Aideen schreef:Weet je waar het probleem nu zit....Bokkers willen gewoon eerlijk behandeld worden....Uitleg over RK die geband is, dan ook uitleg over Kim. Klaar. Ik wil gewoon weten waarom zij geband is en ik vind dat ik daar recht op heb, ook... Kim is iemand bij wie je altijd terecht kon. Weet nog wel goed dat ik haar helemaal overstuur een PB stuurde over een stom pennyonderwerp. Eerste wat zij doet, is haar telefoonnummer PB'en....
Bovendien vraag ik me af waarom er bepaalde zaken niet worden uitgezocht, bijvoorbeeld het hacken van bepaalde gebruikers door bepaalde gebruikers. Ik vind dat bokt op zijn minst een ban moet geven aan deze personen, maar er gebeurt niks...
Het maakt me ook helemaal niks meer uit of ik een ban krijg of niet, want ik wil helemaal niet op zo'n forum terugkomen. Viva-forum heb ik ook de rug toegekeerd door slecht begeleid en bokt kan ik ook missen als kiespijn.
Bij dit soort escalaties doe je niet alsof je neus bloedt. Gewoon een berichtje van de moddies of Bart wat er precies gebeurd is, waarom er zo gehandeld is en dat er geleerd wordt van gemaakte fouten. Ik heb niks tegen jullie persoonlijk, maar ik vind dat dit soort dingen 1323563x beter kunnen.