Ergenissen op Bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: Ergenissen op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:23

Ik lees hier echt meerdere keren dat mensen het over 'sommige mods' hebben. Hebben jullie die zaken ook ooit bij een hoofdmod aangekaart? Of bij het beheer?

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:25

Iris82 schreef:
Ik lees hier echt meerdere keren dat mensen het over 'sommige mods' hebben. Hebben jullie die zaken ook ooit bij een hoofdmod aangekaart? Of bij het beheer?

Probleem is, dat die berichten dan al verwijderd zijn en waar wil je dat dan achterhalen? Vooral als het om berichten gaan, die niets verkeerds inhoudelijk hebben en wel foetsie zijn...

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:26

Wilawander schreef:
Dan nog iets over de moddies

Er zitten zeker hele goede moderators tussen maar ook een aantal (en nee ik ga geen namen noemen) die totaal niet reageren op een tem of PB. Als ze reageren zeer kortaf zeker als je zegt er niet mee eens te zijn. Wat moet kunnen vindt ik. Daarnaast wat iemand anders aankaart dat sommige bokkers dan ook voor getrokken worden. En dat moet niet zijn.

En of Bart er iets aan verdiend of niet dat is helemaal de discussie niet.

Ik ben het hier echt mee eens.. Ik denk dat de meeste zich ook wel redden zonder die strenge mod opmerkingen af en toe.. Wat is een discussie als een discussie nooit heet aan mag lopen.. Waarom mag je niet gewoon een compliment geven over een paard bij een foto topic..

Ik vind dat ze erg streng zijn en ik geloof zeker dat het tegenwoordig nodig is.. Maar dan nog laten ze steken vallen bij dingen die ook nodig zijn, waaronder het inzien van PB's wanneer dit nodig is!

Ook ik ben uitgescholden via PB en zo te lezen meerdere mensen. Maar zodra je dit (of iets anders) meld via een PB aan een mod krijg je gewoon GEEN reactie.. zelfs niet als je er een PB achteraan stuurt.. Dat soort dingen vind ik vervelender dan dat iemand een oneliner bij een foto topic zet!
;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:27

Loesje88 schreef:
@Wilawander.. je koestert nogal wat wrok :=

Waarom maak je niet een PB'tje aan Bart/Eline, met jouw ideeën over hoe het beter kan? Wie weet opper je wel ideeën waar nog niet eerder aan is gedacht?

Nou idd.
Ik heb het desbetreffende topic doorgelezen en vind het allemaal nog wel meevallen. Je ziet wel dat er wat geruimd is, maar om daar nu een heel nieuw topic aan te wijden dat het beleid op bokt niet klopt?

Dat vind ik persoonlijk ietsje overdreven. Zie het als een incident, zie dat er inmiddels nogmaals naar het topic wordt gekeken, nou dan is dat toch prima?

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:33

aerdenhout1 schreef:
[En ik heb zeker respect voor de moderators die dit toch maar allemaal vrijwillig doen, alleen word er soms te veel met 2 maten gemeten!En aangezien dit al het zoveelste topic is over dit probleem, speelt het wel bij ons....de gebruikers!

ik denk dat de oorzaak daarvan heel gemakkelijk is:

Iedere mod heeft zijn of haar eigen afdeling en zal niet iedere mod-opmerking c.q. actie met "collega's" bespreken. Wat ik daarmee wil zeggen is dat posts bij de ene mod "verkeerd schieten" en diezelfde posts bij een andere mod niet als "zwaar" gezien worden. Het is ook hoe druk een mod zich maakt en hoe letterlijk hij of zij het moderaten uitoefent.
Zoals ook in het dagelijks leven zou iemand helemaal kunnen flippen over een opmerking terwijl iemand anders zoiets heeft van...waar maak jij je druk om??
En aangezien niet iedere aktie van de mods achter de schermen besproken zullen worden vóórdat ze uitgeoefend worden (lijkt me ook onbegonnen werk)...krijg je dus al gauw het idee dat er met 2 maten gemeten wordt. Het is ook het karakter van de mod c.q. mens die meespeelt tijdens het moderaten.

Begrijpen jullie mij nog? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:46

djuno schreef:

Heb je vaak genoeg niet kunnen volgen maar bij deze vind ik je post zeer duidelijk,
zouden mijn woorden ook kunnen zijn, zoals ik al eerder begrijp snap ik niet dat dit niet zelf bij bv TS opkomt dat dit mee kan spelen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:47

Ook ik kan je volgen hoor ;-)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:48

Ik begrijp je ook helemaal. En je hebt nog gelijk ook.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 18:53

Chiqa schreef:
Loesje88 schreef:
@Wilawander.. je koestert nogal wat wrok :=

Waarom maak je niet een PB'tje aan Bart/Eline, met jouw ideeën over hoe het beter kan? Wie weet opper je wel ideeën waar nog niet eerder aan is gedacht?

Nou idd.
Ik heb het desbetreffende topic doorgelezen en vind het allemaal nog wel meevallen. Je ziet wel dat er wat geruimd is, maar om daar nu een heel nieuw topic aan te wijden dat het beleid op bokt niet klopt?

Dat vind ik persoonlijk ietsje overdreven. Zie het als een incident, zie dat er inmiddels nogmaals naar het topic wordt gekeken, nou dan is dat toch prima?

Zo jammer dat er niet goed gelezen wordt. iemand anders haalt dit topic erbij en ik geef als antwoord dat het DE DRUPPEL was op een VOLLE EMMER.

Daarnaast wil ik absoluut niet modderen omdat ik daar niet geschikt voor ben.

Ik koester zeer zeker geen wrok maar weet dat veel mensen zich storen aan dezelfde dingen waar ik me aan stoor maar schijnbaar mag dat niet geuit worden.

Zoals al eerder gezegd heb ik al vaker PB's gestuurt naar mods maar aangezien dat op enkele uitzonderingen na niet werkt dan maar zo. (Sorry voor de mods die wel super hun best doen)

Ik heb een hekel aan vriendjespolitiek en sommige durven hier helaas niks over te zeggen.

Voor mij is het bij deze oké. Ik denk dat ik Bokt inderdaad maar ga laten voor wat het is.

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:55

Ik heb het idee, dat het hier niet ging over dat ene topic, maar dat er veel meer speelt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:58

Succes bij het zoeken naar een nieuw forum dan. Jammer, maar we moeten er met zn alle toch het beste van maken he...

Kan er wel gesmeten worden met modder, maar schiet je niets mee op.

Vriendjespolitiek hou ik ook niet van. Maar kom dan met oplossingen! Bespreek dit met het team, Eline pb't altijd terug, Bart pb't altijd terug!
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 22-10-10 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:58

IMJ schreef:
Het zou al veel beter gaan all iedereen elkaar in z'n waarde zou laten.

En zie daar het probleem van tegenwoordig, en niet alleen op Bokt. Iedereen wil zijn gelijk maar halen, of je daar nu tegen kuiten aantrapt of niet dat maakt niet uit. Op zo'n moment vergeet men ontzettend vaak de grondregels van een discussie en dan gaat het dus (finaal) mis, maar de fout ligt nooit bij jou, dat begrijpen we natuurlijk wel.

Ik heb hem vaker aangehaald de laatste tijd, maar er is zo'n mooie campagne van Sire momenteel: Onbewust worden we steeds asocialer.

Wanneer de belangrijkste waarde weer terugkeert, namelijk respect voor een ander en voor jezelf, zullen deze problemen ook langzaam oplossen. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

En deze reactie is dus over het algemeen bedoeld, want soms wordt er gedacht (door mij ook geef ik toe) dat ze een persoonlijke aanval zijn. En dat is het nadeel wanneer je de bewuste groep mensen niet daadwerkelijk voor je hebt staan.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:02

Nou TS, zo heb je gelijk je antwoord.. bokt is nu eenmaal zo en de moderators zijn het zelfde als de bekende bokkers die hier hun woordje doen.. :+
Ik ben het met je eens en een heleboel anderen maar die durven hoogst waarschijnlijk niks te typen, met de angst voor DIT soort reacties van iedereen..

spijtig hoe bokt kan reageren of mee denken.. of eigenlijk niet kunnen...

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 19:05

Jolliegirl schreef:
Succes bij het zoeken naar een nieuw forum dan. Jammer, maar we moeten er met zn alle toch het beste van maken he...

Kan er wel gesmeten worden met modder, maar schiet je niets mee op.

Vriendjespolitiek hou ik ook niet van. Maar kom dan met oplossingen! Bespreek dit met het team, Eline pb't altijd terug, Bart pb't altijd terug!

Ja oplossingen. Een PB naar Eline of Bart heeft imo weinig zin als grotendeels van de reacties weg zijn. Ik neem aan dat die verwijderde achter de schermen niet meer leesbaar zijn?

Ik ben van mening dat reacties niet weg gehaald moeten worden. Want heb zelf het idee dat dat weg gehaald waar de mod het niet mee eens is. Maar een mod moet ten allertijden onpartijdig zijn imo. Of in overleg in het topic wat je ook wel eens ziet.

Maar het is niets vervelender dan dat je reactie weg is en de daarop volgende niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:10

Wilawander schreef:
Zo jammer dat er niet goed gelezen wordt. iemand anders haalt dit topic erbij en ik geef als antwoord dat het DE DRUPPEL was op een VOLLE EMMER.

Met een topic waar ze dus nu volledig mee bezig zijn, geef het wat tijd stukje menselijkheid is niet verkeerd
soms kost zoiets gewon wat tijd. Geef ze dat voordat er weer andere bokkers hoogdravend in de hoogste boom klimmen omdat hun reactie weg is gehaald per ongelijk, krijg je dat gezemel weer.

Ik zie het vrij helder, ze gaan voorzichtig met onze gegevens om dat heeft gewoon veel tijd nodig.
Ok dit was je druppel, ik vind het zwak dat je om deze reden bokt vaarwel zegt.
Maar soms is het idd wel beter om te gaan als je dr niet meer kan leven, wel zo plezierig voor andere bokkers die het wel naar hun zin hebben.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:12

het ligt eraan of je reactie volledig off-topic was of niet.
(Ik geloof dat ik weet welk topic je bedoelt...)
Ik ben blij met de mods....anders zou het echt een zooitje worden ben ik bang.

Marian01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:14

Hoi, ben eigenlijk de laatste tijd een beetje meer gaan posten omdat ik het idee had dat het wel iets minder aan het worden was..dat elkaar " aanvallen".
Ik denk wel dat er vaak iets te heftig op schrift gereageerd wordt..woorden op papier komen toch vaak net anders over dan waneer je iemands gezicht erbij zou zien, of een gebaar...zelf probeer ik dan maar even het positieve uit de post te halen...
Wat me laatst ook wel opviel is dat we elkaar wel scherp houden met opmerkingen als: "de post is mischien anders bedoeld.."of "TS zal het zus of zo menen" ik kan zo snel geen voorbeeld topic vinden..maar vond dat opzich wel goed..

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:18

Ik ben het een beetje met je eens. ;) Aan de ene kant wordt er soms te snel ingegrepen door de moderators, maar soms moddert een topic te lang door... Vaak wordt ook verwacht dat alle bokkers alle regels kennen, inclusief de 13-jarigen en jonger.... Bokt moet leuk blijven maar ik merk dat de oudere bokkers vaak te streng naar de jongere bokkers zijn wanneer ze een topic fout plaatsen, een jeugdige opmerking maken die wat dommig overkomt of iets dergelijks.............

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 19:18

Chiqa schreef:
Wilawander schreef:

Met een topic waar ze dus nu volledig mee bezig zijn, geef het wat tijd stukje menselijkheid is niet verkeerd
soms kost zoiets gewon wat tijd. Geef ze dat voordat er weer andere bokkers hoogdravend in de hoogste boom klimmen omdat hun reactie weg is gehaald per ongelijk, krijg je dat gezemel weer.

Ik zie het vrij helder, ze gaan voorzichtig met onze gegevens om dat heeft gewoon veel tijd nodig.
Ok dit was je druppel, ik vind het zwak dat je om deze reden bokt vaarwel zegt.
Maar soms is het idd wel beter om te gaan als je dr niet meer kan leven, wel zo plezierig voor andere bokkers die het wel naar hun zin hebben.

Het gaat niet om dat ene topic maar er waren de afgelopen weken meerdere topics waar dat erg opviel. Ik ben normaal iemand die snel zoiets heeft laat maar zitten. Maar nu ik merk dat meerdere mensen er zo over denken vindt ik best dat er hier wat over gezegd kan/mag worden. Maar heb het gevoel dat dat een taboe is.

Bokt kan een heel leuk forum zijn maar mij valt op dat dat steeds minder wordt. De toon wordt gezet door een aantal bokkers die overal vooraan staan en hun mening is zo als hij is.

Door een topic als dit valt alleen maar te leren maar heb het idee dat dat niet echt zo aankomt.

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:25

Als de Mods niet streng waren, stond heel bokt vol met onzin reacties en akelige, opruiende reacties. Vind het helemaal niet erg dat er soms wat verwijderd wordt. En eigenlijk moet je ook bedenken dat het 'gratis' is en je dus ook nog schrijft op een site van een ander. Wat dat betreft is Bokt 'de baas'.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:25

Jolliegirl schreef:
Je begrijpt me verkeerd.
Hier hebben wij ook niets mee te maken. En Bart doet zo zijn best, met allemaal vrijwilligers. En dan roept er iemand : jamaar bart verdient ermee.
Dan ben ik wel heel benieuwd wat hij ermee verdient, want echt haast alles draait om vrijwilligers. DUs kortom : veel zal hij hier niet aan overhouden, wat volgens mij ook helemaal zijn bedoeling niet is.

Je moet het dus niet zo letterlijk nemen als het er staat.

Oke :D

(zie je post nu pas)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:34

Chiqa schreef:
Jammer dat er hier bokkers rondlopen met lange tenen en geen hand in eigen boezem kunnen steken.
Ik herken mij dus ook totaal niet in dit gezeur wat je de laatste tijd steeds vaker tegenkomt op bokt.

"meten met 2 maten" is ook zo'n uitspraak die steeds weer terugkomt om je argument te bekrachtigen
nu wordt er al weer een concentratiekamp bijgehaald.

Ik heb dus geen enkel probleem met bokt, zie een duidelijke lijn, als ik iets verkeerds heb gezegd schrijven ze mij aan en kan ik ze niets anders dan ongelijk geven.

Snap niet echt waarom andere mensen niet naar zichzelf kunnen kijken.

Het zou wijs zijn deze post eens in een spiegelbeeld te zetten

stef schreef:
Dat het uberhaubt in je op komt om zoiets te zeggen vind ik ontzettend veel over jou zeggen. Dan kan je sorry zeggen, en het weg halen, maar dat verandert niets aan het feit dat het dus in je op komt, en bewijst IMO dat je echt geen idee hebt wat je zegt in dit geval, maar ondertussen wel naar een ander wijzen....
Tja...

nou nou nou......eerst wordt er in het topic gesproken over dat een mod een mens is die fouten mag en kan maken
nu maakt wilawander een fout ,bied haar excuus aan en dat is dan weer niet ok....

Steentje schreef:
Het valt me op dat 'klaagtopics' als deze, als paddestoelen uit de grond lijken te schieten.

Waarom moet hier een topic aan gewijd worden?
Waarom niet, zoals Nadia al aangaf, de betreffende moderator persoonlijk aanspreken, hetzij middels een PB'tje.

En wat het voorbeeldtopic betreft, waar Wilawonder op doelt..
Ik ben van mening dat die nare uitspraken van bepaalde bokkers in dat topic, absoluut mosterd na de maaltijd zijn, en slechts rake voorbeelden zijn van zout in open wonden strooien.

Punt dat ik wil maken is, dat je in mijn ogen, een stuk meer bereikt met het persoonlijk benaderen van een moderator, dan aan zulke 'issues' topics te wijden.

Hoe wil je dat gaan doen met een mod die niet neutraal is dan
ik doel niet op hetzelfde topic als wilawander.....ik doel een ander topic....
dan kan ik wel een pb sturen,maar die mod heeft daar de schoenen aan, en als die kwaad wil, heb ik een OW te pakken
hoe ga je zo een persoon aanspreken dan?

Jolliegirl schreef:
Negatief kritiek geven is wel heel makkelijk.
Komt eens met oplossingen :)
Geef eens voorbeelden hoe jij bokt zou beheren, hoe jij je mods zou instructueren(heet dat zo?)
Kom eens met voorbeelden en oplossingen ipv alleen gal te spuwen naar het beheer toe .

Niet zo moeilijk hoor......reges , prima....wel 1 rechte lijn aanhouden en elke bokker hetzelfde behandelen.....
simpel he ;)

Steentje schreef:
Het valt me trouwens ook op dat het een select groepje bokkers is, wat zich steeds in dergelijke topics lijkt te (willen) mengen.
Het overgrote deel van de namen die in dit topic de revue passeren, herken ik dan ook meestal van de 'klaagtopics'. :x

Dan hoeft dat niet altijd negatief te zijn, natuurlijk.
Jolliegirl bijvoorbeeld, herken ik aan haar naam, omdat ze haar stem vaker laat horen voor de beheerderskant van Bokt, en zich in die partij probeert te verplaatsen, waarvoor ik mijn petje afneem. :)

Terwijl ik het gros van de bokkersmenigte amper tot nooit hoor klagen..

Toeval of?

en nu bekijken vanaf de andere kant
de meeste bokkers durven echt niet ronduit en voluit voor hun mening uit te komen, zeker niet als het het boktbeheer betreft
het is idd een vaste groep die dat dus wel durft ;)

aerdenhout1 schreef:
Bart verdiend dan ook wel zijn centjes aan bokt en heel terecht natuurlijk laat dat duidelijk zijn!!!
Maar bokt word wel een beetje..tja hoe ga ik dit nu vriendelijk zeggen...een soort van moderaters forum!
Een lekkere discussie mag vaak niet, dan ga je al vaak te ver. Sommige topics mogen door en worden meer een soort van meiden praat forum, terwijl andere direct worden gesloten als je maar even niet on topic reageert.
Kijk alleen al eens naar de hele bekende bokkers die al zijn afgehaakt!?
Dat is natuurlijk niet voor niets, en juist dit soort mensen zou je moeten koesteren volgens mij in een paarden forum!

Amen!! ik heb door de jaren heen een paar grote namen zien verdwijnen.....en niet altijd vrijwillig!!!
dat waren mensen die niet scheinheilig waren en wel voor hun mening durfde uit te komen....maar dat wordt hier niet altijd gewaardeerd :n
het wordt alleen gewaardeerd als het in eigen voordeel is......dat soort bokkers worden ook altijd een hand boven het hoofd gehouden en kunnen een hoop flikken in de topics
het is jammer dat namen noemen niet mag op bokt, ik had er zo minimaal 5 uit kunnen floepen!

Thioro schreef:
Ik kan me aansluiten bij sommige van m'n voorgangers. Als het je stoort dat je berichten weggehaald worden, kan je ipv te gaan gillen dat men onterecht berichten weghaalt misschien eens nadenken of je het ook anders had kunnen formuleren.
Mij stoort het dus absoluut niet dat er soms berichten weggehaald of aangepast worden.
Dat je ook niet gewoon 'aah wat lief' mag zeggen, mja kan misschien wel storend zijn maar zet er 2 zinnen bij en het probleem is ook opgelost.

Het is niet omdat het internet is dat je zomaar alles mag zeggen, er bestaat ook nog zoiets als normaal fatsoen.
Ik heb ook het topic gelezen dat voor dit topic de aanleiding is en kan me nog wel gelijkaardige topics voor de geest halen waar het begint met een gewoon verhaal of vraag om advies, verzand in een discussie en uiteindelijk gesloten moet worden omdat er altijd wel iemand opduikt die meent het recht te hebben de TS op zijn/haar hart te trappen onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'. Voor mij houd die vrijheid van meningsuiting op als het kwetsend is voor andere personen. Natrappen na pijnlijke beslissingen is daar een voorbeeld van.
Discussies zijn goed en moeten idd ook mogelijk zijn maar als je het niet fatsoenlijk kan verwoorden, houd dan gewoon je mond.

het topic waar ik over spreek werden geen namen genoemd en geen kwetsende dingen, geen scheldwoorden, niks van dat
gewoon meningne van bokkers die blijkbaar tegen het "groene" zere been schoppen en voila weg ermee.......
waarom moet alles in zijden wikkeltjes verpakt worden? er werden normale woorden en tonen gebruikt, ik zie het probleem niet :n

Zammie schreef:
Waar ik me ook aan erger, is dat mensen zoals RK en Sul verbannen zijn. En helemaal om de reden waarom. Dat is wel iets wat door de mods en beheer gedaan is en waar nooit duidelijk een antwoord op is gekomen...

doofpot verhaal en daar mag niet over gesproken worden >;)

Chiqa schreef:

goh wel een incident dan die zich steeds vaker lijkt te herhalen......... :=

djuno schreef:
ik denk dat de oorzaak daarvan heel gemakkelijk is:

Iedere mod heeft zijn of haar eigen afdeling en zal niet iedere mod-opmerking c.q. actie met "collega's" bespreken. Wat ik daarmee wil zeggen is dat posts bij de ene mod "verkeerd schieten" en diezelfde posts bij een andere mod niet als "zwaar" gezien worden. Het is ook hoe druk een mod zich maakt en hoe letterlijk hij of zij het moderaten uitoefent.
Zoals ook in het dagelijks leven zou iemand helemaal kunnen flippen over een opmerking terwijl iemand anders zoiets heeft van...waar maak jij je druk om??
En aangezien niet iedere aktie van de mods achter de schermen besproken zullen worden vóórdat ze uitgeoefend worden (lijkt me ook onbegonnen werk)...krijg je dus al gauw het idee dat er met 2 maten gemeten wordt. Het is ook het karakter van de mod c.q. mens die meespeelt tijdens het moderaten.

ja heel begrijpelijk....maar zo een "heetgebakerde" mod is al geen goede mod.....en zoiezo vind ik dat ze eigenlijk per 2 op 1 gedeelte zouden moeten werken dan......dan kan er overlegd worden, en wordt het geen persoonlijke beslissing!

Wilawander schreef:
Ik heb een hekel aan vriendjespolitiek en sommige durven hier helaas niks over te zeggen.

Voor mij is het bij deze oké. Ik denk dat ik Bokt inderdaad maar ga laten voor wat het is.

ik zou het heel jammer vinden om weer een bekend gezicht , bokt te zien verlaten... al moet ik zeggen dat ik ook steeds minder snel reageer en t allemaal laat voor wat het is......vechten tegen de bierkaai noemen ze dat ook wel eens.....
alleen bepaalde andere "grote" namen die blijf je zien.....maargoed die hebben niet bepaald een positieve draai.....

em_papillon schreef:
Nou TS, zo heb je gelijk je antwoord.. bokt is nu eenmaal zo en de moderators zijn het zelfde als de bekende bokkers die hier hun woordje doen.. :+
Ik ben het met je eens en een heleboel anderen maar die durven hoogst waarschijnlijk niks te typen, met de angst voor DIT soort reacties van iedereen..

spijtig hoe bokt kan reageren of mee denken.. of eigenlijk niet kunnen...

amen ,die mening draag ik ook......jammer idd dat een hoop mensen hun mond niet open durven te trekken....

en ik blijf me soms ook afvragen hoe diep sommige erin zitten......

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:00

ikdoemaarwat schreef:
stef schreef:
Dat het uberhaubt in je op komt om zoiets te zeggen vind ik ontzettend veel over jou zeggen. Dan kan je sorry zeggen, en het weg halen, maar dat verandert niets aan het feit dat het dus in je op komt, en bewijst IMO dat je echt geen idee hebt wat je zegt in dit geval, maar ondertussen wel naar een ander wijzen....
Tja...

nou nou nou......eerst wordt er in het topic gesproken over dat een mod een mens is die fouten mag en kan maken
nu maakt wilawander een fout ,bied haar excuus aan en dat is dan weer niet ok....

Het gaat erom dat er posts gewist worden die 'appels met lantaarnpalen' vergelijkt of zelfs kwetsend zijn.
Als je een post als deze (over het concentratiekamp in vergelijking met bokt) leest dan begrijp je misschien ook waarom dit soort posts verwijderd worden.
Ze biedt inderdaad haar excuses aan, maar het geeft wel duidelijk weer hoe iemand reageert en dat dat niet altijd gewaardeerd wordt.

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:03

Heb het topic niet gelezen maar ik erger me onder andere aan topics/berichten over excursies naar de paardenslager :( .

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:05

maar een excuus is blijkbaar niet genoeg, want er wordt maar over doorgezeken.......
een instand reactie kan idd wel eens de verkeerde zijn....maar dan is die persoon toch niet gelijk slecht of wel?
ze heeft haar excuses gemaakt , openlijk tegenover iedereen
dan moet het ook eens afgedaan zijn!!

dakota: en wat is dat van toepassing dan, misschien iets meer uitleg want nu begrijp ik er niet zo veel van :+
overigens is dus wel lezen een erg handig hulpmiddel ;)