Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kaspar schreef:Ik heb idd op pagina 2 aangegeven de stickers voor jullie te willen maken.
Maar we moeten idd eerst wachten totdat het Bokt beheer toestemming geeft. Wetteljk gezien is het namelijk verboden het ontwerp na te tekenen oid en te gaan produceren voor commerciele doeleinden, zonder toestemming van de eigenaar.
Maar leuk dat jullie zo entosiast zijn. Overigens kan ik ook andere stickers maken, bijv. trailerstickers, wielhoesstickers, naambordjes....
itsmi schreef:Kaspar schreef:Ik heb idd op pagina 2 aangegeven de stickers voor jullie te willen maken.
Maar we moeten idd eerst wachten totdat het Bokt beheer toestemming geeft. Wetteljk gezien is het namelijk verboden het ontwerp na te tekenen oid en te gaan produceren voor commerciele doeleinden, zonder toestemming van de eigenaar.
Maar leuk dat jullie zo enthousiast zijn. Overigens kan ik ook andere stickers maken, bijv. trailerstickers, wielhoesstickers, naambordjes....
Dan was er nog iemand die het aanbood.
Dus het is kiezen straks
Kaspar schreef:Ik heb idd op pagina 2 aangegeven de stickers voor jullie te willen maken.
Maar leuk dat jullie zo entosiast zijn. Overigens kan ik ook andere stickers maken, bijv. trailerstickers, wielhoesstickers, naambordjes....
RhealLover schreef:Kaspar schreef:Ik heb idd op pagina 2 aangegeven de stickers voor jullie te willen maken.
Had dit ook al aangegeven dat je nooit mag drukken zonder toestemming, zeker omdat de ander die het aanbood gewoonweg wilde overtrekken! Not done.![]()
Wij zijn reeds gestopt met de drukkerij dus kan die optie niet meer aanbieden maar blijf wel interesse hebbegn in de sticker