Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
PlukenKrul schreef:xManon_ schreef:Het gekke is, dat als ik via mijn telefoon werk en het daar niet werkt om op de titel te klikken.
Dan kom je wel gewoon op de beginpost. Het is daarvoor bedacht alleen daar werkt het niet?
Bij mij werkt het wel goed op m'n telefoon (Samsung Galaxy) en ben er erg blij mee! Op telefoon het oranje icoontje aanklikken, is toch net even wat lastiger.Ik ben dus, volgens mij de enige als ik het zo lees, wel tevreden hierover! Kom ook niet op halverwege terecht in ongelezen topics (tot nu toe).
BartVB schreef:Het klikken op de topic titel (in een forumoverzicht/eigen berichten/actieve topics/zoekfunctie) is exact hetzelfde als klikken op het oranje icoontje.
Je komt dus bij het eerste ongelezen (volgens Bokt.nl) bericht uit. Als je het topic nooit geopend hebt is dan gewoon de openingspost. Als je het topic wel eerder gezien hebt dan kom je bij de eerste ongelezen post
Ik heb het hier nog wat meer in de gaten zitten houden maar ik kom iedere keer exact uit waar ik uit hoor te komen? De openingspost kun je overigens nog steeds gewoon bekijken. Bij topics met meer dan 1 pagina's is er weinig veranderd, je komt dan bij de openingspost door op 'Pagina 1' te klikken. Bij topics met 1 pagina moet je soms even iets omhoog scrollen.
Klikken op de titel boven het topic zelf is overigens niet veranderd, je zou dan op exact dezelfde pagina uit moeten komen inderdaad. Vooral handig om snel te kijken of er nog berichten bij zijn gekomen (is sneller dan F5).
Rinske schreef:Bij dit topic heb ik het ook bijvoorbeeld, de foto's staan in link, ik klik er een aan, en klik op terug, en dan kom ik op pagina 2 uit. Bij volgende foto precies hetzelfde, alleen dan kom ik op pagina 3 uit. Ik vind het echt zoooo irritant.
BartVB schreef:Tot nu toe is het enige 'echte' probleem dat ik gezien heb in dit topic de melding dat sommige mensen middenin een topic terecht komen in topics die ze nog nooit bekeken hebben. Het vervelende daarvan is dat ik dit niet gereproduceerd krijg, hierdoor krijg ik de oorzaak niet gevonden en zonder oorzaak is het nogal lastig om het probleem op te lossen. Daarnaast heb ik ook geen idee hoe dit überhaupt mis zou kunnen gaan (code-technisch). Het zoeken is dus vooral naar de gemeenschappelijke factor tussen de gebruikers die hier problemen mee hebben.
BartVB schreef:Het terug komen op een andere pagina na het op de 'Back' knop duwen staat in dit topic:
[FZ] Bij "terug-knop" belanden op een andere pagina in het topic?
Tot nu toe is het enige 'echte' probleem dat ik gezien heb in dit topic de melding dat sommige mensen middenin een topic terecht komen in topics die ze nog nooit bekeken hebben. Het vervelende daarvan is dat ik dit niet gereproduceerd krijg, hierdoor krijg ik de oorzaak niet gevonden en zonder oorzaak is het nogal lastig om het probleem op te lossen. Daarnaast heb ik ook geen idee hoe dit überhaupt mis zou kunnen gaan (code-technisch). Het zoeken is dus vooral naar de gemeenschappelijke factor tussen de gebruikers die hier problemen mee hebben.
BartVB schreef:In Chrome zou het goed moeten gaan, hier iig tot nu toe geen problemen.
Hoe vaak hebben jullie dit probleem? Gaat het meestal goed en heel af en toe fout? Gaat het eigenlijk altijd fout en soms goed?
Op m.bokt.nl ging het idd nog niet goed met het klikken op de titel om bij het laatste ongelezen bericht uit te komen, dat is nu ook opgelost.
BartVB schreef:Klikken op de titel boven het topic zelf is overigens niet veranderd, je zou dan op exact dezelfde pagina uit moeten komen inderdaad. Vooral handig om snel te kijken of er nog berichten bij zijn gekomen (is sneller dan F5).