Staat bokt boven de wet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:47

Aideen schreef:
Kiwiko is ook een zeer bekende bokker en het lijkt mij toch ontzettend logisch dat haar BOT ook wordt besproken door de moddies. Zeker zodat we dan jullie kant van het verhaal ook te horen krijgen.

Nogmaals: Ik vind dat jullie de regels heel erg zwart-wit toepassen en er is geen grijs middengebied. Er is iets ontzettend heftigs gebeurd op het forum en ik vind niet dat jullie nu niet kunnen doen alsof er niks gebeurd is.

Ik sluit me hier volledig bij aan. Aideen, jij verwoord mijn gedachten.

inge81

Re: Staat bokt boven de wet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 22:47

Ook ik sluit me hier bij aan

MarJon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:49

russel schreef:
MarJon schreef:
Bart, maar waarom wordt er dan zoveel gegumd? En wordt zoveel mogelijk de naam slimmerik niet genoemd?

O jee, BOT!!!!!

Als haar naam nu niet wordt genoemd dan wel een andere keer.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:50

Je hebt gelijk Aideen, al heb ik nog wel wat aanvullingen maar die durf ik hier niet te plaatsen want dan wordt ik direct geband.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 22:53

Aideen, AMEN

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:02

ikdoemaarwat schreef:
en hoe zit het met kiwiko dan? en slimmerik-verhaal? hele bekende bokkers voor iedereen, en ook hierin wordt geen uitleg verschaft
tevens hebben jullie , jullie verhaal gedaan over RK, maar waar is het verhaal van RK zelf? een verhaal heeft altijd 2 kanten, met alleen jullie verhaal te honoreren douwen jullie dus jullie verhaal in ons keelgat , en mogen wij het niet over haar verhaal hebben

waarom is haar profiel nog gevuld en staan al haar "beschamende" berichten er dan nog? en waarom worden die van slimmerik wel allemaal netjes weggehaald en wegestopt zodat niemand ze meer kan lezen?

Ik vind dit ook erg raar, moet ik zeggen.

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:04

Specials schreef:
Vooral KiWiko & Sul , Aangezien ik die best mis op het forum :), Fijne mensen voor in een discussie...

Persoonlijk vond ik hun echte paardenvakmensen. Ik heb van beiden, vanachter mijn bureaustoel, ontzettend veel geleerd over het omgaan met paarden en het paardrijden. Er is zoveel paardenkennis verloren gegaan door het bannen van bepaalde personen (en echt niet alleen hun 2, ook bokker Springert was bijv. een vakman wat paarden - springen - betreft).

Ondanks dat dit een beetje offtopic is, mis ik deze bekende bokkers wel. Ik had bijv. heel graag rijtechnisch commentaar van Kiwiko willen ontvangen, op mijn merrie die binnenkort op film wordt gezet. Doordat zij nu weg is, en er zo geheimzinnig over wordt gedaan, wekt dit mijn aandacht. Waarom is zij weg? Want het gaat mijn in eerste instantie niet om de discussies, maar om de grote hoeveelheid paardenkennis die er nu verloren is.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:07

ikdoemaarwat & Aideen, wat hebben jullie het prachtig verwoord.
Ik ben dan ook benieuwd naar een échte gerichte reactie van de moddies.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:08

Over Sul kan ik niet echt meepraten maar over Kim wel. De reden waarom ze hier niet meer is slaat nergens op. Ik zat/zit erg in de problemen en Kim kreeg daar hoogte van een dag later stond ze bij mij op stoep om mij te helpen,. Terwijl ze mij niet eens kende! dat is gewoon een topwijf.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:11

absque_dubio schreef:
ikdoemaarwat & Aideen, wat hebben jullie het prachtig verwoord.
Ik ben dan ook benieuwd naar een échte gerichte reactie van de moddies.

waarschijnlijk een zeer verkorte versie in mijn pb box :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:12

Weet je waar het probleem nu zit....Bokkers willen gewoon eerlijk behandeld worden....Uitleg over RK die geband is, dan ook uitleg over Kim. Klaar. Ik wil gewoon weten waarom zij geband is en ik vind dat ik daar recht op heb, ook... Kim is iemand bij wie je altijd terecht kon. Weet nog wel goed dat ik haar helemaal overstuur een PB stuurde over een stom pennyonderwerp. Eerste wat zij doet, is haar telefoonnummer PB'en....

Bovendien vraag ik me af waarom er bepaalde zaken niet worden uitgezocht, bijvoorbeeld het hacken van bepaalde gebruikers door bepaalde gebruikers. Ik vind dat bokt op zijn minst een ban moet geven aan deze personen, maar er gebeurt niks...

Het maakt me ook helemaal niks meer uit of ik een ban krijg of niet, want ik wil helemaal niet op zo'n forum terugkomen. Viva-forum heb ik ook de rug toegekeerd door slecht begeleid en bokt kan ik ook missen als kiespijn.

Bij dit soort escalaties doe je niet alsof je neus bloedt. Gewoon een berichtje van de moddies of Bart wat er precies gebeurd is, waarom er zo gehandeld is en dat er geleerd wordt van gemaakte fouten. Ik heb niks tegen jullie persoonlijk, maar ik vind dat dit soort dingen 1323563x beter kunnen.

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:12

Ik heb zo het vermoeden dat we laat of geen antwoorden gaan krijgen.. Hoogstens via pb ooit.

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:13

Aideen schreef:
Weet je waar het probleem nu zit....Bokkers willen gewoon eerlijk behandeld worden....Uitleg over RK die geband is, dan ook uitleg over Kim. Klaar. Ik wil gewoon weten waarom zij geband is en ik vind dat ik daar recht op heb, ook... Kim is iemand bij wie je altijd terecht kon. Weet nog wel goed dat ik haar helemaal overstuur een PB stuurde over een stom pennyonderwerp. Eerste wat zij doet, is haar telefoonnummer PB'en....

Bovendien vraag ik me af waarom er bepaalde zaken niet worden uitgezocht, bijvoorbeeld het hacken van bepaalde gebruikers door bepaalde gebruikers. Ik vind dat bokt op zijn minst een ban moet geven aan deze personen, maar er gebeurt niks...

Het maakt me ook helemaal niks meer uit of ik een ban krijg of niet, want ik wil helemaal niet op zo'n forum terugkomen. Viva-forum heb ik ook de rug toegekeerd door slecht begeleid en bokt kan ik ook missen als kiespijn.

Bij dit soort escalaties doe je niet alsof je neus bloedt. Gewoon een berichtje van de moddies of Bart wat er precies gebeurd is, waarom er zo gehandeld is en dat er geleerd wordt van gemaakte fouten. Ik heb niks tegen jullie persoonlijk, maar ik vind dat dit soort dingen 1323563x beter kunnen.

_/-\o_

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:13

Denk dat dit topic over een uurtje op de mesthoop ligt en dat wij allemaal een ban hebben...

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:14

Ik vraag het wel gewoon even op de man af ;
1 van de vele vragen over de gehele kwestie

Is het waar dat Slim geld doneerde aan bokt.nl , Waardoor zij veel meer dingen kon doen die andere bokkers niet kunnen doen (zoals een wandelende piemel als ava)??
Want als je goed naar Slim der post gedrag kijk had mening ander bokker er een OW of Ban voor gehad en zij niet, Ik vind het niet raar dat mensen dat verhaal geloven..

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 23:14

Smurfie schreef:
Denk dat dit topic over een uurtje op de mesthoop ligt en dat wij allemaal een ban hebben...

Het is niet te hopen in elk geval. Maar we shall see

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:14

Ik heb het vermoeden dat ook op dit topic een 'slotje voor overleg' komt, en uiteindelijk dit topic van de aardbodem verdwijnt.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:15

Bart/modjes, het verstandigste zou zijn gewoon goede uitleg geven en vragen beantwoorden. Oh en dat gedoe met Kim en slimmerik nu eens goed uit te leggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:16

Smurfie schreef:

Daar is het nu helaas te laat voor, teveel bokkers hebben nu argwaan gekregen en zijn nieuwsgierig geworden naar hoe het zit.

Ojajoh

Aideen schreef:
Weet je waar het probleem nu zit....Bokkers willen gewoon eerlijk behandeld worden....Uitleg over RK die geband is, dan ook uitleg over Kim. Klaar. Ik wil gewoon weten waarom zij geband is en ik vind dat ik daar recht op heb, ook...

En..............hun kant van het verhaal!
waar 2 kijven hebben 2 schuld......
want het daadwerkelijke verhaal van RK komt absoluut niet overeen,met het verhaal hier........

bellona_K: slotje voor overleg prima.......maar dan ook met antwoord...zoniet? openen we toch gewoon weer opnieuw de vraag?
wil nu wel eens antwoorden,nadat er minstens 10 topics gesloten zijn!

Smurfie

Specials schreef:
Ik vraag het wel gewoon even op de man af ;
1 van de vele vragen over de gehele kwestie

Is het waar dat Slim geld doneerde aan bokt.nl , Waardoor zij veel meer dingen kon doen die andere bokkers niet kunnen doen (zoals een wandelende piemel als ava)??
Want als je goed naar Slim der post gedrag kijk had mening ander bokker er een OW of Ban voor gehad en zij niet, Ik vind het niet raar dat mensen dat verhaal geloven..

En dat de belaste berichten van slim zijn verdwenen en haar profiel leeg is maar wel via een SA kan bokken wat anderen niet kunnen.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 23:18

Specials soms gaat er een wereld voor je open ;)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:19

BartVB schreef:
In gevallen die spelen tussen gebruikers onderling is het zo dat we het uitvechten van een vete niet toestaan op de site, de redenen daarvoor lijken me logisch. Het bespreken van sancties is ook niet toegestaan omdat wij daar verder geen uitspraken over kunnen doen en dat soort discussies daardoor alleen bestaan uit verdachtmakingen en speculaties.

Naar ik heb begrepen speelde dit zich helemaal niet op Bokt af, dus is er geen sprake van een vete die uitgevochten wordt op Bokt. Worden er al bans/BOT's uitgedeeld voor gedrag buiten Bokt? :? Lijkt me erg vreemd.

Bellona_K

@ Smurfie, je was me net voor ;)

Maar een ban krijgen? Dat zou bij mij een beetje verkeerd vallen.. We willen gewoon duidelijkheid en uitleg, en dat er niet zo geheimzinnig wordt gedaan. Verder is de toon in dit topic toch netjes? Maar, zoals inge81 al zei; we shall see..

Smurfie

MarJon schreef:
Bart/modjes, het verstandigste zou zijn gewoon goede uitleg geven en vragen beantwoorden. Oh en dat gedoe met Kim en slimmerik nu eens goed uit te leggen.

Laten we Sul ook niet vergeten en ook niet dat Slimmerik een aantal bokkers heeft gehackt.