Verkiezingen voor mods?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 14:34

Blijkbaar werkt dat toch niet zo waterdicht.
Want ik, en met mij een aantal andere mensen, TEMmen regelmatig.
En als het inderdaad zo is dat die personen daarvoor steeds een OW krijgen, dan zou een bepaald groepje al meerdere keren een ban hebben moeten ontvangen. En dat is niet het geval.

Dus in de praktijk werkt het gewoon niet altijd zo helaas.
Ze komen er vaak ongestraft mee weg.

Ik heb daar overigens afgelopen week nog een berichtje over gestuurd naar een mod.
Dus als 't goed is wordt deze bewuste kwestie nu in het team alsnog onder de aandacht gebracht (hoop ik).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:10

Citaat:
Femke:
zodra ik 1x voorzichtig wat zeg in mijn verdediging (omdat de mods keer op keer gewoon weigeren in te grijpen) heb ík direct een OW of ban te pakken.

En dat is nou precies de manier van aanpak waar ik niets van snap.
Je wordt net zo lang in een hoekje gedreven tot je niets meer kunt. En de mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn, kunnen daar ongestraft mee door gaan

En dat is nu precies wat er gebeurd met mensen die bv een ban van een jaar te pakken hebben, ze reageren netjes maar toch tegen een bekende bokker in, en ze krijgen een bot! En die personen weten dat als die gebande bokker maar even een stuiptrekking heeft, dat die er af te knikkert wordt. Kennelijk is dat de lol, dat is nl gebeurd bij Detour.

Haar tegenwerping in een zeer onethisch topic werd beboet met een BOT.

Zodra je een OW te pakken hebt, zijn er zat die in die lijst van de OW's dagelijk speuren, dan zijn er genoeg die achter je aan komen en gaan zorgen dat je er nog een te pakken krijgt, dat je er af getieft wordt. Kennelijk is dat een boktlol.

Het Modteam doet er nl aan mee, maar ondertussen is toch al duidelijk dat er genoeg niet onpartijdig zijn? Dat er achter de schermen wordt bedisseld hoe ze weer een OW in elkaar kunnen knutselen? Hebben we toch kunnen lezen op dat foute forum?

Maar ik lees dat er dus meer zijn die hier last van hebben, is dit een boktziekte??

Volgens mij wordt bokt de laatste jaar geregeerd door OW/BAN/BOT ziekte, dat het een soort sport is geworden hoe dit dagelijks in elkaar te knutselen en hoe een groep gebruikers graag het wild vlees aan leveren.
Alleen door dit gedoe is bokt onderhand een onbruikbaar forum geworden, dat het beheer dat nu eindelijk eens in gaat zien!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-12-10 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:24

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:31

MoonChloe schreef:
upendo schreef:
Een nieuw windje.

Om de 4 maanden alles d'ruut, njewe erin! :j

Dat is eigenlijk niet zo'n gek idee.. Zo krijg je mogelijk een kleinere kloof tussen mods en gebruikers. Nu is het zo ontoegankelijk om met een mod te communiceren, vind ik.

Ha ha! Dan ziet zo ongeveer elke gebruiker wat er achter de schermen gekonkeld wordt. gaat nooit niet gebeuren :')

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:34

upendo schreef:
Ik zal met mijn woordgebruik en enigzins kritische houding toch niet als mod benoemd worden.

Lijkt me wel leuk hoor, dus hierbij mijn sollicitatie. :Y)

Ik stem op jou:D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:35

Nou, dan ziet heel bokt dat wat achter de schermen bij bokt gebeurd, hetzelfde is wat voor de schermen bij geit gebeurd.

Maar in het verborgene is het altijd spannender! En dan kan je met 2 gezichten posten, achter de schermen gebruikers zwart maken en onzin verkondigen en voor de schermen politieagentje spelen met een vroom gezicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:36

Jockey_my schreef:
upendo schreef:
Ik zal met mijn woordgebruik en enigzins kritische houding toch niet als mod benoemd worden.

Lijkt me wel leuk hoor, dus hierbij mijn sollicitatie. :Y)

Ik stem op jou:D.

Doorsta je ook de immuunproef om niet mee te gaan konkelen? Want als je niet mee doet, ga je er nl uit.