wel een allochtonenforum, plaats daar een oproep om hier te reageren zou ik zeggen
Ann schreef:Met deze discussie is niks mis, die op de MH ligt wel, de intonatie van de 2 geposte berichten leenden zich niet voor een normale discussie
Cody schreef:Loolapelooza, mijn mening daarover is dat het een heel gevoelig onderwerp is en dat daarom generaliserende uitspraken juist niet zorgen voor een open discussie.
Omdat ieder mens, uit welke bevolkingsgroep dan ook, nog altijd een individu is.
En dan is het soms niet leuk om in een hokje geplaatst te worden.
Kayla"]
[quote="Cody schreef:Ik denk heel eerlijk gezegd dat de nekharen van allochtonen recht overeind zouden staan bij het lezen van het geslotterde topic, en dan krijg je verwijten over en weer, dat probeer ik er mee aan te geven.
Het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt.
Kayla schreef:Waarom niet? Er had waarschijnlijk iemand op den duur op gereageerd die het er helemaal niet mee eens was en dan was dezelfde discussie ontstaan als hier. Deze is immers ook op dat topic gebaseerd.
SuperPepeijn"]omdat het een hoop meningen die niet door de beugel kunnen zou goedpraten (dan denk ik even aan bv. lebensraum).
[quote="Cody schreef:Omdat? C'est le ton qui fait le musique was het toch?
ruiterinrust schreef:Op bokt is er toch voor de moderators de mogelijkheid om de titel aan te passen? Dat was een stuk minder ingrijpend geweest dan de discussie meteen te doden voordat die goed tot bloei kwam! Bovendien ben ik ervan overtuigd dat als het daadwerkelijk zo bokt op was gegaan, er door verschillende bokkers de nuanceringen en kanttekeningen wel geplaats zouden zijn.
Een discussie komt ook nog een lekkerder op gang met een ietwat extreme stelling.
Cody"]
[quote="Loolapelooza schreef:Overigens, ik ben anti-geloof, het is 1 grote pot nat, het feit dat vrouwen zo ontzettend gediscrimineert worden vind ik ronduit walgelijk.
Dat allemaal omdat die mannen een teveel aan testosteron hebben en eigenlijk doodsbang van hun vrouwen zijn, das de reden waarom ze onder de duim worden gehouden en ik hoop dat ze binnekort in opstand komen.![]()