Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tellie schreef:Alleen als je snel naar beneden scrollt is dat niet echt duidelijk en kijk je (ik in ieder geval wel) snel overheen.
kehdra schreef:Wanneer je dan de 'door TS' functie weer uit doet, moet je weer op zoek naar de betreffende post.
BartVB schreef:Maar als je snel scrollt lijkt het mij dat je de rest van het topic niet aan het lezen bent en dan kun je veel beter de "Geplaatst door de TopicStarter" functie gebruiken
@Luanaa; die oranje streep zie je alleen als je een topic aan het bijlezen bent en als er dus nieuwe berichten zijn of als je een specifieke post bekijkt.
Rock schreef:Daar heb ik geen inzicht in, maar ik heb al eerder een post van Bart gequote waarin hij zei dat dit beter loopt met de layout.
Fantaghiro schreef:@janine, ik vermoed dat het breder worden van het vak kwam door een border allicht van 1 pixel, waardoor het vak totaal 2 pixels breder werd, voor een ongetraind ook misschien lastig te zien, of de vinger op de te leggen wat er precies verkeerd gaat. Vaak ziet een ongetraint ook alleen maar dat het iets rommelig is
Maargoed, als je gaat werken met een achtergrond kleur, dan heb je dat geneuzel niet van die border die er omheen moet waardoor hij breder wordt.
Janine1990 schreef:Fantaghiro schreef:@janine, ik vermoed dat het breder worden van het vak kwam door een border allicht van 1 pixel, waardoor het vak totaal 2 pixels breder werd, voor een ongetraind ook misschien lastig te zien, of de vinger op de te leggen wat er precies verkeerd gaat. Vaak ziet een ongetraint ook alleen maar dat het iets rommelig is
Maargoed, als je gaat werken met een achtergrond kleur, dan heb je dat geneuzel niet van die border die er omheen moet waardoor hij breder wordt.
Oooh ik ben echt een digibeet hoor, dus mij kan je alles wijsmaken... Maar met google chrome waren voor mij veel van dit soort 'problemen' opgelost... Niet alleen op bokt.