Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:22

Mindfields schreef:
Ik blijf iets niet snappen. En dat is dat degene die jarenlang mensen heeft bedreigd via Bokt en daarbuiten, avatars aanmaakte met afbeeldingen van Bokkers die wat te dik zijn, die mensen ook beledigde om hun uiterlijk etc. Dat diegene nog wel op Bokt aanwezig is en dat die dus niet geband is.

Kan iemand me dat uitleggen?

Super vraag, heb ik ook al eens voorgelegd aan een moddie.... waarom zit Slimmerik nog steeds op Bokt als ze verder van alle forums is afgetrapt????

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:29

Frantic schreef:
Mindfields schreef:
Ik blijf iets niet snappen. En dat is dat degene die jarenlang mensen heeft bedreigd via Bokt en daarbuiten, avatars aanmaakte met afbeeldingen van Bokkers die wat te dik zijn, die mensen ook beledigde om hun uiterlijk etc. Dat diegene nog wel op Bokt aanwezig is en dat die dus niet geband is.

Kan iemand me dat uitleggen?

Super vraag, heb ik ook al eens voorgelegd aan een moddie.... waarom zit Slimmerik nog steeds op Bokt als ze verder van alle forums is afgetrapt????

ik ben ook benieuwd

manic

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:29

Ditto.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:31

En van dat SA... Wil ook graag weten. Kim is nu geband, maar wie weet zit er stiekem iemand heel hard in z'n vuistje te lachen omdat Kim nu verdwenen is zonder reden/ sluitend bewijs...

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:32

En de welgemeende excuses niet te vergeten...

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:37

Via het andere forum "which shall not be named"

Kiwikon schreef:
Maar NOG geen antwoord op mijn vraag :) :)

damn moet ik een vliegtuig met een reclamestaart eraan huren of zo

HOE IS MIJN BOT TOT STAND GEKOMEN EN MET WELKE BEWIJZEN IS HET FEIT BEWEZEN DAT IK STOMPIE WAS...........

Hemellief zeg, je kan er ook omheen BLIJVEN draaien........

want zoals iedereen hier kan lezen, is dat vanuit het modteam niet dichtgetimmert!!!

Misschien dat er hier ook een antwoord op kan komen dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:40

manic schreef:
Waar ik ook nog wel opheldering over wil zien is dat als PietjePuk roept "En gebruikerx, gebruikery en gebruikerz zijn er bij betrokken" die 3 gebruikers (het waren er 4 geloof ik) dan ook maar gelijk veroordeeld worden zonder dat er iets meer is dan de verklaring van PietjePuk. Dat vond ik eigenlijk ook wel heel vreemd.

Ook het cyberpesten ging buiten proporties, maar dat ging wel 2 kanten op en er is maar 1 partij bestraft. Dat is toch op zijn minst vreemd te noemen. De andere partij mag gewoon lekker verder bokken terwijl de mods tranen in hun ogen krijgen...
Ja nou ja, met tranen in je ogen zie je het ook niet zo helder meer natuurlijk :?. In de quotes is duidelijk terug te vinden dat er gezocht moest worden naar redenen om Kiwiko te bannen, er is zelfs nog een 'verdwenen' ow in het paneel erbij gezet omdat betreffende mod z e k e r wist dat die er was geweest :?.

En dan de andere partij, die krijgt een zakdoek en een hoop opbeurende berichten, want die heeft zo geleden, oh oh oh. Ik heb nog eens in de berichtengeschiedenis van slimmerik OP BOKT gekeken en daar heb ik weinig dingen in gevonden die mijn medelijden hebben opgewekt, eerder het tegenovergestelde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:41

Ceriadwen schreef:
Via het andere forum "which shall not be named"

Je bedoelt het Geheimen Evaluatie & Informatie Trefpunt -forum? :+ ?

(edit: n vergeten)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-12-10 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:46

Frantic schreef:
Code
En de bespreking van een geval van cyberpesten dat het ergste is dat wij (even helemaal los gezien van de voorgeschiedenis) tot nu toe op Bokt gezien hebben.

Is dat zo? De kinderbescherming bij je tegenstander op de stoep sturen vind ik persoonlijk veel erger dan je naw open en bloot te zien staan.... voor de rest???? wat stond er eigenlijk nog meer OP BOKT! dan????

Niks! nada, nothing! de rest stond op een afgeschermde hyves en was niet door Kim gemkaat alleen geplaatst!

Waarom wordt er niet ingegaan op de mail van Slimmerik aan het beheer en van(notabene bewezen oplichter en gebande) Potverdikkie?

Waarom worden die 2 niet bekritiseerd?

Over dat cyberpesten moet wel wat helderheid verschaft worden. Nu komt het aan het licht, maar vergeet de oude 'What goes around, comes around' niet. De manier waarop de bom nu barst, verdient zéker geen schoonheidsprijs, maar is naar mijn idee wel een uitkomst waarin iemand zélf de optelsom heeft samengesteld en dit dus mede zelf heeft veroorzaakt.

Idd, Lovely. Dat stuit mij ook tegen de borst.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:47

ben bij pagina 2 gestopt met lezen, ga zo eens verder lezen, maar er gaat een wereld voor me open!
ik dacht dat ik op zo'n onschuldig paardenforum zat :o

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:48

Dat dacht ik tot vorige week ook, maar ondertussen is het een soort Boktgate geworden.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:50

Ik herinner me dat hier door de mods ook altijd is gezegd dat je zelf verantwoordelijk moet zijn voor wat je plaats, dat je er altijd rekening mee moet houden dat het internet is en dat het invloed kan hebben op je gewone leven. Ook herinner ik me veel uitspraken in de zin van 'hoge bomen vangen veel wind', vaak in de context van bekenden (nationaal, internationaal) die kritiek kregen op één of andere uitspraak of actie, dat daar ook niet zo fel op werd inbegrepen. Nu gaat het om iemand die een bepaalde positie in een gemeente heeft die in gevaar dreigt te komen en worden dingen naar believen verwijderd... Waarom gelden die eerdere uitspraken voor deze bokker niet? Als bokker S het altijd netjes zou gehouden hebben, onschuldig zou zijn in alles, slachtoffer zelfs (??), waarom moet dan voor haar de uitzondering gemaakt worden? Wat heeft ze dan te vrezen dat niet door eigen toedoen komt?

Idd, what goes around, comes around.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:53

Als ik de Bokt-leaks zo lees vind ik het allemaal erg ver gaan. Als je bijvoorbeeld ziet dat Mod's bijv op Hyves van een bepaald account de vriendengroep snel heeft gekopieerd en vervolgens die namen probeert te linken aan gebruikers op Bokt. Sorry hoor waar ben je dan mee bezig? Het lijkt allemaal een beetje op een ouderwetse heksenjacht. Als je toen in roddels voorkwam dan was er altijd wel iets om iemand te veroordelen.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:53

NouJaDan schreef:
Ha Ha Bokt-leaks!! Hoe verzin je het. Heb geen idee waar het allemaal over gaat maar zo te merken zit er heel wat emotie hier op het forum. Bokt is inmiddels zo groot dat je het een behoorlijke afspiegeling is van onze paardensamenleving. Daarbij horen meningsverschillen, eigenzinnige mensen, en soms hoogoplopende emoties. Maar lieve mensen, thats life! Naar mijn mening bepalen de eigenaren van een forum het reilen en zeilen. Krijg een beetje het idee dat iedereen maar baasje wil zijn. Typisch Nederlands. Ben je het er niet mee eens begin zelf een forum. Dan zul je zien dat het niet makkelijk is te voorkomen dat mensen elkaar in de haren vliegen. Dan kun je zelf bepalen hoe beleefd je ermee omspringt. Tot die tijd lees ik gezellig mee en lach me rot om alle Bokt-geheimen. Spannend!

Sluit me bij jou aan ;-). Get a Life...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:54

Arabesk schreef:
(Bokt is een keer zo ver gegaan dat ze mijn werkgever hebben gebeld om iets te checken zodat ze me een ban konden aansmeren :oo )

Pardon? :oo
Wie had er gebeld dan? "Hallo, met Bokt" %)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:55

Frantic schreef:
Code
En de bespreking van een geval van cyberpesten dat het ergste is dat wij (even helemaal los gezien van de voorgeschiedenis) tot nu toe op Bokt gezien hebben.

Is dat zo? De kinderbescherming bij je tegenstander op de stoep sturen vind ik persoonlijk veel erger dan je naw open en bloot te zien staan.... voor de rest???? wat stond er eigenlijk nog meer OP BOKT! dan????

Wil je even niet bepaalde dingen weer uit zijn verband rukken? De betreffende bokker heeft kinderbescherming en belastingdienst op haar stoep gekregen door het toedoen van een ex-werkneemster. Niet door mij. Heeft ze me zelf verteld en dat ook pas nog ergens vermeld.

Ook zijn er door mij nooit pensionstallen of iets dergelijks gebeld of heb ik mijn "macht" buiten bokt gebruikt ivm bokkers.

Enige wat ik ooit "gedaan" heb is een stichting bellen waarvoor door een bokker geld werd ingezameld. Deze stichting had geen enkele relatie met die bokker en dat is destijds door mij ontzenuwd online.

En voor de rest verwijs ik iedereen naar mijn profiel.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:57

Ja lekker makkelijk... jouw kant van het verhaal, terwijl de rest van de kanten al lang en breed netjes verwijderd zijn. Maakt het verhaal nogal eenzijdig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:57

Gewoon iedereen met een weerwoord laten bannen is iig wel efficiënt :+

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:58

Naja dat is dus gek slimmerik, dat jij wel de mogelijkheid hebt om iets in je profiel te zetten, en dat meoten we dan maar lezen, en andere mensen niet meer..

Maar weetje, het gáát niet over jou, het gaat om wat er gebeurd in zijn totaal.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:59

Ik dacht dat dergelijke zaken m.b.t. je profiel niet toegestaan werden op Bokt?
Of is dat doelbewust olie op het vuur gooien? Want jij verwijst nu zelf naar het kattentopic. Jammer.

@maniac Je kan verwijderde berichten terug vinden via google cache.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:00

Trouwens, die katten zullen me echt aan mijn reet roesten. De meer nijpende tot nog toe onbeantwoorde vragen zijn die bovenaan deze pagina, dus het zou fijn zijn als dit niet weer in de slimmerik-show veranderd.
Laatst bijgewerkt door manic op 23-12-10 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:00

Slimmerik, dit topic gaat niet over jou en ik denk dat het verstandiger is als je ergens anders je gelijk probeert te halen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:01

Ik hoef niks geen gelijk. En mijn profiel gaat over de bokker die ik ben.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:02

Tja, maar het gaat niet om jou, ik tem even. :)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:02

Waarom kom je jezelf dan verdedigen?