En nu ben ik het zat...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 12:56

Ayasha schreef:
_O- daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik denk een hoop leden met je! _O-

Specials: Niet waar. Met RK werd er heel gesloten over gedaan tot ze uiteindelijk het gedram beu waren. ;) En nog steeds hebben ze liever nie dat je RK vernoemd.

Dat is toch achterijk?!
Dat ze "nog steeds liever niet hebben dat je RK noemt"

*\o/* RunningKawa *\o/*

Waar slaat het op dat ze het liever niet hebben dan ? Word je toch monddood gemaakt?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:56

Omdat dit topic precies dezelfde kant uitgaat als een al eerder gesloten topic, sluit ik dit topic met dezelfde melding als die daar al gedaan is:

BartVB schreef:
Zoals ik al eerder heb gezegd; uitleg over waarom bepaalde sancties zijn uitgedeeld komt er niet. Dat is iets tussen het team en de gebruiker, het is niet aan ons om met de wereld te delen wat er mis is gegaan, ook niet omdat die gebruiker niet kan reageren met zijn/haar kant van het verhaal.

Op Bokt wordt gemodereerd naar eer en geweten. Nee we zien niet alles, nee niet alles gaat altijd goed maar het team doet zeer zeker zijn best om te zorgen dat alles zo eerlijk mogelijk gaat. Constructieve kritiek is daarbij zeker welkom, het gumbeleid is b.v. iets waar we op dit moment actief naar kijken. Problemen met individuele acties daar horen we ook graag over maar dan via de mail of PB, die kwesties worden niet via FZ afgehandeld.

Verder zeg ik het niet graag maar het is take it or leave it. Je bent te gast op de site, we doen ons uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Als je je daar, ondanks alles, niet in kan vinden dwingt niemand je om actief te blijven op de site. Luisteren naar gebruikers doen we zeker, maar aan de wensen van alle individuele gebruikers tegemoet komen is gewoon niet mogelijk.

De oorspronkelijke vraag van dit topic is in ieder geval beantwoord, verder vragen zijn voor zover mogelijk beantwoord, hier een slotje ook aangezien er geen nieuwe vragen bij zijn gekomen.

Daar wil ik het volgende aan toevoegen: Als je vragen hebt over Bokt, over het beleid in het algemeen of over de regels, staat het je altijd vrij om daar een moderator of beheerder een pb over te sturen.