Asyaa schreef:Dan ben ik eerder voor de regels ruimer zetten zodat ik iets terug kan zeggen zonder dat ik meteen een OW heb. Ik voer graag discussies, ben ook absoluut niet vies van een wat heftigere discussie waar bij sommige mensen de gemoederen hoog oplopen, maar ik heb veel liever dat mensen gewoon duidelijk zeggen dat ze me een ongelofelijke banketstaaf vinden, dan dat ze net net binnen de regels gaan lopen poedersuiker. Als iemand loopt te steken laat iemand dan gewoon terug zeggen 'meid als je problemen hebt zeg ze dan maar hou anders je mond', want in mijn gevoel zou deze opmerking een OW opleveren vanwege op de man.
Ik ben ook voor dat mensen mogen zeggen dat ze me een ... vinden geen probleem mee.
Maar doe het wel respectvol en probeer het op z'n minst een beetje te onderbouwen waarom dat je vind. Misschien kan ik er nog iets mee dan

Daarnaast is het ook gewoon nadenken wat je wel / niet plaatst of ff tot 10 tellen. Iedereen is verschillend en je zal het ook niet altijd met elkaar eens worden.